cankan>>canimi veririm
mustafa gungece>>simsiki
…yalmaz>>yersen
yurtseven kardesler>>olmek vardir donmek yoktur
kara>>kirk yil
voor de geinteresseerde ;)hier een paar liedjes die ik van de zomer niet hebt gehoord en nu wel…
cankan>>canimi veririm
mustafa gungece>>simsiki
…yalmaz>>yersen
yurtseven kardesler>>olmek vardir donmek yoktur
kara>>kirk yil
voor de geinteresseerde ;)hier een paar liedjes die ik van de zomer niet hebt gehoord en nu wel…
@tkl: familiekamers zijn over het algemeen ruimer
Linda,maar je slaapt er toch alleen maar…
Heey!
Linda, ik ga de toeristiek voor je regelen… maar ik heb je mailadres niet!! Stuur dat nog ff door
En ik vond Kos wel heel erg leuk… ook voor 2 weken… Maar dat is persoonlijk!
Zo meiden ik ben weer in het land der levenden… Mijn ring is mooi!!! Ohhhh!! En ik heb ook weer 3 bedels gekocht vor mijn pandora… en mjin bril is besteld!! Heb 1 oog wat wel flink achteruit is gegaan… heb nu aan 1 oog -1.50…
Krijg nu een D&G bril… ![]()
Nu weer even verder met werk… Bijlezen is geen beginnen aan… Dus dat doen we ook niet ![]()
:dag:
@tkl: ja dat klopt in verleden ook eens met 3 personen om een normale kamer geslapen was een erg kleine kamer en dan met 3 koffers erbij ga zo voor werk effe snel langs mams denk wel dat t rhodos wordt
De meeste familiekamers hebben ook een aparte slaapkamer…
@cyn: dat hadden we in turkije adr ook was erg mooi daar de familiekamers hadden er een in het bijgebouw
Mijn droom is om ooit nog eens naar aruba te gaan waarom weet ik niet maar het trekt me wel
Cyn,foto ring??? en 3 pandora bedels toemaar,dacht dat de jouwe al vol was…Ga je de bril nu de hele dag dragen nu hij van D&G is ![]()
Linda,oww dacht dat je anders een kamer voor jezelf nam en niet bij je ouders op de kamer sliep…
@tkl: nemen altijd of een familekamer of slapen allemaal op een kamer als ik een kamer voor mij alleen zou nemen is dat honderden euro’s duurder
Linda,ja dat is ook weer zo.Ga je altijd met je ouders?
Ik wil ooit nog een keer naar brazillie…
op de 17de juni voor 22 dagen, maar zal geen promo geweest zijn bij B*x
@tkl: de laatste jaren wel weer in verleden wel eens een jaar overgeslagen, met vrienden vind ik ook geen optie zijn en getrouwd en hebben kids of gaan met hun vriend daar heb ik beide dus niets aan
linda : wij lagen vorig jaar ook in het bijgebouw. Vond die kamers leuker dan in hoofdgebouw. Wij hadden 816
Linda,daar heb ik ook last van gehad,dat de vrienden gesetteld zijn of niet op vakantie gingen.Nu gaan ze wel weer,maar meestal naar een camping en dat trekt me niet,ben toen een week meegeweest naar Frankrijk,maar vond het niks,vorig jaar gingen ze naar Tsjechie toen hadden ze een bungalow tent,ben ik niet meegeweest,nu willen ze geloof ik naar Kroatie,heb gezegd als ze een huisje nemen dat ik misschien wel meega…
@Kaylo: weet ons kamernummer niet meer, zaten igg op 2e etage als je lift uit kwam naar rechts en dan 2e familiekamer
Heb even gegoogeld en de de vlindertuin ligt in de valei van petaloudes
http://rhodosinfo.com/nl/index.htm, bezienswaardigheden op rhodos
@toos: dank je super!
heb m opgeslagen in mijn favorieten