Turkisch Tea Time Deeltje 75, Niet alleen nieuw jaar en ook een nieuw deel

haha
vandaag druk op de site
NL, canada, usa, japan, noorwegen, zweden, polen, zwitserland, en nu zelfs singapore!
hihi, leuk leuk leuk!!

@Linda: Nog 2.5 week ofzo, toch Roanna?

he meiden, ja ik weet ik heb jullie schandelijk verwaarloosd…solly daarvoor hoor…
Maar heb alles bijgelezen… en ja hoor het gaat prima met mij…de laatste vrije dag…morgen weer aan de bak, heb er zin in NOT…

Filiz mooie update hoor…
Bloemmie altijd weer keuzes maken, maar 3 plaatsen 3 wedstrijden in 2 weken…jij staat aan de lijn…wees blij dat je niet zelf hoeft te schaatsen, mijn visie, gewoon gaan, als je het leuk vind en je het kan betalen…
Toos…toch weer aan het werk morgen…meissie…de boel wordt ook wel gedaan als je er niet bij bent, waarom te snel beginnen, dadelijk zit je ermee in Jamaica…
Roanna, mooie treinen gescoord…leuk hoor voor de kleinkids.
Beps…ook een rustig weekend achter de rug…trouwens geef ff je recept voor je sausje bij de kofte…
De hele dag heerlijk op de bank gehangen, samen met Damber en hubs…hubs heeft het ook zwaar te pakken, die snotterd aan een stuk zo door, Damber is half kreupel door haar knie, en heeft een bult als een kameel op haar schouder van het sleuren aan de dozen op haar werk, de volgende keer maar niet opgeven is mijn advies…

@Bloem: Is waar,morgen is vandaag niet, maar is je dilemma dan anders? Dan heb je toch over nagedacht en misschien een knoop voor jezelf doorgehakt.

@Viva: Je hebt helemaal gelijk, maar ik heb een teamleider die ziek zijn maar onzin vind en van mening is dat je het maar moet proberen.

Ben je lekker mee met zo’n verhuizing van de afdeling transploft, meteen zwaar mishandelt.

Goedenavond.

Zo, iedereen weer weg en het was weer ff gezellig. Heb meteen weer ff wat bijgeleerd over muziek downloaden enzo.

@Toos: Ik neem ook familie mee hoor zaterdag. Mijn zoon gaat met ons mee, omdat zijn vrouwtje het weekend naar d’r ouders in Noordwijk gaat. Ik heb al een ticket voor hem op het net gekocht. Als het dan nog niet gezellig word, weet ik het niet meer.

Ga jij op vakantie dan? O ja, deze maand naar Thailand toch? :stuck_out_tongue:

Ik vond zo leuk bij die update van Filiz. Ze had bij mijn naam neergezet, dat ik nu toch voor het laatst naar ADR ga. Joepie!!! :zon02:

@Bloem: Als je de middelen en de kans hebt om naar Hamar te gaan…GAAN. Die Hollanders kom je inderdaad vanzelf wel tegen daar. Ga je gewoon bij het dweilorkest zitten.

hihihi Roanna, ja bij het dweilorkest…Bloem misschien hebben ze nog een tamboerijn over…hihihihi.

Toos…mooi maling hebben aan een teamleider, die voelt niet wat jij voelt…de groeten voor hem of haar.

@Roanna: Moet helemaal goedkomen zaterdag. Je zoon van de cruiseboten toch. Gezellie.
Nee het was geen thailand, uhhhhhh maleisie dan. Nee ook niet, weet het ff niet meer:crybaby:

ja verhuizen vind ik dus ook niets voor dames,hou me ten goede hoor, maar waarom moeten meiden met containers sleuren, laat ze lekker een verhuisbedrijf in de arm nemen, ze verdienen genoeg met al die rijexamens…

jaja ikke en tamboerijn… nee da gaat em niet worden

@ linda, nog steeds aan t zoeken? nix leuks gezien?
ikke ff aan de puzzel qua finances… :retard:

Ik moet erg wennen aan de kleur, maar dat zal wel aan mij liggen, echt mooi kan ik het niet vinden maar het zal wel weer wennen…net zo als alles…

Club Forever, ben er 2 jaar geleden geweest, vond het trouwens een leuk hotel, maar wel vreselijk smerig, maar wij waren een beetje aan het eind van het seizoen. De koffiebar boven is heel leuk en gezellig, en ook de kamers zijn wel goed hoor niets op aan te merken, ik vind het eten nou niet zo geweldig maar je zult geen honger hebben. lekker binnendoor naar het strand is ook lekker, bij het zwembad wel weinig bedjes, en soms tussen de middag was er geen snack te krijgen…maar voor een weekje prima te doen…

@bloem: ja nog steeds druk aan het zoeken

@Viva: Op zich gaat het wel, nog wel moe. Maar niet meer zo vreselijk belabbert. En ik ben ook geen type om thuis te blijven zitten. Heb morgen eerst een bespreking en een dienst die niet zo inspannend is. En lukt het niet dan ga ik weg

Bloemmie, tamboerijn, valt wel mee sla je gewoon mee op je been, en je blijft lekker warm door het bewegen…hihihihihi…nee alle gekheid op een stokje als je het leuk vind moet je het doen, en wat betreft ziek zijn, daar heb jij ervaring genoeg mee, erger als in de gobiewoestijn zal het echt niet zijn…of in die kajak…

Hoi Viva… :dag: Blij dat ik je ook weer even zie. :wink:

@Toos: Hij hoeft daar zelf niet te werken, maar heeft zoveel collegavrienden daar, dat hij zich wel vermaakt op de beurs. Zijn bedrijf staat er inderdaad wel bij de cruiseafdeling.

Nee jij gaat naar eh… :redface: ja, het begint met een J… Japan? Zal even verder zoeken voor je.

Toos nee thuiszitten is ook niets voor mij, maar neem jezelf in acht. en idd als je bent geweest, en je bent nog zo moe, gewoon naar huis gaan…

He Roanna, ja erg he ben erg stil geweest de laatste weken, maar had gewoon lekker vrij, moest 21 dvd’s kijken en toen alle feestdagen, en nu weer een nieuwe tv…dan komt er ook nog bij dat de laptop gedeeld wordt met Damber die ook nog op een ander forum zit, en hyves ect…dus al met al…weinig achter de pc gezeten, maar dat gaat vanaf nu weer veranderen he, gewoon weer aan het werk. Morgenochtend gaat de wekker weer vroeg…

Maar ik ben jullie niet vergeten hoor, ben bijna elke dag wel even langsgewaaid, op een of 2 dagen na dan…

Wij zijn ook 2 keer in forever geweest. Wij waren er eind juni, was toen goed te doen. Groot nadeel, klein zwembad met veel bedjes er om heen. Maar wel betaalbaar. En ik vind dat als je net als Jac een aantal keer in ADR ben geweest een hotel als CF behoorlijk tegenvalt. Je bent dan in verhouding behoorlijk kritisch en om het maar voorzichtig te zeggen, behoorlijk verwend.