Linda,daar heb ik geen last van,als ik hier zeg dat ik over een week of 2 op vakantie ga is dat oke…
linda : je mag daar niet altijd op afgaan hoor, op die reacties. Wat voor de één goed is, is dat voor de ander niet.
ADR werd ook nogal afgekraakt vond ik, maar wij vonden het nog altijd even goed als de vorige jaren.
Goeiemorgen,
@Viva: Succes op het werk vandaag
@Trl: Beterschap met je oren, ken het probleem is bij mij na iedere vliegreis. Je weet mijn remedie he
@Kaylo: Ook alweer present. Prijzen voor ADR liggen bij sunjets beduidend hoger dan hier. Ik had er al naar gekeken voor ik bij b*X boekte. Verschil is zo’n 250 p.p
@Bloem: Ook weer aan het werk, succes meissie vandaag
Kaylo,geen idee welke zender dat was.
Reiswijzer is niet echt objectief, het is maar net wat iemand voor eisen stelt. Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en dan klagen dat het niks is.
@toos: dat idee had ik vorig jaar op kreta ook
veel negatieve reactiees op die sites maar hotel was echt super
Dat hebben wij ook wij gaan al een aantal jaar naar hetzelfde hotel en hebben het daar prima,maar als ik soms de reacties op reisw**zer leest denk ik toch van hoe kan dat…Zit nu wel te twijfelen of we dit jaar weer naar dat hotel gaan,de kamers zijn goed en het zwembad is ook lekker,maar me mams wordt ook een dagje ouder en dan is de afstand naar het centrum toch wel behoorlijk om te lopen…Kunnen natuurlijk een dolmus nemen,maar mams vindt lopen ook lekker.Dus nog ff kijken en misschien wel een keer een appartement nemen…
@tkl: mijn moeder zit ook een beetje met het lopen de ene keer kan ze verder zonder pijn dan de andere keer wij willen ook altijd liefst aan het strans en zo dicht mogelijk bij centrum
goede morgen…!!
@bepz…neej, 't went idd nooit
jij vandaag pas om 12 beginnen…ook wel eens lekker
@trl…jammer dat je zo slecht geslapen hebt
@bloem…;)als het in de sterren geschreven staat…
@reiswijzer…er zijn nu eenmaal mensen die alleen maar negatief kunnen zijn…jammer
ikke vandaag nog een dagje vrij…morgen weer gewoon school en daarna stage…
iedereen een fijne dag
toos : scheelt het zoveel ?
filiz : lekker dagje vrij !
B*x : is dat met een o of een a in het midden ?
Heb cyn effe een pb gestuurd met een paar hotels
@kaylo: met een e in het midden
Heb het gevonden. Scheelt 45 euro per persoon dat het goedkoper is bij B*x. Wij hebben natuurlijk wel een 18 + 3 in promo. Dus dat valt mee toch ? Scheelt niet zoveel hoor.
Heb je op onze vertrekdatum gekeken
LInda,dat is met mijn mams ook zo de ene dag gaat het beter dan de andere en ze is ook niet meer de jongste dus…,hoewel ze dat soms wel denkt hahaha
@tkl: heb nu drie hotels gevonden wat ons wel wat lijkt eentje op kos en twee op rhodos
Linda,kos is echt leuk,maar ja niet zo groot,weet niet hoelang je wilt gaan…Rhodos het oude gedeelte is leuk en natuurlijk een dagje Lindos…
@tkl: willen eigenlijk wel weer 15 dagen gaan