mmhhh wraps… heb nix met de hollandse pot dus daar krijg ik geen trek van
en tja… meer maken en dan invriezen… neuhj… hou ik ookal niet van
misschien dat ik dat in mn eigen casa wel doe ofzo, maar tja, weet niet, koken met niet je eigen spulletjes enzo… weet t, klinkt zeikerig, maar dat is t toch niet helemaal
Ik vind het niet zeikerig klinken!! Ik ben daar ook niet zo van zeg maar. Ben echt geen huishoudelijke dame…maar op vakantie enzo ga ik altijd de borden en kopjes en glazen enzo afwassen voor ik ze gebruik!
hahaha…
ff t stof van de voorgaande 3 mnd eruit halen enzo
ikke weer ff focussen op de 1.000 meter mannen, mn favo afstand
overigens zijn we aan t proberen om een interview met Bokko en Fabris te regelen in Baselga… druk heen en weer gemaild enzo… wordt echt lachen, camera mee… ![]()
@bloem: zou super gaaf zijn als t zou lukken
Oh Beps, dat deed ik ook altijd toen we nog met de kinderen op vakantie gingen en dan altijd een appartement boekten. Het eerste wat ik deed, was de hele handel eerst zelf afwassen en zo ook even zelf de badkamer met een meegebrachte doek doen. De rest kon me niet zoveel schelen, maar dit moest ik altijd bij binnenkomst even doen.
Ik ben ook wat dat betreft best vies uitgevallen. Mijn schoonzuster vertelde weleens verhalen van die afwashokken op de camping in Spanje, nou geef mijn portie maar aan fikkie. :eek:
@Bloem: Dat zou nie gek zijn dan.
@roanna: was t nog druk met shoppen?
Daar ga ik dus niet op…liever 6 weken een verstopping dan 1 keer op zo’n p*t!!
Neem ik de boom in t bos wel, met mn rug ertegen aan ben ik net als een beer aan het sch**ten in het bos haha!(en dat heb ik int verleden wel gedaan…met school fietsen in frankrijk…goedkope campings…en beps het bos in!!!)
@Linda: Ja, eigenlijk best nog wel. Had ik niet verwacht. Je denkt iedereen heeft de spullen wel zo’n beetje binnen met de kerst achter ons, maar toch wel hoor. Bij jullie concu It* was het ook aardig druk.
Missschien mensen die ook kadobonnen hadden gehad en die nu komen verzilveren. Geen idee eigenlijk! Enne…overal uitverkoop he!
en wie is de goeiste??? whahahaa… JAN BOSSSS JAN BOSSS JAHAHAN BOSHOOOSSS
![]()
en tja… poehee… wennemars dus nie
erg jammer…
@bloem: mag wennemars nog naar wk nu?
Oke dan lieve mensen. Geniet nog even van het schaatsen en het leven. Ik ga er even weer vandoor.
Latersssssssss :dag:
@roanna: tot later
@ roanna, doei doei, smakelijk
@ linda, grote kans van niet. bos= 1, dus geplaatst, de koning =2, ook geplaatst, kuipers had beschermde status, maar werd toch 4e (1e 4 naar t wk)
plek nr 3 zou dus ook naar wk gaan, elgersma dus, en tja… wennemars is 5e… dan zou t dus ten koste moeten gaan van elgersma, maar die had goeie 1000 meters… ent ja… denk t dus niet (hoop t wel, want laten we ff wel wezen… wie is elgersma?? maar goed, hij heeft t wel verdiend…
)
@bloem thanx voor de uitleg!!!
@Bloemmie: Wat straalde Bos weer… en wat een rit!!!
ikke nu aan de kokkerellen… tomatensalade(met kaas enzo natuurlijk) en brood en köfte…met eigen sausje…
Tot straks!
@beps: eet smakelijk, klinkt lekker
Ikke eten op en nu maar aan de afwas
@ linda, snap er zelf soms ook nix van hoor
@ beps mmmmmhhh lekker
en bos straalde idd weer lekker, ikke ook ![]()
owh ikke wil naar hamar!! ben mn vriendin aan t suflullen of ze mee gaat
maar vrees t ergste
ga maar eerst ff eten maken en dan verder met mn charme offensief
Ik het eten ook weer op,ook de afwas al gedaan…
Beps,eet smakelijk
Bloem,gooi al je charmes in de strijd ![]()
poehee… weet je wat
f*ck it, ga gewoon ALLEEN denk ik… of niet… arcchhhhh