@ cyn, ja dat klopt ja
dankzij TTT en topic’s als raad de foto
maar goed, strax hebben jullie lekker 6 mnd de tijd om weer in de buurt te komen en dan kan ik weer overnieuw beginnen met punten sparen! hahahaha
nog ff en ikke haal beps in
maar niet vandaag, want nu ga ik echt kappen, voordat ik het alleen maar erger maak met mn schouder!
ik ben vanmorgen naar d-rei*en geweest. ik kan mn vriend bijboeken. ik had meteen uitgerekend wat het me dan zou gaan kosten (€581 totaal ongeveer) als ik alleen een ticket boek dan betaal ik: €149+119+taxi/bus kosten en hotel kosten. dit komt totaal op zo’n €478 uit. ik denk dat ik toch alleen tickets boek. is dat slim?
hahahahaha Toos ik dacht dat je gisteren al ging!!!
Maar goed dan maar nog een keer EEN HELE FIJNE VAKANTIE!!!
Het is er lekker warm 43 graden dus goed insmeren!!!
Kan niet geloven dat jij daar straks weer bent.
Er zijn ook 2 belgische daarop vakantie. 2 Knotsgekke belgen moet ik eigenlijk zeggen.
Misschien ken jij ze ook wel. Zijn er 3 weken, dus je zult ze vast wel tegen komen!
Nou veel plezier en geniet maar lekker van de wel verdiende vakantie!
@Toos
Zou ik bijna je verjaardag nog vergeten … een hele fijne dag, maar dat gaat vast en zeker lukken in het mooie Turkije :kus:
En natuurlijk ook voor jou een boeketje!
@crazymar…wat verschrikkelijk om te horen zoiets!! tis soms zo oneerlijk…sterkte ermee…en natuurlijk beterschap met je schildjkier enzo(K)
@toos…heel veel plezier in turkije…!! geniet er lkkr van!!
sorry voor de rest niet veel bijgelezen…maar ik hoop dat het goed gaat met iedereen!!
gister was super gezellig…lkkr gekletst enzo…vanmorgen heb ik in een opwelling een peircing laten zetten…aan de pijnlijke kant…maar ben dr super blij mee!!