Turkisch Tea Time Deeltje 75, Niet alleen nieuw jaar en ook een nieuw deel

Zo weer effe een rondje punten uitdelen gedaan

@ roanna, sweet dreams

zo ikke ff flink opgeruimd!!
en nu niet allemaal denken dat jullie nooit nix tegen me mogen zeggen, zo is t echt niet, maar soms wordt t me allemaal een beetje te veel

dat is vooral waar ik de laatste tijd last van heb en zo verward van raak
dat iedereen zoveel tijd van me vraagt
mn ouders ook, belt mn pa donderdag hoe t gaat, ja gaat wel, kom je eten, ik zeg: mwah… wilde de stad in, ah kom eten…
dus ik: okey als je me komt halen
ik denk, ga ik s’ avonds weer naar huis, maar dan is t: ahw blijf toch slapen, maakt dat nou uit?
vragen ze om 4 uur de volgende dag, blijf je eten… uhm nou nee, wilde eigenlijk naar huis

ik ben gewoon iemand die heel heel veel tijd voor zichzelf nodig heeft om zich lekker te voelen en vind het dus heel moeilijk om dit anderen duidelijk te maken
broer wil ook graag dat ik langskom, ja he… kost me gewoon een hele avond en de dag erna om daarvan bij te komen
vriendin wil dat ik volgend weekend schaatsen bij haar kom kijken, ja leuk, maar kost mij geld om er te komen en ook 2 hele dagen en de week erna om bij te komen

ik kan de mensen gewoon niet duidelijk maken dat ik dat niet trek, en ik moet altijd maar overal op komen draven (okey mn casa is niet echt ontvangst bevordelijk, maar toch)
ik raak daar heel erg van in de war allemaal… ppfff… echt zo frusterend dat als alles een beetje normaal lijkt, ik toch niet normaal kan doen wat sociaal geaccepteerd is enzo…

snapt iemand dit? ik hoor jullie allemaal maar van familie bezoek dit, en visite dat, en ff langs voor een bakkie dat ik denk? waar halen jullie de tijd vandaan? en de energie? nou ja, t zal wel aan mij liggen, dat weet ik ook wel…:frowning:

maar goed
bedtijd
dus tot morgen weer

Zo ikke ga ook slapen, morgenvroeg weer fris en fit aan de start staan, tot morgenmiddag

@bloem: slaap lekker en tot morgen

Ja Bloem ik snap dat! Heb ook van die momenten dat ik ff met rust gelaten wil worden. Gewoon even genoeg heb aan mezelf. Maar niet bijgeslapen lijk te komen of gewoon mijn eigen ding eens een keer wil doen. Soms heb je geen keus en zijn het dingen die gewoon moeten maar is dat niet zo dan zeg ik gewoon NEE als iets me niet uit komt of me niet aan staat!!! Niet leuk in het begin, vond mezelf soms echt een kreng, maar moet zeggen dat het na jaren een beetje begint te wennen. Er is me eens ooit gezegd dat je op de 1e plaats goed voor jezelf moet zorgen om goed voor een ander te kunnen zijn. En als jij merkt dat je veel tijd voor jezelf nodig hebt om je lekker te voelen moet je die tijd ook nemen! En ik weet zeker dat de mensen die om je geven daar ook begrip voor hebben als je ze dat uit legt :kus:

@Bloem
Nog een punt vergeten. Je casa is dan misschien niet ontvangstbevordelijk maar daar draait het allemaal niet om. Het is niet het huis wat de gezelligheid maakt maar de mensen die er in wonen. Zit liever in een hutje op de hei met leuke mensen dan in een gezellig huis met kille mensen.

Truste meisjes … ga ook maar eens mijn bed op zoeken :kus:
SWEET DREAMS!!!

:idea:

@Bloemmie: Ik snap je HELEMAAL!!! Jaren hebben wij achter alles en iedereen aangerend, en toen we ‘ineens’ tijd voor onszelf namen, omdat de energie-fabriek overspannen was, toen lag het ineens aan dit en die en dat… Maar we zien NIEMAND meer! Wij zijn ook wel coconers…anders dan jij, maar kunnen ervan genieten: EEN HEEL WEEKEND NAAR NIEMAND TOEN EN NIEMAND ONTVANGEN!!! HEEEEEEERRRRRRRLLLLIIIIJJJJJKKKKKK
En msn, dat weet je, de helft geblokkeerd… en die zet ik open als ik er behoefte aan heb…en offline openen. Niet altijd msn openen…

En ik ben weer wakker… PFFFFF wanneer mag ik eens uitslapen!
En het oranje kleurtje vind ik dus niet mooi, te schreeuwerig!

Een goede morgen … en de zon schijnt hier in brabant!

Goedemorgen…

Hier schijnt de zon ook.

Linda,succes vandaag met hardlopen.

Bloem,vraag aan je vriendin of ze bij jouw schaatsen komt kijken,hoef jij geen reskosten te maken en ben je lekker in je eigen casa…En wat msn betreft zet jezelf op afwezig of bezet,natuurlijk zijn er toch mensen die wat gaan zeggen,maar daar reageer je dan niet op als je geen zin hebt.

Allemaal een fijne dag

**:jamaica: [SIZE=5][COLOR=green]Toos : 24 januari - JAMAICA

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**:jamaica:[/COLOR][/SIZE]

Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 6 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:

En dan de verjaardagen nog …

10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem

Goedemoegen allen.

Hier schijnt ook het zonnentje en denk dat we vanmiddag maar eens lekker even naar de stad gaan. Zag dat overal de opruiming begint. Heb in een van die boekjes een mooie trein gezien voor weinig geld voor mijn kleinkids, want die zijn daar gek van. Mijn manneke heeft er ook nog een op zolder staan, maar is daar zo zuinig op, omdat er best wel dure locs voor ziitten.

Ga even mijn 2e bakkie doen. Kokkie al onder douche, dus die is weer snel vandaag. Ikke nog in de doll. :stuck_out_tongue:

Fijne dag allemaal. :wink:

Oh ja…We staan weer helemaal aan de onderkant van de pagina online hoor. Wordt weer ff scrollen dus . :wink: Hoe krijg ik een muisarm? :unibrow:

Goeiemorgen,
Zonnetje schijnt hier ook in het zeeuwse land.
@Bloem: Soms zijn er verplichtigingen waar je niet onderuit komt, ik heb inmiddels ook geleerd om voor mezelf te kiezen en nee te zeggen om wat voor reden dan ook. Het lukt me niet altijd en soms voel ik me schuldig. Ik sta op MSN eigenlijk altijd offline en als ik toch met iemand wil kletsen zet hem op bezet of blokkeer degene die online zijn
@Linda: Succes met hardlopen
@Roanna: Veel plezier met shoppen

@Toos: Zo doe ik dat dus ook! Met msn dan…

@DDD’s(zonder Cyn): Lekker op dreef…:unibrow:??

Pffff ikke is duf, vind dus de ‘nieuwe indeling’ en kleur ABSOLUUT NIETS!!!

Voor even klaar met het werk. Hubs gaat zo meteen in de rij voor de kaartjes van de pronkzitting. En daarna misschien nog een autopuzzelrit. Even tijd voor mezelf dus … heerlijk.

Marion,wat is een pronkzitting???Heeft dat met carnaval te maken?
Roanna,shop ze.

Heb sinds donderdag me oren al dichtzitten pff hoop dat ze snel openspringen…Ben ook snotverkouden.

Vind de nieuwe kleur erg overheersend en lelijk.
@Beps: Cyn heeft het te druk, dus de DD’s vermaken zich wel hoor. Een beetje lol op z’n tijd moet kunnen toch

@Trl: Ik ben zo ongeveer na iedere vlucht doof, heb daar spray voor van de HA, maar prevalinspray, middel tegen hooikoorts helpt ook