Turkisch Teatime deel 32

mmm misschien komen die plusjes, doordat ik jullie ge-rate heb??
zoiets??

nou ja, ikke ga maar eens afsluiten (ja nu echt)

dus truste en tot morgen

Jeetje wat een pech! Hoop dat je hem op tijd hebt. Kan je geen voorbeeld uitprinten als ie niet op tijd klaar is?

Ga ook het bed in, truste!!

@ marion, ach… dan krijgen ze em iets later… boeien!!
ikke ben alleen nieuwsgierig hoe ie eruit ziet op echt fotopapier!! :unibrow: daar gaat het me om
hahahaha

nou truste
:idea:

Goedenmorgen op deze bewolkte zaterdag! Bloem heeft gisterenavond het licht aan laten staan??

Gisteren feestje gehad, iets te veel vodka-redbull gedronken, heb nog niet geslapen. Kan ook niet in slaap vallen, baal als een stekker. Tril helemaal en begin nu ook misselijk te worden. Kan ook niet blijven liggen…
Teveel energie dus… Eigenlijk moest ik werken maar ik heb afgezegd, zou mijn eerste dag zijn. Maar ik heb gelijk gezegddat ik daar zoiezo niet wil werken.

Sorry, even egootje;)

Waarom heeft iedereen zo’n grote reputatiekracht en ik niet?

[quote=bloem29;167367
kalender is af!!!
ik heb hem in een powerpointpresentatie staan (hebbie dat roanna??)
dan mail ik hem, en ik zal het zondag meenemen
nu stramme vingertjes enzo
[/quote]

Ik heet geen Roanna, maar wil graag je kalender zien, mijn hotmail heb je toch. Alvast bedankt.:kus:

Goedemorgen allemaal,

Wat een rust hier nog.Heb een nieuwe fiets uitgezocht dus kan er weer 3 jaar tegenaan.

Net me vriend gebeld,weer lekker om zijn stem te horen :wub:
Roanna het is nu 45 graden in Kusadasi dus bereidt je maar vast voor :zon:

Bloem,lekker geslapen?

cris,toch in slaap gevallen?

fijne dag allemaal

Gisteren weer lekker geshopt.
Eerst klossen voor onder het bed, de kraamgids en een po opgehaald en daarna de stad in.
Allemaal leuke spullen voor de nieuwe kamer van M. gekocht en alvast cadeautjes voor haar verjaardag.
Nog een paar korte broeken en overhemden voor hubs in de uitverkoop en toen bepakt en bezakt weer naar huis. We moesten 2x terug naar de auto om spullen weg te brengen. Echt de hele achterklep lag vol.
Wel moe aan het einde van de dag, maar heel voldaan.

's Morgens had ik alweer een aantal kasten leeggehaald, want moeders zou 's middags weer langskomen. Gisteravond alleen de kledingkast weer ingeruimd (anders konden we niet slapen, want alles lag op bed) en de rest vanmorgen maar weer gedaan.

Nu bezig met de was, alle kleine babykleertjes en het beddegoed van de wieg. Lekker alles schoon en fris.

Ga nu snel de was ophangen, spreek jullie later weer.

Mk,dus druk geweest,maar alles lekker fris en schoon dus je bent er helemaal klaar voor.

@Bloem, ik heb mijn blog aangepast… als het goed is kan je nu wel reageren!!

:dag:

Goedemorgen allen.

@ Turkije-lover: Oh, dat meen je niet? Volgende week toevallig ook nog? Pffff, nou zal er alvast rekening mee houden. :zon02:

@ MK116: Ik zie het helemaal voor voor me. Heerlijk alles schoon in de kast en in de wieg. Als je er dan naar staat te kijken, heb je altijd zoiets van, nou van mij mag het komen. We zijn er klaar voor! Nog even wachten dus!

goede morgen…!!
iedereen goed geslapen…viel bij mij nogal tegen…geen idee hoe het komt maja…:wink:

@bloem…wat goed dat de kalender al af is…!! hopelijk wordt hij redelijk op tijd geleverd…

@cris…geen hoofdpijn nu…?

@turkije-lover…veel plezier met je nieuwe fiets…

iedereen een fijne dag…
dadelijk laatste dingetjes strijken en int koffer doen…handbagage nog klaar maken…nog gaan dansen…vanavond komen vriendinnen…wederom druk;)

tot laterzz…xx

@ cris
ikke had een lamppie staan, dus als afsluiter was dat dat ikke het licht uitdeed… is het bij jou ook nog uitgegaan??

@ mk, ik wilde gisteren al heel ijverig dat ding naar iedereen sturen (gewild of niet, je krijgt em gewoon!! hahaha gnagna) maar bestand was te groot, dus ff kijken of het lukt vanaf het werk, en anders pech…
maar wat ben je druk geweest!! howly smokes zeg!! ikke word al moe van om te lezen, laat staan als je 8,5 mnd zwanger bent…
hoe gaat het nu moet de voetjes enzo??

@ filiz, nie lekker geslapen?? zenuwen??

@ cyn… uhm denk denk, wat was het adres ookalweer? ga eens kijken of ik het nog weet

ikke heerlijk geslapen trouwens, op wat rare dromen na, maar lekker lang ook!! hahaha… dat is meestal goed he??

:turkey:Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Turkije-fan: 24 juni Gumbet

Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris

MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi

Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Fransijn: 20 oktober-Side
Diamond: 24 oktober- Alanya

Turkije-Fan: november - verloven

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

28/6 Toos

25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan

Goeiemorrugge,
Hier regent het weer pijpestelen, bij jullie ook? Turkije is beter, van mij mag het hoor, 45 graden, pas me wel aan aan de temperatuur, haha.
@ Bloem ik heb ook wel een kalenders gemaakt, maar printte ze altijd gewoon zelf, op speciaal dik papier, bij Br** vandaan. Iets gelig, met structuur, geeft een heel mooi effect!*
@Chris, ik heb je wat punten gegeven…
@MK, leuk, ik zie het helemaal voor me, niet dat ik jaloers ben op je, mijn tijd is geweest, maar het roept wel bepaalde gevoelens op, hoor…
@ Cynnie, hoest met leren? Als je wat wilt ontspannen, je weet waar je morgen moet zijn, hè?:slywink:
@Filiz en Turkijefan, hele fijne tijd in Turkije, met jullie askimmetjes…
Ik ga weer even wat nuttigs doen, moet straks weer werken, dus…groetjes!! XXXX Mar

Roanna,zoals het ernaar uitziet is het volgende week ook nog zo.

Miere,hier is het droog en de zon schijnt ook een klein beetje door de wolken.

jahoor… heel de ochtend droog en wie moet er over 5 minuten de deur uit…??
oui oui: MOI!!

en de hele ochtend droog + zonnetje en wat doet het nu…??
oui oui: IL PLEUT!!

grrrrrrrr
en niet zo’n klein beetje ook!! :crybaby:

Goede morgen!
Heerlijk uitgeslapen tot maar lieft 10.45 uur, schandalige tijd maar had het ff nodig. En het mooie is dat het werk ook nog gedaan is. Knechtje en vriendin hebben het werk gedaan. Vriendin heeft hier ook stage gelopen en komt nog regelmatig als het druk is of wij op vakantie zijn. Hoef vanavond pas aan het werk dus nu tijd om in huis wat te doen want heb daar geen tijd voor gehad deze week. Gisteravond al hulp gehad van mams en m’n vriendin dus ben al een flink eind op weg. Ook de boodschappen moeten nog. Vanmiddag moet J. op voor zijn 2e brevet van de reddingsbrigade. Dan nog 2 verjaardagen maar denk niet dat ik die ga redden vandaag. Maar ja, de dagen komen op een rij, heb besloten dat ik me vandaag eens niet ga haasten. Heb ik al genoeg gedaan deze week. Moeten ze maar begrip voor hebben.

Hier schijnt de zon nog…

Dan komt het zeker ook nog hier op aan. Tot nu toe droog met af en toe een lekker zonnetje erbij, maar wel veel wind. Het heeft vannacht dacht ik :smirk:, wel veel geregend.

Ga denk ik nog even een wit:was:je draaien en op goed geluk buiten hangen. Vanmiddag nog even boordschappen doen, voor de verjaardag van onze dochter voor morgen. Krijg zoiets van 30 a 35 man/vrouw/kids dus …haleluja! Maargoed, je wordt maar een keer 40.

Ja, even nog een keer de site Cyn. Ben 'm ook alwwer kwijt en weet niet zo snel waar ik het moet zoeken. Nog een keer please, dan zet ik het bij de favorieten.

@Miere: Werkse nog ff vandaag!

@Filiz
Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover!!! Je mag voor 8 weken naar je Askim … geluksvogel die je bent :wink: .

Wens jullie heel veel mooie tijd toe in jullie huisje

Geniet er van!!!