Jeeh!!! J*ba is ook stom!!!
ja heb er heel wat nagekeken
crendon 855
jba 943
ad 744
gmundo 905
vak. discunter 749
nckermann 916
reiscmpas 884
dmstad 923
viva : wat een huiswerk !
scheelt ff wat
Kaylo zit weer achter mijn bureau, en het werk is voor nu gedaan, dus dan maar toeleggen op dit soort dingen nietwaar.
Zou ik ook doen !
Viva: heb nog even gekeken… maar 19 is dus niet toegestaan… Wel grappig… 20 mei vliegen dan zit je bij mijn vriendinnetje in het vliegtuig (als je met Transavia vliegt)
x
hihihi ik denk dat ik voor pegasus ga…
althans vind ik een tikkie beter dan transvertragia
Je kunt bij *ad kiezen welke vlucht je wilt, maar geen tijden bekend…dus wat maakt het dan uit…he wat je neemt.
Viva,ga je samen met je hubs of met het hele gezin?
Gumbet Cove bij S*dtours is ook leuk!
alleen zijn dat app.
Tlr…ik ga samen met hubs…
heb gekeken cyn bij die appartementen, maar die zijn duurder als halfpension in sami…tja wat doe je dan. Als het eten me niet bevalt, ga ik lekker uit eten, ben ik nog steeds goedkoper uit dan met appartementen.
@Viva: Ik heb qua op tijd vliegen meer geluk met transvia dan bij Peasus
Hier DRUKKKK :retard:
Heb net de “voorlopige” vlieguren gezien.
Heen : 16 juni om 05u55
Terug : 7 juli om 11u40
We verliezen dus eigenlijk een dag ! Is de eerste keer, anders vertrekken we altijd 's avonds.
Maar kan nog veranderen
Beps arme jij in de drukte…
hihihi, heb met alle maatschappijen vertraging, maakt voor mij dus niets uit…ben geloof ik nog maar 1x op tijd vertrokken…hiihihihih
Maar ja, dan zijn we in de namiddag thuis, en hoeven we niemand lastig te vallen om ons 's nachts te komen halen op zaventem. Dan kunnen we met de trein naar Gent en komen ze ons daar halen
Kaylo ik vind dat hele mooie tijden hoor die je nu hebt…naar huis moet je toch, je kunt nog een gewone nacht maken zonder dat je om 5 uur op het vliegveld moet zijn als je naar huis gaat, dan kom je thuis en kun je op het gemakje je boel opruimen en de wasjes draaien.
En natuurlijk direct om de hondjes ook dan !
en heen vind ik het altijd heerlijk om een nacht over te slaan, lekker sluimeren in het vliegtuig, en dan bijslapen bij het zwembad die middag heerlijk.