Turkisch Tea Time Deeltje 75, Niet alleen nieuw jaar en ook een nieuw deel

Ja precies, heb gister nog een leuke foto van Hub gemaakt

http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley26/SPIndoorBodyBuildingD0001HL.gif

O nee foutje, dit is Hans op de vakantiebeurs:p

Nou, wie is/was het? :lol:

Ben klaar met zuigen. :dag:

Lekker ding he

Mag ik EINDELIJK eens je niet geloven Toos… Ik kan me hierbij heel veel mannen voorstellen…maar … Hans???

Ik kreeg een mailtje, wist ik meteen hoe hij eruit ziet. Je weet wel in verband met die roos:D:D:D

Ja Toos, die mag er wel wezen. :stuck_out_tongue:

Zo, moet nu gaan, want ik ga ze weer verdienen.

Houd elkaar nog ff lekker bezig, dan lees ik dat vanmiddag wel weer. :wink:

Werkse allen…thuis of op het werk en denk maar zo…bijna weekend.

Doegi. :dag:

Pffffffffffffff… verveel mij (nog maar eens) !

Ikke verveel me niet, lig dubbel om de onzin hier en heb het redelijk druk…

IK HEB ALLEEN GEEN ZIN!!!

:ninja::ninja::ninja::ninja:
Beps heeft gelijk … stelletje mutsen :smiley: !!!

En vergeten nog vanmorgen:
WELKOM THUIS TRL … ook voor jou en je askim een geweldig 2008!!

en nu weer aan het werk!

Iedereen hééééééééééééél druk aan het werk precies ?

Ga lunchen, en vlug wat boodschappen doen bij de Turkse winkel.

Tot laterssssssssssssss !!!

Ik was al luchen, gewoon zoals het liedje al zei, een broodje kaas…(ik heb gister en vandaag dus geen lekkere broodjes gehaald, goehe!)

Ik straks ook 2 broodjes kaas… bruine broodjes met komijnensmeerkaas… Gooi ik even in de tosti… en dan klaar!!!

Goedemiddag :dag:

Jullie zijn lekker bezig :smiley: :smiley: En dan moet ik hier met een stalen gezicht blijven zitten om niet op te vallen hashahahahahhahah

lekkere mannen, sonja bakker en nog meer lachspierdingen…

Het systeem (computer) lag eruit… dus wel telefoon, maar geen vragen kunnen beantwoorden… Nu deed het systeem het weer snel… dus over 10 minuten kan ik ook een antwoord geven op vragen…

Viva is bij oma aan de sop… opa en oma hebben een nieuwjaarsreceptie bij de politie hahhaha opa heeft zich opgegeven via internet :smiley:

morning

broodje kroket met mams op
haar net geleerd een e-mail te sturen, poehee… ik en geduldig???

anyway
@ kayloa, leuke handtekening!!
@ trl welcome back, goed dat het leuk was

@ beps, ga je van t weekend ff wat tips en trucs leren enzo

ikke denk dat hamar mission impossible is, alles zit al vol, wist ik al, zoals ik zei, world cup in hamar en ek handball in lillehammer en tja… die vriendin, maar goed, informeren kan geen kwaad

verder heel erge buikpijn en dan dus misselijk, lag vannacht weer uren wakker en nu beetje gaar… zucht…

bloemmie : komt het ooit nog goed met jou ? :smirk: Buikpijn blijft duren !

damber : heeft je opa zich opgegeven bij de politie dan ? :paranoid:

de lunch was niet te vreten ! Varkensreepsjes met Shangaisaus en rijst. Kan best lekker zijn, maar vlees was ver te zoeken ! Vette blubber ! Jakkes ! Is (dacht ik toch) de 2de maal dat ik mij daar aan heb laten vangen :retard: Heb dus enkel de rijst opgegeten

Ik zie antonieq niet meer hier ? Is hij op reis of is hij het “vrouwengeklets” moe ?