Turkisch Tea Time Deeltje 75, Niet alleen nieuw jaar en ook een nieuw deel

Ik had zitten kijken voor een hotel in gumbet…wordt hij ook aangeboden bij gg tours…pfff daar zit ik dus ff niet zo op te wachten al dat jonge grut van een jaar of 16 a 17 die een hotel op stelten zetten…

viva : buis van eustachius ?

Ik denk inderdaad dat ze die bedoeld Kaylo :smiley:

Viva, heb medelijden met je hoor… en doe maar rustig aan…

goedemorgen allemaal

Goedemorgen Linda :dag:

Natuurlijk is de HA niet te bereiken op maandag morgen:disgust:

Goedemorgen all.

Ik kom heel even, want moet weer ff weg.

@Viva: Kijk even voor Gumbet bij Tourpln. Heb je leuke reisjes voor betaalbare prijzen. Dus Tourplan. :wink:

Tot latersss

Roanna, ga ff kijken thnx

Ik kan niet helpen met het uitkiezen voor reizen, jullie zouden anders vanuit België moeten vertrekken :drugged:

Viva,of op reiscomp*s vallen de prijzen ook nog wel mee

Ben ook druk aan het kijken voor de zomervakantie

Kaylo,is voor sommige ook geen probleem om vanuit Belgie te vertrekken denk.Scheelt soms best wel veel.Vorig jaar betaalden de Belgen in ons hotel 199 euro voor een week all in.Wij betaalden 350 euro,was in juni.Weet niet meer welke organisatie dat was.Maar voor dat verschil is het vanaf hier nog wel te doen om naar brussel te rijden.

Linda,weet je al waarheen jullie willen en ga je met je ouders?

Me mams wil in mei of juni weer met mij een weekje of 10 dagen,doen we elk jaar.Wij boeken meestal een maand of 2 van te voren pas.

trl : dan zou ik aanraden om een te gaan kijken bij Sunjets.be, die zijn hier de goedkoopste en boeken wij altijd

@tkl: ga wss dit jaar weer met mijn ouders, ga in juni nog een midweekje naar cp met mijn moeder, in aug wss nr een vd griekse eilanden kan zo nog maar wijzigen vind t wel lastig als je denkt iets moois te hebben gevonden hoe t soms wordt afgekraakt op vakantie*wije

Thanks Kaylo,zal het in de gaten houden.Die andere site was toen op de tv geweest met die aanbieding zeiden de Belgen toen.Goh kan toch niet meer op de naam komen…

@tkl: kan alleen nog niet boeken aangezien vakantieplanning nog niet is goedgekeurd

Linda,ja idd maar iedereen heeft zijn eigen wensen en die verschillen,dus de reacties van vakantierswzer,zijn ook uitlopend.

@tkl: hadden wij afgelopen jaar ook hotel werd daar ook best wel afgekraakt maar wij hebben er een supervakantiegehad en willen ooit nog wel eens terug naar dat hotel

Liberty.tv ?