@Bloem: wanneer is hamar ook alweer? Ben ik eventjes vergeten.
uhm
hamar: 25-26-27 jan
@ trl, nee klopt idd, maar aan de andere kant, als ik ziek wordt na 2 weekenden schaatsen beleven, en ik ziek ben in baselga ist natuurlijk helemaal niet slim
Dat is waar Bloem,maar er voor zorgen dat je niet ziek wordt dan;),nee grapje hoor,moeilijke beslissing hoor…Misschien toch een nachtje over slapen.
ja dat sowieso…
aan de ene kant denk ik, gewoon gaan
maar dan denk ik eraan: sta ik daar alleen aan de baan, moet ik elke avond alleen eten, alleen in de trein van oslo naar hamar enzo… nee, ik weet t niet…
en dan ook nog zo stressen, gewoon binnen 15 dg 3 wedstrijden in 3 verschillende landen :S
Bloem,je hebt wel voor hetere vuren gestaan toch?Maar inderdaad tis inderdaad wel veel in zo’n korte tijd.
Tja Dilemma, Bloemmie. Zou zeggen slaap er een nachtje over en doe wat je hart je ingeeft. Heb je niks aan he zo’n advies. Een andere visie dan, als je nou zo van het schaatsen geniet waarom zou je niet gaan. Het is waar ,je gaat alleen er naar toe, maar hollanders in het buitenland bij zo’n evenement vieren daar met zn allen een feestje toch?? Dus ja, als ik jou was zou ik het wel weten.
@Filiz: Uitgebreide update hoor:thumbsup:
.
@Viva: Je bent maar stil, gaat het wel goed??:kus:
@toos: morgen nog weer crocken?
@Jac: Er zijn best goeie alternatieven te vinden voor het WOW en voor minder. Het is maar net wat voor eisen je stelt.
Ja, ik ga morgen weer aan de crock. Voel me nog geen 100%, maar het is maar voor een avondje
@Viva::dag:
Ik denk dat ik maar eens vroeg me bedje opzoek.
Weltrusten allemaal
@Trl: Slaap lekker, hoe is het trouwens met je oren??
Goeienavond allemaal, weer bijgelezen. Helpt toch wel als je dat elke dag doet, haha
@Bloem, doe wat je leuk lijkt, en zoals Toos al zegt, je bent daar echt niet alleen.
@Filiz, crazy is niet verhuist, hoor, die zit nog lekker in haar huis. T was ikke.
@Bep, hoest met Aiji? Hoe oud is ze nu?
@TRL, shit zeg, van dat visum. Weten jullie nou al waarom?
@ Linda, lekker gelopen, ik vind het knap hoor, wordt al moe als ik eraan denk.
@Damber, hoest met de spiertjes? En met moeders?
@ MK, bedankt voor je lieve pm-etje
**
Verder ff kwijt, hier alles ok, gewone leven is weer begonnen, werken…
Verhuizen is bij ons wel besmettelijk, trouwens, mijn zoons huis is ook verkocht, waardoor mijn 2 zoons (de jongst woonde bij de oudste in) ook alletwee moeten verhuizen, mijn ex is 2 weken geleden verhuisd, en mijn ouders verhuizen in februari. Een hoop nieuwe adressen te onthouden.
Nog 3 weekjes werken als vliegende keep, zeg maar, wordt overal heengestuurd waar problemen zijn, op het moment is dat ergens in Haarlem, en in Zoetermeer, lekker dicht bij elkaar, maar niet heus. Maar ja, het is maar voor 3 weken, als ik terug kom uit Turkije ga ik als het goed is op een vaste locatie werken.
Nou meiden fijne avond verder, ik meld me wel weer.
XXX Marretje
@ toos, tja… als je t zo brengt…
boer zoekt vrouw was leuk
en 1e huisgenoot sinds 2 weken gesignaleerd… :tssk:
Op WW een goeie site over jamaica gevonden, veel info over het land. Blijkt maar weer, niet alleen gezellig geklets maar ook nuttige info
@Bloem: Misschien denk je teveel, soms moet je iets gewoon doen
Morgen eindelijk weer mijn normale rooster, morgen werken van 13-18 uur
@ toos hahaha… nou weet dat heel veel mensen t met je oneens zijn, want die vinden dat ik te veel doe en weinig nadenk… hihi
ach morgen ziet de wereld er weer heel anders uit
enneuhm ikke vind behalve ttt heel veel nuttige info hier op ww… weet niet eens meer hoe ik hier ooit terecht ben gekomen, maar had nix met turkije te maken
@toos: begint voor jullie nu echt op te schieten he,wij hebben wel een idee welke richting op maar verder nog niets ook kunnen we nog niet boeken want vakantieplanning is nog niet goed gekeurd