ga me maar eens omkleden voor werk en snel effe langs ouders zeg nog wel effe las ik hier wegga
Wij hadden in de zomer ook een kamer in het bijgebouw, was voor het eerst. Het is rustiger en uitzicht is prachtig. Maar toch heb ik voorkeur voor het hoofdgebouw omdat vooral de badkamer groter is
**
[SIZE=5][COLOR=green]Toos : 24 januari - JAMAICA
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**
[/COLOR][/SIZE]
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 6 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
En dan de verjaardagen nog …
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
Hoi allemaal,
Eerst wil ik iedereen die vandaag weer aan de slag gaat/is na een lekkere vakantie succes wensen!~Gewone leventje weer begonnen.
Ik heb de afgelopen week en vooral het weekend veel achter de pc gezeten om een beetje betaalbare tickets te vinden naar Dalaman voor de meivakantie. Nou, dat viel helemaal niet mee…vanaf Amsterdam vrijwel onmogelijk of onbetaalbaar, maar vanaf Brussel nog wel te doen. Dus vertrekken wij in 2 groepjes vanaf Brussel naar Dalaman. Manlief en dochter + vriendinnetje gaan al op 25 april weg tot 12 mei en mijn vader en ik volgen een week later op 4 mei. Dit omdat ikzelf absoluut de 1e week van de meivakantie geen vrij kan krijgen. Net alles telefonisch nog even goed vast laten leggen en voila…tickets geboekt! Ben er blij mee, want het loopt echt storm voor die vakantie en losse tickets verkopen ze dan niet graag!
Miere en ik zijn al aan t aftellen voor de eerstvolgende reis naar Marmaris, over 3 weken zijn we onderweg! Lekker hoor
Sorry voor het ego bericht, ik lees echt af en toe wel ff bij hier hoor en leef met allen mee op mijn manier, maar ben gewoon niet zo posterig zeg maar…hoop dat jullie t me niet kwalijk nemen.
Nou meisjes (en jongens als die hier nog aanwezig zijn) maak er weer een mooie week van,
dikke knuffel voor jullie allemaal.
Wat de badkamer betreft, geef ik je gelijk. Is wat aan de krappe kant daar, maar goed …
@toos: bij aankomst kregen we ook een kamer in hoofdgebouw voor twee personen terwijl we een familiekamer hadden geboekt naar receptie gegaan en kregen toen een familiekamer in bijgebouw
nou ik ga stoppen tot vanavond allemaal
linda : :dag:
Crazy,tickets geregeld dus je kan nog een keer in het lijstje.Bij wie heb je nu geboekt dan?
Linda,werk ze
@Linda: Werk ze
@Crazy: Tickets geboekt, lekker gevoel als het allemaal geregeld is
Ga lunchen. Tot strakskes !
Nog niet bijgelezen, wel een goed plekje
Tot straks
@Kaylo: Lunch ze
@Beps: Goed plekkie, dat valt dan weer mee. Jemen, leuk:nod: :vak02:
TRL: mmzzz de hele dag… Nee dat denk ik niet… voornamelijk in de auto… En foto van mijn ring… heb ik helaas nog niet… Mag hem ook nog niet om!!
Linda: je mail is verstuurd!
Cyn,alleen nog maar naar kijken ![]()
Ik ook lunchen…tot laterssss
Ook niet
Zit in een doosje en ingepakt… Dus nog niks… :crybaby:
Zo hoort het!! Tenslotte ben je, Cyn, pas donderdag jarig!!
Ik ga er vantussen, nog even stofzuigen en truus leegruimen voor ik aan de crock ga. Dusssss:dag::dag: