Nee hoor Kaylo… je kunt ook over eten praten ![]()
Sigara Boregi… niet mijn favo… maar die van Beps waren toch wel erg lekker ![]()
Ja hè ? ![]()
Ik weer thuis van het werken,was nog rusitg op het werk…De meesten nog vrij.
TRL: Lekker! Zal wel vreemd zijn zo snel al weer werken!!!
@Kaylo: ik eet het met de turkse kaas, die wij ook in turkije zelf eten. Voor boreci neem ik tulum, die is daar prima voor, maar de kaas voor salade is die andere!
Cyn,viel wel mee hoor…
Toos,sterkte
Lees net op een site dat de maatschappij waarmee ik naar Maleisie ga dat zij beenruimte hebben wat meer is dan ArkeFLy comfort… en een eigen tv-scherm met 60 films, 200 cd’s en 45 spelletjes… Mmmmm ik vermaak me wel die 12 uur!!
Dat klinkt niet verkeerd Cyn…
cyn : je zal je alleszins niet vervelen !
Cyn,dan zijn die 12uur zo om
Zo ikke weer thuis…en half om half bijgelezen…lekker kaasrolletjes jammie…
en Kaylo idd je kunt hier alles zeggen wat betreft eten…
Toos, lekkere vent heb jij zeg…ach mijn hubs mag er ook zijn hoor…
Bloemmie…mk…misschien niets voor jou voor in Hamar…???
Ik ben by the way geslacht…aan de raus geweest bij paps en mams, daar kwam dus echt koffiewater van de ramen af…pffff, alles weer spik en span daar, heb maar afgesproken dat ik 1x in de maand kom om alles een grote beurt te geven, mams wordt 71 gaat ook niet allemaal meer zo soepel…en ze moet ook altijd voor paps zorgen…dus offer ik mezelf maar 1x in de maand op om de boel daar bij te houden…
Lekkerrrrrrr
Ik nu nog 1 uur…
Ik nu ff douchen, is niet zo erg om te buffelen in het huishouden, maar bij mijn ouders is het net een sauna zo warm en dan trap op en trap af de lampen, de deuren, de ramen, en de keuken uithozen…mijn haar lag nat op mijn hoofd van het zweten, dus nu maar even fris en fruitig worden onder de douche…
Beps nog 1 uurtje en dan weekend vieren…trouwens leuke site van Aiji…
hallo allemaal de beste wensen voor 2008
heb ff dit deel bijgelezen de rest nog geen tijd gehad.
probeer weer in het gewone ritme te komen maar valt niet
mee na al die dagen vrij. ga nu weekend vieren. Zodra ik terug in
Holland ben kom ik weer even langs. tot strakjes
viva : is een saunabeurt uitgespaard ! ![]()
Ouders zeker blij dat ze jou hebben hé ? ![]()
raak : geniet van je weekend ! En natuurlijk ook voor jou het beste in 2008 !
Hèhè ! Nog een half uurtje en dan sporen ! Denk dat ik een dutje ga doen op de trein, mijn ogen vallen bijna dicht !
Nog 5 minuutjes !
Misschien tot vanavond, zal zien of ik de pc kan bemachtigen :nod: