@marion: nee helaas morgen niet dat lekkere kotj, hij loopt eigenlijk nooit een wedstrijd hopenlijk woensdag weer
@marion: ja bij mij ook een ander kleurtje
@marion: morgenavond weer kijken naar boer zoekt vrouw?
@Bloem
Schakel je er even 3 in de wachtstand :biggrin:
@Linda
Das jammer dat ie er niet is.
Boer zoekt vrouw … tuurlijk kijken we morgen weer. Zelfs hub zit hier aan de buis gekluisterd.
@het kleurtje
Vind het er wel vrolijk uit zien … jullie niet?
@Linda
Leuke nieuwe avatar trouwens!
Ik vind het wel helderder zo. Alleen hier (reageren) is het nog wel geel.
@Linda: Succes morgen bij het lopen.
ja idd, reageren is nog geel de rest roestbruin/ oranje…?
nou ja, ik vind t wel wat hebben
ikke morgen ook boer zoekt vrouw… lijkt me leuk
heb helaas de 1e wie is de mol (mexico) gemist, maar aan de andere kant, tis met (semi) bekende nederlanders en dat vind ik toch niet zo leuk…
hoe doen jullie dat eigenlijk met msn?
gooien jullie er iedereen uit met wie je eigenlijk toch niet wilt praten, of accepteer je maar, in de hoop dat ze niet te veel en te vaak tegen je aan gaan lullen??
ikke was eerst altijd offline, maar dat hadden op een gegeven moment ook teveel mensen door, maar als ik me nu aanmeldt :eek: en ben echt niet zo poppy joppie ofzo?
weet niet wat sociaal geaccepteerd msn-gedrag is…
@Bloem
Heb geen flauw idee wat de sociale regels bij msn zijn, heb eigenlijk niet veel ge-msn-d. Op deze computer is het zelfs niet eens geinstalleerd. Accepteerde eerst eigenlijk alleen diegene waarmee ik het leuk vond om te praten.
mwah… das t probleem een beetje
leuk voor een keertje, maar niet elke avond… ja toch? of ff 5 minuten maar niet een uur lullen over nix in de rondtje… maar goed
ikke doe de flaptop strax dicht en lekker slapen, is t hele probleem opgelost ![]()
@Bloem: Ik weet ook niet precies wat acceptabel is. Ik heb het bijna altijd wel meedraaien, maar vaak op offline of sommigen gewoon geblokkeerd en zet ik alleen aan als ik daar weer eens aan denk of zin aan heb. Ik denk dat het anderom ook zo is, want dat kun je natuurlijk ook zien.
Ik heb er echt een paar altijd open staan zoals mijn schoonzusje, zeg maar.
Moet je dan toch gewoon kunnen zeggen als je een keer geen zin hebt om te kletsen? Of als je druk bent met andere dingen en geen tijd hebt.
Had trouwens ook geen ellenlange vriendenlijst. Zat er alleen maar op met een stel wat we hadden ontmoet in Turkije. Gingen de hele avond mailtjes over en weer, was zo lastig dus heb na lang zeuren toen toch maar msn geinstalleerd.
@Marion: Ja, dat kan ook, maar sommigen beginnen hele verhalen en dan kan ik niet zeggen heb nu geen tijd, dus dan beter ff offline. Je kunt elkaar ook nog altijd ff mailen of bellen/smsen. Ik denk dat het voor iedereen wel verschillend is hoe men de MSN gebruikt.
@marion: bedankt
@ marion, ik vind msn vooral handig om te kijken of ik nieuwe mail heb
maar echt, als ik me aanmeld… meteen al die mensen online… tja en ik wil ook niet telkens offline zijn, want dan kunnen de mensen met wie ik juist WEL zou willen kletsen me weer niet vinden, maar goed…
sommige mensen zijn ook gewoon ALTIJD online (me included) dat je elkaar soms niet meer zoveel te vertellen hebt op msn…
maar goed… t zal, denk dat ik sommige mensen gewoon wat vaker ga negeren ofzo?
@Roanna
Klopt, is voor iedereen verschillend. Juist omdat ik ook moeilijk nee kan zeggen als ik eigenlijk geen tijd heb begin ik er maar niet aan. Ben bang dat ik anders helemaal niet meer achter de pc uit kom.
Ik heb ook weleens de hele handel open gezet en dat hoor of zie ik niemand en een andere keer komen ze tegelijk en daar heb ik ook moeite mee om met velen tegelijk online te spreken. Ik vind een mailtje dan net zo fijn. Maargoed, het blijft soms wel makkelijk. Ik heb trouwens ook niet zoveel mensen in mijn MSNlijstje.
Lieve dames (ja, want de heer is er even niet meer :unibrow:) Ik ga de tent hier sluiten. Doen jullie alles uit en op slot?
Truste. :dag::kus: allemaal.
Truste Roanna … sweet dreams
:dag::kus:
@roanna: slaap lekker en tot morgen