Turkisch Tea Time Deeltje 75, Niet alleen nieuw jaar en ook een nieuw deel

Kaylo, ik ben enigst kind, dus ze hebben alleen mij maar…dus ook altijd de pineut daardoor…

zo ikke met mijn kont op de bank…heb het ff gehad…toedels…

@Viva: Is je gegund! Geniet maar en rust lekker uit!!

Nog 30 minuten dus ik kom ff zwaaien

@Bloemmie: Heb het gezien, ga er van het weekend mee stoeien

En nu…
Tot straks!

ikke nog 1 uur… had net iemand aan de telefoon… ik neem op… krijg te horen: wat klink jij vrolijk… dus ik… waarmee kan ik u helpen? Hij stelt zijn vraag… en toen ik antwoord gaf… mocht ik doodvallen… pfff… wat kan een mens in 1 seconden toch snel veranderen :smiley: :smiley:

Damber: haha wat een ***!!!

Damber,vreemde mensen heb je toch in de wereld he…
Viva,ouders weer blij en jij nu lekker op de bank.
Kaylo,wel thuis.
Beps,bijna weekend…

Ach, de mensen die weer heel lief voor je zijn maken het wel goed hoor… ik vind het wel leuk… ik krijg wat naar mijn oren… en reageer verder niet… luister alleen maar… krijg dan vaak vervolgens te horen… hallo?? Ben u er nog… hahahhaha geweldig… Daarna vraag ik op welke manier die persoon ht gesprek wil voortzetten, ik ben namelijk niet gediend van scheldpartijen… meestal krijg je dan wel een excuses :smiley:

zo ik ben weer thuis. ik zie dat er een paar nog niet aan het weekend begonnen zijn.
ik zit al aan de raki.
goed zo damber laat je niet uitschelden hoor
trl hoop dat je leuke daagjes gehad hebt
cythia even kleine adempauze tussen de drukte?

Pff ja even op adem komen !!!

Zo… ik ga afsluiten… mag over 2 minuten naar huis…

wat is het hier stilletjes, iedereen aan het koken?

Prettig weekend Zussie…

Ik ga er lekker ook bijna vandoor!! fijn weekend allemaal :dag: ik ga morgen lekker shoppen!!! :biggrin:

jullie ook allemaal fijn weekend
cynthia : shopse !

Ben er ook nog even snel voordat ik achter de pannen (spreek uit als magnetronnen) ga. Kind weg gebracht, hij had een kinderfeestje, dus doen we het vandaag eens lekker makkelijk.
Heb bijgelezen maar heb niet veel onthouden ben ik bang, zit niet voor niets bij de club he.

Veel plezier met shoppen!!! Je ging je ring halen of niet?

Cyn,shop ze
Marion,eet ze

Marion: jaaaa!!! Maar ik krijg hem pas donderdag hoor :biggrin:

Nou ik ben weg!!

:kus:

@Cyn
Kan je er in ieder geval weer even naar kijken :biggrin: