Turkisch Tea Time Deeltje 75, Niet alleen nieuw jaar en ook een nieuw deel

@Bloemmie:…:kus:…

kissiekissiekizzkizzim

hallo allemaal,

Ik heb een vraag aan gezien hier de gumbetgangers zitten dacht ik laat ik mijn vraag hier gewoon even plaatsen.
Wat vinden jullie hetbeste hotel in Gumbet en het liefst all in.
Ik ben aan het kijken voor sept 8 dagen. Mijn buurmeisje wil mee en die wil het liefst naar gumbet.
E
Ik ben er al eerder geweest en dat was half pension in hotel ayaz.
Het is al weer 8 jaar geleden dat ik daar geweest ben dus zal vast het een of ander veranderd zijn.
O ja bodrum mag anders ook hoor.
Alvast bedankt voor jullie tips.

Groetjes

tja t beste in gumbet is WoW resort
daarna denk ik rexene, magnific, maar is allemaal redelijk duur enzo

in bodrum zelf… ff denken…hoe heet t ookalweer…?
nou ja, daar zitten er zat! hahaa…

@Jac: Het is maar net wat je uit wil geven. Maar goed all in hotel ongeveer prijscatagorie ADR, club isil, dichtbij bodrum, diamond of bodrum en club forever. Zou zeggen kijk op reiswijzer of ga naar de vakantiebeurs.

owh ja die bedoelde ik club forever en diamond of bodrum

ik zou ff overwegen wat je echt wilt, of je vriendin dan in dit geval?
veel stappen? >>> gumbet
dichtbij de stad en levendige omgeving >>> bodrum

ikzelf geef liever wat minder uit, de zon is toch allemaal hetzelfde…
veel mensen in van die all incl hotels, komen t hotel niet uit, dus dan maakt t weinig uit waar je zit…

owh maar schaatsen begint, dus ikke op meeleestand (tijdens de dweil)

@ linda hoe ging de wedstrijd?? lekker gelopen in t zonneke?

@bloem: wedstrijd ging goed, was 7,2 km in tijd van 46.43, was nog lang de laatste niet hahaha volgende week de eerste vd 4 wedstrijden van mijn vereniging is een wedstrijd die verdeeld is over 4 wedstrijden zeg maar volgende week weer de 10 km

@bloem: maar was vandaag heel mooi en goed loopweer

Club Forever is vooral een jongerenhotel, het is voor een deel gerenoveerd en heeft net als Diamond het nadeel dat de discoboot er vlak langs vaart. Trouwens TMT is ook een mooi hotel, ligt vlak naast Forever

ga je weer een 10K rennen? je hebt de smaak te pakken he?
is volgende week een wedstrijd over 4 races? krijg je ook nog wat? lintje? medaille?

@bloem: heb weer de smaak te pakken ja, is verslavend haha, ja volgende week is de 1e van de 4 daarna weer op 3 en 24 feb en 16 maart als je er drie vd vier loopt krijg je een mooi shirt

@Linda: Vind het knap hoor, moet er niet aan denken 10 km hardlopen. Wordt al moe als ik er aan denk

Vandaag kregen we een mooit theeglas met thee erin hahaha en een lekkere krentenbol glas mochten we houden laatst een grote bidon gekregen

das wel leuk dat je wel wat krijgt
je doet t natuurlijk voor jezelf, maar toch leuk, een presentje…

@ linda, das dan een soort van voorjaarsrace ofzo? nou ja, je hebt weer wat te doen, nu maar zorgen dat je baas je vrij geeft!

pff ben doodmoe!!
Ga zo maar eens een uurtje liggen…

tot vanaaf!

@bloem: ja is wel zo’n soort wedstrijd ja heb dan zeker vrij hoor geen koopzondagen gelukkig pas 2e paasdag weer

@beps: truste en tot vanavond

het hangt echt allemaal in de lucht ofzo?
iedereen slapjes enzo… after x-mas dip!?

@linda das een hele geruststelling dan!
gaat je vader ook weer mee doen?