Moeilijk,moeilijk,moeilijk,ken je geen andere schaats liefhebbers die met je mee willen?
@bloem: je wilt zo graag en als je nog kaartje en onderkomen kunt regelen waarom niet?
@Bloemmie: GAAN!!! GEWOON DOEN!!! Want nu kan je, volgende keer weet je niet hoe het gaat…je kan wel…****…weet ik veel…
Good evening :dag:
Bloem, gewoon gaan!!! Alleen of met iemand anders…
koken en eten… moet aan beide op dit moment niet denken… zit nokkie vol…
Bloem, tandenborstel over mijn lippen… hmzzzz… heb vandaag de hele dag gesmeerd, als ik maar 1 velletje voelde… ging ik weer smeren… heb nog wel soeloe lippen… maar geen velletjes (op dit moment dan)…
2 go or not 2 go…
to go
dames…(antonie niet gezien bij het terug lezen)
ik heb gelezen…en aantekeningen gemaakt ;)anders is het helemaal goed doen!!
@damber…wat rot van je lippen, niks zo vervelend dan constant moeten smeren, tandenborstel helpt dan idd een stuk beter
@toos…jij lkkr aan het aftellen, over 3 weekjes ga je al!!
@beps…ook hard aan het aftellen maar dan voor de pup die komt…een maand kan niet snel genoeg gaan!!
@bloem…je moeder leren e-mailen, zijn van de dingen die ook moeten gebeuren;)geduld is een schone zaak. je favo niet bij het schaatsen aanwezig…jmmr joh…is je site trouwens al helemaal af en de in de lucht? of staat dat ook gewoon in je handtekening en heb ik er over heen gelezen?
@fransijn…gelukkig dat alles alweer goed gaat met je kinderen. je vriend hier geweest met kerst super! en nu alweer druk bezig voor school
@cyn…ook dit jaar weer druk opt werk. al veel boekingen, zo hoort het!! ook weer veel mensen die naar turkije gaan?
@trl…meis wat vind ik het rot om te lezen dat de visumaanvraag is afgewezen…had het je echt gegung…een hele dikke kusz voor jou…maar het is zoals je zelf zegd…voor dat je het weet is het alweer zo ver dat jij daar bent
@kaylo…ook dit jaar alweer het ongeluk gehad dat je hier was, maar helemaal alleen…ach ja tegen jezelf praten is ook leuk…haha…alvast succes met de oefentoest…
@bren…klinkt niet echt leuk dat norovirus…gelukkig heb je het zelf niet gehad!! wel weer een luxe dat ze je zelfs de koffie komen brengen ![]()
@roanna…dit jaar voor de laatste keer naar adr…zal afkicken worden
@linda…alweer hard aan het trainen? en wat de prins op het witte paard betreft…hij moet niet alleen langskomen, hij moet wel blijven
@crazy…alles goed gelukt met verhuizen? over een paar weekjes alweer maar marmaris…lkkr!!
@mk…moet idd heerlik voor je zijn dat G nu de nachten doorslaapt, kan je zelf ook lkkr blijven liggen…
het kan zijn dat ik erover heen gelezen heb? maar ben viva niet tegengekomen…alles goed?
ik ben er vast ook een paar vergeten…sorry hiervoor…
heb trouwens in turkije nog aan jullie gedacht…we waren tv aan het kijken en er stond op een gegeven moment>>yalanlama<< op het beeldscherm…ik meteen denken een een lama die liegt…
dit weekend zittingen gehad in het dorp, opgetreden met de dansmarietjes en het ging echt allemaal goed…gelukkig.
vorige week zondag was ik nog op het land aan het werken, en een week later ben je weer hier…ach ja…
allemaal een fijne avond nog…xx
@marion…hoe kan ik jou vergeten? hoest met jou…met je elleboog? alles weer helemaal goed? hoop het…en met J? alweer begonnen met trainen of duurt dat nog even?
sow filiz
goed je best gedaan!!
mn website is al best lang in de lucht
http://www.denny-morrison.com
en druk met de aankomende carnaval>??
@filiz: zeker alweer druk aan het trainen vanmorgen wedstrijd gehad van 7,2 km en twee weken geleden een van 10 km de periode van vele wedstrijden is er weer
ppffff
wat een twijfel
ga nie een beetje in mn eentje aan de baan staan…
en ook nog zoiets
over 2 weken naar heerenveen, dan 3 dagen werken, dan hamar, maandag van terug, di en wo werken en dan van do t/m ma naar baselga…
nie verstandig, nie slim, maar ja…
@Bloem: Jij en slim…horen die bij elkaar ![]()
Och Filiz wat heb jij een boel moeten lezen zeg!!!
De trainingen beginnen morgen weer voor J., de voorjaarscompetitie in februari weer.´
De elleboog … pfffff … schiet niet echt op maar komt wel goed op den duur.
Filiz,je hebt goed je best gedaan zeg…
Bloem,je staat niet alleen aan de baan er staan genoeg mensen om je heen
@ trl, ja das waar
maar tis toch anders… staat zo sneu
en afgezien daarvan… tis wel erg druk in 3 weken tijd…
archchhchchc weet t echt niet!!
ga maar journaal en boer zoekt vrouw kijken en er rustig een nachtje over slapen, ofzo…
Bloem,maar als je niet gaat krijg je misschien spijt…
ikke 3 op reis aan het kijken
bedankt voor de tips.
Ja het liefst ga ik richting wow bodrum resort, maar ja die is best prijzig.
Mij maakt het ook niet uit waar ik zit en inderdaad bloem de zon is hetzelfde.
Ik ga verder kijken.
Nogmaals bedankt!