ola
ikke ook weer thuis
ff cd’s gekocht om foto’s op te branden, stiftje erbij
en tja, halve stad door voor een bus abonnementje, die heb ik igg, kan nu dus gewoon heen en weer bussen tussen O en B.
duurt wel lang, maar vooruit, geen keuze
gaap moe
owh mn nieuwe banner is af, maar resultaat is pas de 19e op de site/ tv te zien
nog steeds met hamar in mn hoofd
maar aan de andere kant, ben al zo moe en druk, dus misschien toch maar slim zijn? niet dat ik iets kan vinden, maar goed…
Bloem, ik duim voor je dat MK een kamer voor je kan regelen
Zus, ik vind het echt balen dat Askim geen visum heeft gekregen… ben benieuwd waarom het is afgewezen… ik blijf voor jullie duimen hoor!!
Cyn, even de ring bewonderen
Ikke mag morgenochtend ook werken… archiefwerk… ach… alleen een ochtend en krijg er een hele vrije dag voor terug… ik wil dan wel een ochtendje komen werken hoor
Bloem,volgende stap ff afwachten wat de rede is voor de afwijzing en dan aankomend jaar nog een keer proberen…Ik heb altijd wel gezegd dat ik wel daar heen zou willen,maar heb het nu buiten het seizoen gezien en das niet makkelijk om s’winters daar te leven…
Zussie,dank je.En morgenochtend lekker werken voor een hele dag vrij dat zou ik ook doen hoor…
Oww en askim had zijn hoofd kaal laten schoren,pffff moest wel wennen hoor hahaha,maar schijnt beter te zijn omdat hij zomers zoveel gel gebruikt…
@Bloem: Dit kreeg ik uit noorwegen, mogelijkheden om te overnachten in hamar en omgeving. Vrij vertaald staat er dat je contact op kunt nemen met een van de onderstaande acco’s
Hamar har et rikt og variert overnattingstilbud.
Hvis du trenger et sted å bo i forbindelse med et av våre arrangementer, ta kontakt med våre samarbeidspartnere:
TRL
Hebben ze een maand nodig om een brief te schrijven?
De moeder van Nance … dialyseren is tot nu toe nog steeds gelukt, al blijft het aanprikken steeds een probleem. Hopelijk blijft het goed gaan want de 12e gaat Nance naar Turkije.
Askim een kale kop, geloof direct dat je even moest wennen, al staat het sommige helemaal niet verkeerd.
@Damber
Morgenvroeg even naar het werk. Niet mis met archiefwerk, tenminste … ik heb er geen hekel aan. En al helemaal niet als je er een hele dag vrij voor krijgt.
@Beps: Nou, dat vroeg ik me ook al af waar Antonie zit! Ik vind het ook verdacht stil.:lol: Zelfs Hans die regelmatig online komt, hoor ik niet meer mee babbelen. Het is rondom deze personen…zeer stil hier.
Enneh…succes met je sitedinges he. Ik zal zo af en toe ook komen gluren hoor.