Turkisch Tea Time Deeltje 75, Niet alleen nieuw jaar en ook een nieuw deel

@bloem: ja ik loop dan de 10 km en hij loopt de 15 km

Ben weer terug uit de stad. Trouwens…goedenmiddag all.

Heb dat treintje kunnen kopen dus wij weer blij en de kleinkids eerdaags nog blijer. Verder nog even schapjes bij Appie gehaald, want de kids komen vanavond hier eten. Kokkie is momenteel druk doende in de keuken met Mie-Hoen maken. Ja ehhhhhh…wil hij zelf, ik mag niet mee helpen. Ja straks met eten. :nod:

@Jac: Nouja als je niet veel te besteden hebt en niet al te hoge eisen stelt, wist ik het wel. Hotel Serhan… overal vlakbij, schoon hotel, lieve mensen werken er… en service staat daar nog hoog in het vaandel. :thumbsup: :thumbsup: Dussssssss…

poehee
wat een sportmensen allemaal!

owh en timmer is weer ff nederlands kampioen sprint geworden… gewoon voor de 10e keer alweer… ben je dan goed of ben je dan goed?!

@ roanna, kijk lekker geslaagd met shoppen!
en tja, als kokkie niet wil dat je helpt., moet je ook niet verder aandringen he? :wink:

@Roanna: Kokkie vooral niet storen ;)!!

@Bloemmie: Niet alleen de 10de keer…maar ook gewoon teruggekomen! Tenslotte heeft ze een paar jaar ver onder de maat gepresteerd…daar neem ik niet alleen mn petje voor af, ik heb m opgegeten…

@ beps… een aantal jaar ver onder de maat gepresteerd? uhm? wanneer dan toch? OS nagano 1998? wk sprint nagano 2002? OS turijn 2006? uhm…?
nou ja, doet er niet toe, als annette niet was gevallen was t anders geweest

de LP turkije en istanbul is besteld… hopelijk komen ze voooooor 16 mei… :wink:

Beps,dus geen honger meer :wink:

Roanna,geslaagd met shoppen en straks lekker eten…

Linda,netjes gedaan hoor.Op naar de volgende 10km

mmhhh ik zou ook wel weer eens een x nasi of bami willen eten, lijkt me wel jammie… maar ja, ga dat niet voor moi alleen koken…

@ trl en wat heb jij vandaag gedaan? al bericht van de brief ??

ikke ga zo wraps eten met roerbakreepjes en roerbakgroenten

Bloem,ik heb vandaag helemaal niks gedaan,alleen ff hutspot opgehaald bij me ouders:D.Nog geen nieuws over de brief,UPs niet meer geweest dus hoop op morgen

@bloem: je in je casa geen vriezer, zodat je meer past kan maken en dan in vriezer bewaren?

@Bloemmie: Ze heeft een paar jaar flink onder alles gezeten, met haar ex/coach! En dan toch zo terug blijven vechten, dat zijn sportmensen!!! En ja Annette… hoop wel dat ze de plaats alsnog gaat krijgt

@tkl: oh lekker hutspot, mams vertelde gister dat ze alweer twee bakjes met hutspot voor me in vriezer had liggen

@beps: hoop ook dat ze die plaats krijgt

Wij hadden eergister hutspot, EN draadjesvlees…

zo ga maar eens beginnen met eten want heb al best wel trek

Linda,ja vind het ook heerlijk,dat gaat er altijd wel in

@beps: ja dat is er heel lekker bij

Oh meiden… schei uit…hutspot met draadjesvlees, zoals me moeder ze maakte en nu dus Beps. Oh heerlijk! :wink: