Turkisch Tea Time Deeltje 75, Niet alleen nieuw jaar en ook een nieuw deel

Nog een halfuurtje en de maandag zit er terug op !
Lekker naar huis !

@Cynthia: Ja zeker, zo zou ik het ook doen. Bij de directsellers moet je meestal ook adm.kosten betalen, dus daar gaat het mij dan niet om. Alhoewel sommigen zoals va*a.nl daar krijg je de adm.kosten terug in een webkorting, maar mijn idee is dan altijd, koekje van eigen deeg.

Vorig jaar had ik mij vakantie naar Kusa uitgezocht op het net bij Od en heb mijn schoondochter laten boeken op hun reisbureau (Glob) dus en daar moest ik ook gewoon die kosten betalen, maar kreeg dan 5% familiekorting op de reissom.

Mijn manneke krijgt via TT 10% korting bij Neckerm**n/TomsCoo*, maar dan nog, zijn ze vooral dit jaar … duurder dan b.v. Tou*plan. Nou, dan is mijn beslissing snel gemaakt. Ik boek echt alleen daar, waar ik het voordeligst uit zal zijn.

En dan die mensen die bij het reisbureau gidsen komen halen en dan op internet boeken!!! Word je ook niet vrolijk van.

Ben ermee weg ! tot morgen iedereen ! :dag:

Zal een bevalling worden deze avond geloof ik ?

P.S. : Voor diegenen die het willen weten : deze avond lamsstoofpotje met Griekse rijst ! :beef: Jammie !!!

Wel thuis Kaylo.

O ja ook dat nog. Alweer bijna een deel vol.

By the way, als ik een reis van b.v. Ark* of H* zou vinden op het net, die tevens verkocht wordt door een reisbureau, zal ik ook zeker hier naar de Toeroo op het W.C. gaan en daar boeken. Zo ben ik ook wel weer.:slywink:

Maar ben nog zoekende voor het najaar. :biggrin:

Kaylo,trein ze.

Ik ook de boel hier opruimen en op naar huis:dag:

kaylo en TRL: wel thuis

@Roanna: ik heb niets tegen boeken via internet, maar als het geen verschil is, behalve die 20 dan reisbureau!

Hier blijft het druk! Dus ik nog iets minder dan 50 min!

@kaylo&trl…ondertussen al thuis?

klinkt lekker kaylo…

ik weet niet wie het schreef…maar vanaf brussel ook al moeilijker vliegen in april/mei?

ik wilde eigenlijk tot eind februari wachten met boeken voor de meivakantie…of kan ik beter deze maand nog boeken ?

Ik eet trouwens zuurkool(JAKKES!!!) maar goed, hubbie is er gek op, en hij doet zoveel! Dus ik aan de aardappels spek en worst hij aan de zuurkool!!

@Beps: Helemaal mee eens Beps. Over € 20 doen wij niet moeilijk. Die reis die jullie eventueel naar Afrika willen maken, lijkt mij toch ook meer werk voor een reisbureau. Kijk, de info kan je altijd hier vanaf halen, maar de boeking zou ik dan zeker weten via een reisbureau doen. Dus reisbureau’s zullen altijd nodig en nuttig blijven.

Hoelang moet je nog? :dag:

@Roanna: Die reis ga ik zeker bij een reisbureau boeken, zeker nu, met die onrust in Kenya… Geen idee hoe dit nu gaat verlopen, wij willen weer ergens heen pffff!!!

Ik is weer thuis…

Beps,ik hou ook niet van zuurkool,maar die van Sonja B.is wel lekker hoor…

HAHA ik houd ook niet van Sonja B, haar gerechten zijn vaak best goed te eten hahaahahaha

beps,ik doe ook niet an sonja B,maar kwam dat recept van die zuurkool en keer tegen en zag er lekker uit en dat was het ook

:wink: :wink: :wink:

Beps, er is op dit moment ook een negatief reisadvies voor Kenia… Mijn collega had er een optie in staan voor November, en de touroperator belde dat zij deze eruit zouden halen omdat veiligheid niet gegarandeerd kan worden!!

Ikke overwerken,…

@kaylo: klinkt lekker hmmmmm!!! Nou ik kan ADR weer voorbereiden op jullie komst en die van Toos!! hahahahhahahahha Dat hebben ze wel nodig denk ik!

GRoetjes

Cyn: Dat bedoel ik dus, dus ik MOET hoe dan ook naar het reisbureau. We moeten zoeken naar een leuke reis!!

Ikke ondertussen thuis

Beps: tsja moeilijk… Vooral ook omdat het “oorlogsgebied” vlak bij de NP ligt… zoals Masai etc…