Turkisch Tea Time Deeltje 75, Niet alleen nieuw jaar en ook een nieuw deel

Iedereen aan de lunch blijkbaar ?

Nee maar aan t werk!!!

Ja nog een paar daagjes en dan weer heeeeeeennnnnn!!! :thumbsup:

Ga dan maar sigaretje roken…

@bloem…die plannen had ik ook even gemist…tja je kan natuurlijk niet alles he :wink:

@cyn…jeetje 1 cracker…das wel heel weinig

@beps…toch een goed plekje weten te bemachtigen…:smiley:

Zo ben ik weer… was megadruk qua telefoon… kon niet :ninja:

Nou ik had geluk. Een collega met een ‘eigen werkplek’ is er vandaag niet!! En dus een prima plekje!!!

oke Bloem, dat had ik dus niet meegekregen, zal wel met mijn hoofd in de tv hebben gezeten, toen je dit verteld hebt…
Ja alles bestaat uit keuze’s…maar deze beslissing is ook niet verkeerd hoor, even wat vastigheid onder je voeten zeg maar…

ga toch denk ik voor sami plaza…jongeren of niet, deze is tenminste nog te betalen…

Beps…nog ff, kan je weer aan haar plukken, snuffelen en kusjes geven…rolmopje…

Viva: ach en die jongeren kunnen ook heel gezellig zijn!!! :biggrin:

Wij hebben besloten om volgend jaar naar of Thailand, of India of Indonesie of Sri Lanka te gaan… :tongue:

Viva,heb ff gegluurd,maar ziet er goed uit.

Cyn,WAUWWWW

Cyn had gekeken bij *ad voor sami plaza, maar je kunt niet andere dagen als 8, 15 of 22 het liefst ging in van 20 mei tot 7 juni maar dat gaat niet…

ja vind het er wel goed uit zien, je hebt ook sami beach, maar dat is veel minder qua waardering op reiswijzer…en idd het is maar wat de mensen zelf hebben meegemaakt, maar voor 20 euri meer heb je wel het een en ander beter dus dan maar de plaza

lekker hoor cyn…ja wat van ver komt is lekker.

Viva: ik heb even voor je gekeken en inderdaad alleen 15 of 22…

tja helaas, dan maar 15 dagen…

heb even de prijzen vergeleken met elkaar er zit gewoon 199 euro verschil tussen goedkoopste en de duurste aanbieder

wie is de goedkoopste dan?

*ad…

die is voor 2 pers. 744 met vertrek op 20 mei
J*ba is 943 met vertrek op 21 mei