Iemand zin om even te komen helpen met de foto ? Vind hem nie ! :unibrow:
@Bloem: Heb de links gezien?? Heb vanmorgen ook even een mailtje gestuurd naar noorwegen, zij werkt dan wel niet in hamar, maar heeft misschien wel contacten of weet iets
@ toos, ja het lastige is dat alles wat via internet te boeken is, gewoon volzit, en sommige hebben geen reserveringen op internet, dan moet je gaan mailen enzo
had het hamar en lillehammer verkeersburo tijdje terug gemaild en die vertelden dus ivm ek handbal en world cup, alles volzit, ja voor 200 euro per nacht kun je nog wel ergens terecht ![]()
maar hoe is het met jou? voel je je alweer een beetje beter?
@ kaylo, owh buikpijn is part of my life, nix nieuws, maar ja, er wakker van liggen is idd niet echt toppie
maar ga maandag wel weer werken denk ik, al ben ik nog wel erg moe enzo, maar goed… het moet maar weer een x he?
Ik ben geen bal waard vandaag, voel me moe en belabbert.
@Bloemmie: Ga je nog iets leuks doen het weekend, of alleen NK kijken!!!
@ beps… uhmmmm nk kijken IS leuk!! hahahaa ![]()
@ toos, goed belabbert dus?? dan is t maar goed dat je je ff ‘off’ hebt gemeld
Natuurlijk IS nk leuk!! Alleen ik kan me ook nog andere leuke dingen voorstellen
Maar helaas, ook voor mij niet dit weekend…volgend weekend mss weer puppie-knuffelen
En nu nog 3 uur en dan…WEEKEND
ikke ga ff spandoek maken
dus laterzzzz
Nee, via internet kon je je aanmelden om deel te nemen aan de nieuwjaarsborrel ![]()
Lekker Turks brood mee, kaas, sla, tomaatjes en wat fruit. Is toch stukje goedkoper dan bij ons !
Oh ! Is makkelijk ! ![]()
Verzorg je maar meisje ! Of nog beter, laat je verzorgen door hubs ! :nod:
Ikke dit weekend STUDEREN ! Heb donderdag mijn eerste grote examen ! Ben benieuwd …
Tussendoor natuurlijk ook boomhut wat langs de kant doen enzo. En eten genoeg in de diepvries, hoef dus niet te koken !!!
Deed in de Turkse winkel mijn uiterste best om die mevrouw te antwoorden in het Turks en die hoorde het precies donderen in Keulen ! Misschien weer iets doms uit mijn botten geslagen, ofwel is ze het niet gewoon. Was wel grappig. Mijn collega kwam niet meer bij !
@Kaylo: Dat ga ik dit weekend eten, tomatensalade met feta, köfte met eigen ‘saus’ en pide…met als bijgerecht…sigara boreci… Thanks voor de tip!!!
beps : die muis is niet aan het lachen met jou hoor, was vervolg op mijn “verhaaltje”
Is ook hier de bedoeling, alleen zonder sigara boreci.
Kruiden voor de köfte heb ik trouwens ook mee ! Mjammie !!!
En de kaas is geen feta maar “Hellim”. Een soort kaas die je kan bakken en/of grillen. In Griekenland dus Halloumi. Héééééééééééél lekker !!! Heb die al eens geprobeerd tussen pide met sla, tomaat en daarbij nog gebakken spek. Om te watertanden !
Is dus voor vanavond.
Jullie zullen wel denken dat ik alleen maar over koken kan praten hé ? :hihi: