Roanna, bloem is druk met knippen en plakken…nou ja niet van de lamp dan, maar met plaatjes en foto’s…druk, druk, druk,…en dan ook nog al dat werken wat ze doet, en dan ook nog alles regelen, en een weblog schrijven…en dat alles met die schouder die haar plaagt…ze heet Bloem maar ze had zichzelf beter werkbij kunnen noemen…:kus:
Ja, je hoeft je niet te vervelen, als je een avondje of een dag niets te doen hebt, en je zit achter de pc…dan vliegt de tijd
Nou dames,ik ga er van tussen nog even bankhangen en dan op tijd me bedje in.Morgen nieuwe fiets uitzoeken i.v.m de fietsregeling van het werk.
Viva en Roanne veel plezier nog.
Bloem,knip en plak ze en voorzichtig met je schouder he anders moeten we je voeren zondag:slywink:
Dat kun je wel zeggen ja. Ik weet eigenlijk al niets eens meer, wat ik toch voor die tijd deed, toen we nog geen computer hadden. Mijn zoon heeft mij toendertijd de basis kennis bij gebracht en van het een komt het ander.
Ik heb ook nog steeds een mailvriendin uit Amsterdam, die ik ook op een forum heb leren kennen. Wij komen nu al een tijd niet meer op dat forum, maar zijn wel met elkaar blijven mailen. Leuk is dat hoor!
Weltruste hoor Turkije-lover. :slapen: Leuk zeg zomaar ff een fiets uitzoeken. Succes ermee. Ik heb vorig jaar een nieuwe Spa**a gekocht, alleen fiets ik niet zoveel. Ha, ha.
ja grappig…nou je doet het toch prima op de pc…mijn vader is ook sinds kort actief op het internet…77 jaar, hij begrijpt er niets van hangt bij tijd en wijlen wel 3 x op een dag aan de telefoon, af en toe moeten we er heen, dan heeft hij overal in zitten wroeten, staan er allemaal wachtwoorden actief, heeft hij het toetsenbord veranderd naar een andere taal, of komt hij niet meer voor of achteruit, maar hij zegt altijd dat het vanzelf is gebeurd, dat hij niets heeft gedaan. Op het internet, hij weet niet wat adresbalk is, hij gaat overal naar toe via startpagina.nl, want een www adres intypen dat begrijpt hij niet…mijn vader is gehandicapt, en heeft zwaar suikerziekte en ook nog altheimer, maar ik moet zeggen hij knapt er wel van op, mijn moeder heeft geen zeurende of slapende man meer op de stoel hangen, die al 15 jaar achter de geraniums zit, maar nu is ze internetweduwe, de pc staat in een klein kamertje, daar is mijn vader nu te vinden van acht uur sochtends tot 12 uur snachts…hahahaha
turkije lover welterusten…en als ik je niet meer spreek tot zondag…
Oh, wat schattig dan he Viva van je vader? Nou, ik beheers het wel redelijk, maar lang nog niet, wat je er allemaal mee kan doen. Deze staat gewoon in een hoekje in de woonkamer en is mijn hoekje, zeg ik altijd. :teeth:
Deze pc is net een jaar oud en heeft heel veel mogelijkheden. Alles zit erop en eraan, alleen ik weet nog lang niet alles. Ik kan wel cd’s branden enzo, internetbankieren ook en natuurlijk mailen en surfen. :biggrin: Ik ben ook altijd ieder winter van plan, om eens op zo’n cursus te gaan, maar het komt er steeds niet van.
Mijn manneke heeft totaal niets met computers en wil het ook niet leren, maar laat mij wel altijd iets zoeken als hij iets moet of wil weten. Nouja, vind ik niet erg hoor! Lekker alles voor mezelf! :teeth:
@ roanna, en anders leer je hier weer vanalles… nieuw topic openen, plaatje invoegen enz enz
hoe is het met het beeldscherm??
@ turkijelover, truste
@ viva, tja… ikke zit hier alweer 2 jaar, echt lief en leed gedeeld, scheiding, 1ex turkije heimwee, turks vriendje, wel gaan/ niet gaan… gegaan, af en toe een update, weer terug, update vanuit turkije, dit forum heeft me echt de afgelopen winter doorgesleept (en de werkuren :retard:)
en ja, ik geef toe, ikke ben verslaafd… so what!! hahahaha
kalender is af!!!
ik heb hem in een powerpointpresentatie staan (hebbie dat roanna??)
dan mail ik hem, en ik zal het zondag meenemen
nu stramme vingertjes enzo
ikke snap ineens veel beter hoe jillie zich voelt zeg!! zeg niet dat ik me met haar vergelijk want voor haar is het 100x erger, maar idd na 5 uur slaap voelt het erger dan na 1 uurtje en hoe langer je zit hoe meer pijn het doet enz enz… ga maar ff lekker met de armpjes zwaaien en rekken en strekken!!
door al dat crea bea gedoe kom ik amper aan mn andere verslaving toe!
@Bloem: Ik heb hier inderdaad heel veel geleerd. Mag gezegd worden. Nou, dat van mijn scherm is nog net zo. Tijdens het opstarten blijf tie dus aan en uit floepen en moet ik 'm dus met het knopje op de monitor de hele tijd aan en uit drukken, net zolang tot dat ie genoeg stroom heeft.
Volgens weer anderen, ligt het waarschijnlijk niet aan het scherm, maar aan de videokaart. Huh? Morgen neem ik het scherm even mee naar mijn zoon en ga het daar even uit proberen en als blijkt dat het wel aan het scherm ligt, kan ik 'm op laten halen, door ff een belletje te plegen naar UP*. …En dan mag ik tijdelijk een oudje van de buren lenen.
Maja, ik moet ook nog ff op vakantie he! Dus dat doe ik dan wel na mijn vakantie. :zon02:
Powerpoint ken ik wel van de doorstuurmails, maar of ik het ook hier heb? Geen idee. Zal eens kijken. :tssk:
oke goed rekken en strekken Bloem
Roanna,jij lekker koffers pakken van de week, ik ga nu stoppen…ff bij hubbie zitten…truste
Jij gaat bij hubbie zitten Viva? Dan ga ik nu bij die van mij liggen, want die snurkt al.
:unibrow:
Ja bloem, proberen zover mogelijk te strekken en dan iedere keer een stukje verder. Beterschap hoor en hopenlijk kun je toch nog een beetje goed slapen.
Weltrusten allemaal en tot morgen maar weer. :zon:
Doei :dag:
ben ik eindelijk klaar met de kalender en dan smeren jullie hem allemaal :hihi: ???
hahahhaa
nee, groot gelijk, morgen weer werken, nu lekker slapen en morgen weer een dag, toch?
allemaal prettig weekend
zij die moeten pakken, succes daarmee en tot morgen
@ marion, krijg je het bijgelezen? :unibrow:
@Bloem: Werkse morgen. We komen je wel weer bezoeken daar via het scherm. :zon02:
Ja, dat wordt weer lezen en nachtwerk… Marion.
:unibrow:
Trusteeeeeeeeeeeeee
:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Ja hoor, ben bijgelezen, en dat zelfs voor middernacht.
goed zoooo!!
als je nu kijkt wie er online staan
dan zie ik bij vivaturkije en bij marion2 een + staan
dus vivaturkije+ en marion2+
vreemd…??
iemand enig idee waarom da is??
wilde ik mn presentatie doormailen… is het bestand te groot :eek:
morgen ff vanaf het werk proberen en anders pech!!
Zie nergens +sjes.
nee?
vreemd!
nou ja, opdracht tot kalender is verstuurd en zelfs al betaald… over 5 werkdagen in huis, dus als het goed is heb ik em vrijdag… dan zijn mn ouders 28 jr getrouwd, dus ga denk ik zondag ernaartoe, maandag is mn pa jarig…
hopelijk vinden ze het leuk!! (ze zorgen er maar voor na al die moeite voor een persoonlijk kado!! :D)
:disgust: herstel :disgust:
Hartelijk dank voor uw zojuist geplaatste bestelling bij de TT P*** Fotoservice.
Maandag 7 mei heeft een grote brand onze productieafdeling grotendeels verwoest. Gelukkig is de productie inmiddels op onze nieuwe locatie hervat. Hierdoor hanteren wij op dit moment een levertijd van 6 tot 10 werkdagen vanaf moment van bestellen.
*
:smoke:
hopelijk heb ik em gewoon mooi op tijd
Tuurlijk vinden ze de kalender leuk!