De vlindertuin is ook leuk en rhodosstad
Belde net mams effe om te zeggen dat ik wel wat had gezien, ze zegt noem eens een naam bleek dat wij zonder het van elkaar te weten een hotel beide wel wat vinden
Gaat dan om een hotel op rhodos
Toos,ja die is zeker mooi
@toos: in de buurt van welk plaatsje is die vlindertuin
haha trl…das nog eens toevallig!!
Filiz,denk dat je Linda bedoelt
Volgens mij ook hahaha
uhh…ja bedoel ik ook…sorry
@filiz: geeft niet
@Linda: Voor 14/15 dagen zou ik Kos ook afraden!! Het is een leuk eiland, maar je hebt het er echt met 8-10 dgn volledig gezien, zelfs 2 keer…
Vanmiddag eens aan baas vragen wanneer de goedkeuring voor de vakantieplanning komt meestal kijg ik wel iets eerder toestemming aangezien ik altijd vakantie vraag buiten de schoolvakanties om
@beps: rhodos is dan beter voor 15 dagen?
bij hotel op kos hadden ze familiekamer en die anderen niet
Ben ik weer, maar moet ook zo weer gaan.
Werken dus he!
@Kaylo: Maar € 45 x 2 neem ik aan is wel ff € 90… oftewel FL 200. Ja sorry, bij zulke bedragen reken ik nog altijd terug, alhoewel ik weet dat je dat eigenlijk niet meer moet doen. Nou, vind het nogal wat. Maargoed, je weet wat je nu hebt en als je bij anderen boekt, moet je het maar weer afwachten.
@Linda: Samos lijkt mij ook leuk. :zon02:
Roanna,alles wat goedkoper is,is mooi meegenomen toch,ik zoek ook altijd naar de goedkoopste hoor…
Linda,willen jullie op een familiekamer dan?
Beps,jij had de laatste keer toch een appartement is Kusa,geloof ik.Welke was dat?
@tkl: als ze er zijn dan boeken we die die wel als die er niet zijn is het ook niet erg liggen we meestal op een kamer
Linda,is dat goedkoper dan zo’n familiekamer?
@tkl: nee is juist goedkoper om met 3 personen op een gewone kamer te slapen, familiekmaer zijn iets duurder
Linda,misschien een stomme vraag dan,maar waarom dan een familiekamer??