Turkisch Tea Time Deeltje 75, Niet alleen nieuw jaar en ook een nieuw deel

@TRL
Heeft met de carnaval te maken. Komen de tonpraters, worden alle bekenden uit het dorp erdoor gehaald. En er worden toneelstukjes gedaan.
Mijn oren zitten ook half dicht, ook verkouden. Is soms wel gemakkelijk, hoor nu alleen wat ik horen wil :unibrow:

Toos,heb er eigenlijk nooit last van meestal als ik weer aan de grond sta,ploppen ze weer open,maar nu pfff,als het morgen nog zo is maar even de HA bellen.

Heb Seray hier ook nog niet gezien…

Marion,oww das wel leuk of niet hahaha…
Ja wel makkelijk om alleen te horen wat ik horen wil,maar heb ze toch liever open hoor

Vind het ook prettiger als ze open zijn hoor :slight_smile:

Heeee… regeageren is nu ook in het wit. Ik persoonlijk vind de kleuren wel helder. Heb ook het idee dat de pagina’s sneller gaan.

Alleen… waar zijn jou blauwe letters Toos? Moet je zeker weer opnieuw instellen.

Jou foto (handtekening) komt nu nog duidelijk naar voren. :thumbsup:

Zo, de badkamer is vrij nu, dus… :vak02:

De blauwe inkt is op enne vind blauw een beetje vloeken bij dat oranje

Even zien of het vloekt.

TEST… :unibrow: … Mmmmmm gaat nog wel, maar ja jij hebt meer smaak qua kleuren, dus zal het zo zijn. :unibrow:

Lol MOET!!! Mij hoor je niet…alleen lees niet alles :wink:

Ik vind het NIETSSSSSS maar goed wie ben ik!
Kleuren schreeuwen, instellingen anders(alleen reageer, niet met nieuw topic) en ik ben alles kwijt…(oa dat je helemaal moet scrollen wie er online zijn…)

Oh Toos: Thanks, die prevalinspray, daar ga ik dus achteraan. Krijg m altijd voor, of beter, tegen de hooikoorts…maar nu dus tegen dagenlang oor-ellende!

Bij Hub werkte prevalin goed tegen verstopte oren, anders flixonase spray vragen aan je HA

heb het meteen bij de vakantie medicatie genoteerd!!

Ik ga even poedelen, dus tot laterssss:dag:

Heb inmidddels gepoedelt en ga nu ff een broodje eten en dan weg wegwezen. Ff zien of ik nog wat kan scoren in de opruiming!

En ach ja… smaken verschillen… gelukkig. Sommige dingen kunnen inderdaad beter, maar de rest weinig moeite mee.

Doeggggg :dag:

mornink… zo dat kostte wat moeite om wakker te worden, te blijven en uit bed te komen
armen nog verlamd en oogjes nog dicht

kon vannacht natuurlijk niet slapen, heb wel oplossing bedacht voor volgend weekend, dus das klaar, maar kon nog niet slapen, dus maar eruit en nog een beetje op de flaptop…
hopelijk kan ik vannacht wel slapen

bedankt allemaal voor de lieve woordjes, tis soms zo moeilijk maar komt vast wel goed, denk ik

ik vind op zich nix mis met de kleur, alleen je scrollt je idd rot, aangezien ze nu de reclame niet helemaal bovenaan hebben staan maar tussen de nav bar en de text in… erg scroll vermoeiend dus…

sjees zit net ff mn statestieken te bekijken…
beps? heb je een uur op mn site zitten koekeloeren?? howly smokesss

Goedemiddag :dag:

Heb vanaf pagina 38 teruggelezen…

Wel of niet reageren op MSN… energiefabriek op… socializen… nieuwe kleuren… vakantiebeurs… reactie van IND?? Hans nog altijd spoorloos en Antonie druk…

Gisteren dus het archief verhuisd… ik wist dat een mens zoveel spieren in zijn lijf heeft… pffff heb overal spierpijn… mijn schouders, bovenarmen auw… en volgens mij ook iets in mijn knie niet goed… Gisteren was ik van de afdeling transploft… houdt in: zware karren sleuren en meeslepen… zware dozen sjouwen… ikke nu echt overal spierpijn… Weet niet of ik me de volgende keer ook zo vrijwillig opgeef voor de transploft… ik denk dat ik de volgende keer ga ophangen/ inpakken… Verder heb ik geen botox nodig in mijn lippen… Deze zijn namelijk dik, rood en schraal… zit de hele tijd te smeren met SOS Balsem…doe ik dit niet… dan scheuren mijn lippen gewoon… heb ik ieder jaar en nog steeds geen goed middel gevonden om het tegen te gaan…

@ damber… te veel gezoend?? hihi
nee ff serieus, als je het elk jaar hebt… uhm komt door warm/ koud, dus voor t thee/ koffie/ choc drinken: vettigheid erop en erna ook…!!

Nou ik ga me eens douchen en opfrissen… misschien dat een warme/hete douche mijn spieren een beetje masseert…

@ damber wat je ook kunt doen met die pijnlijke schrale lippen, is een oude tandenborstel pakken, beetje nat maken, en heel zachtjes met de tandenborstel over je lippen borstelen…
das goed voor de doorstroming en haalt alle oude dode huid weg, zodat je balsem beter hecht en sneller zn werk kan doen!!

en lekker in bad gaan, helpt meestal tegen spierpijn!

kan hier wel een kanon afschieten zo rustig…
zo erg stink ik toch niet? nou ja, keertje douchen kan geen kwaad natuurlijk… :tssk: