Turkisch Teatime deel 32

Roanna, jij woont toch in Apeldoorn?? Wat is daar allemaal aan de hand???

x

Ja daar woon ik. Ik hoorde het vanmorgen al op radio Gelderland en heb net even teletekst gelezen. Schijnt dat iemand een man heeft doodgeschoten bij een school. Hij zou de man bewust hebben opgewacht en heeft 3 schoten gelost. De man is ter plekke overleden en de dader nog voortvluchtig.

In wat voor wereld leven wij. vraag ik me soms af? :so:

Het schijnt de eigenaar van een cdwinkel te zijn… Vind het vooral erg voor dat kindje… Ze zeggen dat het jongetje er niks van gemerkt heeft, maar is wel zijn vader kwijt!!! Vind het echt erg!!!

Maar ja het lijkt de laatste tijd wel normaal in Nederland!!

Zeker is dit erg voor dat kind. Ik hoor net dat het om een zakelijk geschil zou gaan. Even afwachten dus, tot ze de dader hebben.

Ik ga even eten. Nasi… Mmmmmmmmmm jammie…:chin:

Eet smakelijk!!!

Ik eet straks Spinazie… :stuck_out_tongue: En daarna misschien weer even naar de stad om nieuwe bedels te kopen!!! :zon02:

Auwww Filiz,lijkt mij erg pijnlijk.Zal wel een leuke verrassing zijn voor je vriend.

Heb het ook gehoord in Apeldoorn,goh en dan nog wel bij een school

auuuuuuuwwwww Filiz…mijn dochter had ze ook 2 stuks bij de 1e heeft ze die man de eeuwigheid in gescholden, maar 2 dagen later toch de 2e laten zetten…Filiz hem er niet uithalen voor een sauna ofzo…zit ie gelijk weer dicht moeten ze hem weer doorprikken, en ook het sieraad niet te groot nemen, gaat hij namelijk in je tepel hangen…is ook niet lekker…mijn dochter heeft ze niet meer…bleef steeds achter de dekens hangen auwwwww… kijk uit met de handdoek balletje blijft namelijk makkelijk in de lusjes hangen (heeft ze bij haar navelpiercing geen last mee)…auwwwwwwwww…maar gefeliciteerd er mee…ik moet er niet aan denken doet al pijn als ik er aan denk…
tip van mijn dochter die nu meeleest…hou hem een week afgedekt, wat ze ook gezegd hebben…geen vaseline ofzo erop…douchekop erop zetten en er verder niet aankomen…:paranoid:

Hoorde net ook op het nieuws wat er in Apeldoorn gebeurd is. Vreselijk! Zakelijk geschil of niet, wat ben je voor gestoord persoon als je zonder pardon iemand dood schiet, en dan ook nog voor een school. Wordt hoe langer hoe gekker in Nederland.

zekers triest wat in apeldoorn is gebeurd,

zo vandaag druk bezig geweest met het berekenen van de winterprijzen. Leuk hoor.

De wereld wordt steeds gekker, het wordt tijd dat er verandering in komt, misschien dat ze bij de politiek eens wakker worden en het strafbeleid eens onder de loep nemen…het zal je kind maar wezen die neergeknald wordt…arm jochie moet verder zonder zijn vader…grrrr

Bloem,Wat heeft de dokter gedaan???

ola allemaal

illigaal op de laptop
dokter was weer super aardig, we hebben het gehad over russisch, turks en hongaars, reizen, pensioen, mn ouders enneuhm mijn reis. owh ja, en ook nog mijn schouder, werk en DOS vs windows…
zucht… tja, wat ik al dacht natuurlijk, niet meer achter de pc.
moet toch werken, dus dat moet dat moet, maar thuis dus ff niet.
hij vond het een goed idee om tot maandag thuis te blijven, maar mn bazin niet, dus moet morgen gewoon weer komen… ben ik niet zo blij mee, want als ik weer zo’n rotnacht heb als de afgelopen nachten, is het morgenochtend weer feest, maar goed

doccie wilde pijnstillers en verslappers voorschrijven, maar die mag ik weer niet ivm mn buik, dus stuck it up and ride it out! nou ja
hij heeft me ook gewezen op mn houding, en heb de lp verplaatst naar het buro (ipv de schoot en de luie stoel) en nu heb ik wel armondersteuning, dus gaat al beter

@ filiz, gaaff stoer!! ik zou juist zeggen, goed met jodium (demirol!!) en goed blijven draaien!! en kijk uit met waar je zwemt de 1e 2 weken dat je hem hebt

uhm… de rest, uhm… :paranoid:
fijne avond!!

owh ja, wilde de stad in, maar na de regen en heen en weer bussen geen zin meer in. mn teennagels groeit verkeerd, dus ook al pijn, stukje ontstoken, dus geen zin om notabene schoenen te passen!!
zucht,… hij gaat lekker hoor!

@Bloem
Das niet zo mooi allemaal. Helemaal vervelend als je geen pijnstillers mag gebruiken.

nee klopt
hij heeft me wel iets gegeven en moet zeggen… lijkt wel alsof ik allemaal roze olifanten zie… hihihihi goed spul, maar ja, voel me er ook draaierig en duizelig door en idd geen alcohol… helaas… nou ja, als ik morgen maar de werkdag doorkom!

@Bloemmie toch… Geen wijntje zondag, en denk erom…als dokkie zegt niet werken dan mag je baas niet zeggen wel komen. Volgens de wet mag je je genezing niet tegenwerken, en moet je voorkomen langdurig ziek te worden anders geen ziektegeld!!!

Ikke is thuis, kom niet meer langs, heb een beerdinges gekocht en zie dus ook roze dingen… Ga maar naar bedje…
Morgen buitenspelen op het werk, daarna naar de fokker van ons toekomstig hondje…(Nee nog niet geboren, nog niet eens gemaakt:D)

Tot zaterdag op zn vroegst dus(Je mag me inhalen hoor Bloemmie)

@Bloem: Da’s nie fraai dan. Eerst met medicatie proberen en dan alsnog miss fysio? Nou, sterkte ermee en niet teveel cola drinken dan, anders moet je weer zo vaak plassen. :biggrin: Hei je weer een ander probleem!

@Toos: Mocht ik je niet meer spreken/zien hier, wil ik je nu alvast een hele fijne, toffe, zonnige vakantie… :vak02: en… verjaardag toewensen. Veel plezier met alles en geniet ervan.

@ beppie de dokkie mag me officieel hiervoor niet de ziektewet inzetten en zit ik eerlijk gezegd ook niet op te wachten. had vanochtend meteen werk gebeld, en was op voorlopige beterdatum maandag gezet, dus ikke dacht, okey, ff rust, 's middags naar doccie, die zegt, niet slecht, tot maandag rust, veel bewegen, maar geen pc, en tja,… bazin belde daarna en zegt, ikke zie je morgen, misschien andere lijn met minder typ werk… of helemaal iets anders, ik weet niet…

pillen hebben nog een bijwerken… ikke ren nog maar een x of 10 naar de plee voor een grote waterige boodschap… vinden mn darmen FIJN!! (en mn achteringangetje al helemaal…)

@Bloem: Je bent zo als dat heet, ziek voor je eigen werk. Maar als baassie werk heeft dat je wel doen kan, ja dan moet je… zo is de wet helaas ook weer hihihihi(zoooo leuk die wetten hahahaah)

Ohh ikke heb zooo’n zin in zondag. Oh, en wat die boodschap en de uitgang… ik heb geen darmprobleem, maar vandaag…

Dank jullie wel voor alle lieve wensen :kus:.
@Marion: Dank je wel voor je bloemetje!!!
@Bloem: Vervelend zo’n schouder en ook nog pillen met zulke bijwerkingen.

Alles staat klaar, volgens mij weer veel te veel. Maar goed zie ik daar wel weer.

Kreeg vanavond smsjes vanuit AD om ons een goeie reis te wensen, leuk hoor.