@Marion: Haar weer toppie, kleur bijgewerkt en geknipt kan er weer even tegen. Bezorgen je aardig wat leesvoer he. Had gister het licht voor je aangelaten, maar je had het vast te druk
@ cyn, had ik zelf idd al bedacht ja… nou ja, als de pijn daarvan overgaat en ik alles weer pijnvrij kan doen dan vind ik het best…
had eerst zoiets van… la maar waaien, maar kan niet eens een rugzak op die schouder dragen en tja… da kan natuurlijk niet, dus toch maar ziek gemeld vandaag
@ toos, ikke wens jou natuurlijk ook het aller aller beste!! off course, en weet cker dat het weer helemaal top wordt, je hebt het verdiend, lekker van genieten en de zorgen over thuis, lekker thuis laten
en natuurlijk een fijne verjaardag
@ cris, visum form. ingevuld, zat een vouw(tje) in het aanvraagform voor rusland… moet nu dus opnieuw!! snappie da?? ppfff…
@Toos
Morgen is het dan zover. Eindelijk op vakantie. Geen snuggere leerlingen, het huis van je vader even uit je gedachten. Rust en alleen tijd voor leuke dingen. Dus…
@ Bloem: whahaa, verbaast me niets ;). Toen ik naar Rusland probeerde te komen heb ik vier weken lang twee keer per week op de ambassade vertoefd… Rusland en bureaucratie… Niet leuk
Dank jullie wel :kus:. Zal echt blij zijn om alles even achter me te laten. Maarre ben nog niet weg hoor. Gaan morgen pas rond de middag naar Schiphol.:nod: Vanmiddag nog even shoppen, handbagage verder inpakken, huis opruimen en dan relaxen.
@Toos
Was wel van plan om gisteravond even langs te komen maar had geen puf meer om bij te lezen.
@Bloem
Gaat goed met mij hoor. Was wel even crisis hier eergistermiddag. Opeens werden alle pasgeboren lammetjes ziek. Bleek dat er iets niet goed was met de stroomtoevoer van de drinkautomaat. Poeder werd niet goed gemengd dus kregen ze te weinig voedingsstoffen binnen. Worden dan zwak, ziek en misselijk. Ikke de pineut dus want moest alles met het flesje of met de sonde doen. Liggen er inmiddels over de 100 dus heb tot over twaalven in de stal gezeten. Gelukkig kwam de electricien gisteren meteen en voor de zekerheid de automaat ook maar na laten kijken. Opgelost dus weer. En wonder boven wonder zijn de meeste lammetjes erdoor gekomen.
Wanneer we terug moeten komen met J. is nog niet bekend. Krijgen het per post te horen. Zal wel een paar weken duren met de vakantie in zicht.
@ marion :eek: da was schrikken dan zeg! die kleintjes zijn dan zo kwetsbaar, dan hoeft er maar 1 ding fout te gaan en dan…
gelukkig had je het gauw in de gaten en is alles nu weer goed!!
@ toos, ja… hij is mooi he?? kost wat moeite, maar dan heb je ook wat! hahahahaah
Gelukkig opgelost nu en heb mezelf maar meteen goed verwend, vond dat ik dat wel verdiend had. En heb gisteren nog even snel mijn felbegeerde fotocamera gekocht. Wilde zoooooo graag de S*ny H7, kan lekker ver inzoomen, dus ben helemaal happy nu :D.