Turkisch Teatime deel 32

mwahhh
ik zit nu heel anders
en slaapie deed erg veel goed
ben alleen zo duf als een konijn…(ja nog meer beessies)
maar ben erg creatief bezig en voel me daarover erg tevreden, dus dat doet me weer goed zeg maar

zal mn LP zondag meenemen, kunnen jullie ff kieken naar mn would-be kalender…
mooooiiii!! hihihi, kan echt niet geloven dat ik volgend jaar rond deze tijd allemaal fotos van mezelf heb daar, en ze niet van internet hoef te plukke!! whiehheee

shitttt
schrik me rot!!
doe de burolamp aan en die lamp ploft zo uit de fitting,… :eek:
schrikkkkeeennnn!!!
ppfff

Jaaa leuk Bloem,kunnen wij je creatieve kant zien :biggrin:

Jaaaah Bloemmie en dan bekijk je ze dus als je in Turkije zit…meissie

Nou Turkije lover die kennen we denk ik al een beetje die crea kant van Bloem, dat zie je wel op de manier waarop ze schrijft op haar weblog

:redface:

ikke heb zo’n zin in zondag allemaal in het eggie zien…leuk ik weet dus alleen maar de nicknamen van iedereen alleen die van Beps weet ik haar gewone naam

dus die kalender wordt een waar kunstwerk…

Niet verlegen worden bloem…niet nodig ere wie ere toekomt…en ja dat komt jou toe

He MK ik zie dat je online bent, hoe gaat het met je, moe zeker van het soppen vandaag wederom met je moeder…gelukkig was het niet zo warm voor je vandaag

Jill meis, hoe gaat het met je we missen je hier, ik hoop dat je snel opknapt.

@Viva: Dat is ook het leuke van die meeting. Als je met elkaar praat, heb je nog de neiging om tegen degenen tegen wie je praat, bij de nickname te noemen. Da’s best lachuh hoor!

Ik zal je even een pm sturen met mijn eggie naam. :lol:

isse goed, ik stuur jou een pm met de mijne

@ viva, ik noem beps gewoon beps, als ikke d’r bij d’r echte naam noem, dan is het meeneens, en net zo bij de anderen!
iedereen noemt mij gewoon bloem, bloemmie, bloempje… no problemo voor mij, kun je je hier ook niet vergissen!! hhhahahaha

Viva,ja das waar als ik bloem der weblog lees,echt een crea bea :king:.

Ik ben ook heel benieuwd,het is voor mij ook de eerste keer dat ik erbij ben.

@Viva Bedankt! :idea: Ik ben weer helemaal op de hoogte.

hahha, ik ook Roanna, leuk hoor, je bent eigenlijk totaal vreemden voor elkaar, maar op de een op andere manier door zoveel met elkaar te kletsen hier, krijg je toch een bepaalde band. En ben je eigenlijk niet meer vreemden voor elkaar…

@ Bloem: Jeetje, da wa schrikken dan met die lamp. Hadden wij een keer bij een schemerlampje. Zat nog wel zo’n spaarlamp in en tijdens het aan doen, knalde die letterlijk en figuurlijk uit de fitting. Ik schrok me toen ook kapot. Heb er gelijk weer een normale lamp ingezet.

Nou, veel succes verder met je kalender. Zo te lezen, moet ie heel mooi worden. Nouja, als je toch een keer hier komt eten, laat het gelijk even zien dan. :lol:

:kus:

en doordat je zoveel met elkaar kletst, weet je eigenlijk ook wat iedereen zo’n beetje beleefd en waar iemand mee zit, annomiem is leuk maar bekend is nog leuker volgens mij…

He dat we niets van Jill horen zit me niet lekker…die meid heeft echt altijd pech.

@Viva: Ja, dat is juist. Als bepaalde personen dan een tijdje niet komen, maak je je zorgen en hoopt dan, dat ze snel iets van zicht laten weten. Tis net een grote familie hier! ha, ha. Maar wel leuk! :thumbsup: