ja viva : je hebt gelijk hoor !
ja is beter als s avonds weer terug te vliegen naar huis, kom je midden in de nacht aan, ben je de volgende dag helemaal gesloopt.
Als we mogen vertrekken, zit ik er ook niet mee dat we om 2 u moeten opstaan. Die slaap halen we wel in :zon02:
En is inderdaad lastig als je een stuk in de nacht op de luchthaven staat. Dan voel je je de dag erna eigenlijk geen mens !
nee ben wel eens om 1 uur snachts opgehaald vanaf mijn hotel, om 5 uur de lucht in en om 9 uur weer terug op schiphol, helemaal geslacht was ik, want dan ga je dus niet meer naar bed…
En rond 12u moet je normaal toch de kamer uit, en loop je met je hele handbagage te zeulen de rest van de dag.
Die kunnen wij nu wel kwijt bij de watersporters, maar is eigenlijk beter zo. Ben je meer op je gemak en inderdaad, naar huis moet je toch !
Ben al bezig over naar huis gaan, en ik moet nog vertrekken ! ![]()
Viva,gezellig samen met je hubs.Heb je al geboekt?
Nou jaaaa,komt net me collega vragen wat ik denk te gaan doen vanaf woensdag,omdat ik dan tot vrijdag niet kan muteren…Heb nog wel wat werk liggen wat ik moet uitzoeken,maar ben daar geen 2.5 dag zoet mee.Afdelingshoofd heeft er niks van gezegd,nou ik zie het wel…
Nee Tlr heb nog niet geboekt, doe ik van de week, ff, wil eigenlijk wel gewoon bij het reisbureau gaan boeken ipv via de website.
zo ik hou het voor gezien voor vandaag ga richting huis…toedels meiden…
Viva,dan ben je toch ook weet €20,00 meer kwijt of niet??Wel thuis…
viva : :dag:
@TRL: Ja dat klopt van die 20 euro, maar die betaal ik altijd graag! Die meiden doen ook hun best…EN als er iets is gaan zij het regelen! Je hebt iets om op terug te vallen…20 euro…op 800 die een vakantie kost?? Is toch ook peanuts!
Dat is ook weer zo Beps,maar vind het zelf via internet wel makkelijk
ik boek ook liever gewoon bij het reisbureau…geeft me op de een of andere manier een beter gevoel…
viva…al klaar het het werk…lkkr!!
Wij doen het nu ook via internet, omdat we heel goed weten waar we naartoe willen. Maar mochten we volgende keer ergens anders naartoe gaan, denk ik ook dat we, in geval van twijfel, naar reisbureau zouden gaan.
Goedemiddag.
Heerlijk over de vakantie aan het babbelen geweest hier. Wie gaat waar heen en voor hoeveel.
Mijn mening hierover is, dat als diezelfde reis ergens op het internet goedkoper is, ik het zeker niet zal na laten om via internet te boeken. Heb het de laatste jaren alleen maar zo gedaan en wij zullen dan altijd wel geluk hebben gehad, het is mij heel goed bevallen en het kan zeker vele euro’s schelen.
Kijk, als de prijzen niet zo verschillend zouden zijn, gun ik die mensen van een reisbureau die centen ook wel, maar het het verschil kan soms teveel zijn.
Bezuinigen op verzekeringen zal ik b.v. ook nooit doen. Die mensen heb je ook. Kopen een reis van weet ik veel hoe duur, maar vinden die verzekeringen dan ineens te duur of onnodig, tot dat ze er achter komen, als ze het ooit nodig zouden hebben.
Jeeeeeeh!!! Beps+Filiz+Viva!!! :kus: En Roanna als internet inderdaad goedkoper is… dan ja… maar anders lekker naar het reisburo gaan ![]()
Ja, iedereen doet wat hun het beste of gemakkelijkste lijkt hé ?