Ik ook weer wakker… bij Viva gelukkig alles goed gegaan, alleen die draden en dat kerkhof… (Rubbie is daar altijd heel voorzichtig mee, iets van spanning, andere draden en storing maar verder niet vragen, ik ben daar niet van)
Nu de laatste dingen, dan de appeltaart en koekjes…werken…(Rubbie doet dan de laatste dingen in huis) en dan heb ik 4 dgn VRIJ!!!
Goedemorgen meiden, vandaag met dochter en schoondochter naar de markt, hubs is samen met zoon de ouders van schoonzus aan het verhuizen, is niet veel maar toch moet er even mankracht geleverd worden.
Beps ik weet het van spanning ect…maar zoon is verbindelaar (wij noemen dat pluggenne*ker), en weet wat wel en niet kan dus die heeft het lekker gedaan…
Iedereen een fijne dag…
Ik net wakker, en meteen maar weer online… Wat prettig dat deze laptop het ook gewoon op mijn kamer doet
M. gister niet gesproken, hij was voetbal kijken maar tijdens de wedstrijd belde hij al niet, en daarna kwam hij niet online… En net toen ik hem wilde smsen kreeg ik een sms van een vreemd nummer dat ik maar moest gaan slapen, zijn nichtje was naar een ziekenhuis gebracht en hij ging daar nu ook heen… En dat ik niet boos moest zijn… Dus maar even teruggestuurd, of hij gek was, dat ik natuurlijk niet boos ben…
Nou ja ben benieuwd wat er aan de hand is, maar hij zal straks wel smsen denk ik…
Viva: foto van je nieuwe tv/kast??
Beps: werkse!
Bloem: lekker in de weer met je nieuwe foon??
Nou ga even oogsten, eitjes maken, wol maken en melk maken :wub:
Hoi meiden, ff berichtje van mij. Ik ben behoorlijk brak, gisterenavond mijn zus d’r 50 ste verjaardag gevierd, en vanmorgen om 8 uur stond zoonlief alweer op de stoep, met een meisje waar Oma de hale dag op mag passen. Ze slaapt nu lekker, straks aan de wandel.
@ Beps de laatste voorbereidselen voor verjaardag, gezellige dag om jarig te zijn, felicitaties volgen later! @ Cyn nog steeds niet in orde, en askim even afwezig, komt allemaal weer goed @ Raak heeft echt een vervelende vakantie, bah…ik zou er niet heen gaan. @ Viva in de nieuwe spulletjes, en vandaag naar de markt. Leuk, Crazy en ik waren er verleden week, op die markt van jou. Voel me er helemaal thuis! @ Marion aanpassingsproblemen, blijft lastig, hè? @ Roanna, nog nieuws van het huizenfront?? @ MK, al paaseieren verstopt?
Mensen, ik denk dat ik ook nog maar even op bed ga liggen, ben volkomen brak, blèèèèhhh
Ik ben ook alweer een tijdje uit bed, maar heb eerst de bakken van bijna iedereen gedaan. Is weer een nieuwe item aan toegevoegd, dus ben hier en daar ook al captain. lol2
Verder… zo dadelijk ff hier de boel een bietje strak trekken en dan ook ff de laatste schapjes doen. Ik hoef gelukkig niet veul in huis te halen, want ben morgen bijna de hele dag weg en maandag uitgenodigd voor brunch bij zoon en vrouw.
@Miere: Wel brak maar toch oppas vandaag. Dan inderdaad straks lekker ff uitwaaien met z’n beidjes. Leuk he zo’n dagje weer moedertje/omaatje zijn. Ik heb het ook regelmatig gedaan en dan had ik 2 van die kleintjes. Pffff… maar wat is dat eigenlijk alweer lang geleden voor mij. Zijn alweer zo groot, dus Miere… geniet er nu van, juist nu ze nog zo klein is. Zo lief. :wub:
Ik denk verder iedereen druk ofzo?
Nou, in ieder geval iedereen weer een hele fijne dag en voor de werkenden…werkse.
Goede morgen … kan nog net he :)?
Vanaf hier niet heel veel te melden, straks komt neefje en die blijft logeren, zus heeft een feestje. Och ja, J had de virusscanner van zijn laptop afgegooid, de rotzak. En dat ding stikt nu van de virussen. En wie mag het oplossen? Mams natuurlijk :(.
@Viva
Naar de markt met Damber en schoondochter. Veel plezier!!
@Beps
In de keuken appeltaarten aan het bakken. MMMMM wat zal het lekker ruiken bij jullie.
@Miere
Brak na het feestje van gisteravond en is de oppas vandaag. Geniet van die kleine meid
@Cyn
Heeft het zonder askim moeten doen gisteravond want nichtje moest naar het ziekenhuis. Paniek alom dan he? Is er al nieuws wat er aan de hand was?
@Roanna
Een onverwacht telefoontje. J zat met mijn telefoon te spelen en opeens was jij daar. Nog een geluk eigenlijk want voor hetzelfde geld had hij 112 gebeld, die zit net boven jou
@TRL
Hoe is ie? Heb jij nog plannen voor de pasen?
@Beps
Oeps nee, dan ruikt het niet lekker. Heb je slim bekeken, eerst de vis en later de taarten, is meteen de vislucht weg he ( hoop je dan ;))
De spullen voor de KD in huis, wanneer gaat hubs in aktie?
Marion: ja aan de ene kant super dat hij zoveel werkt… maar aan de andere kant is hij elke avond helemaal kapot… dus zo goed is het nou ook weer niet Maar goed hij zegt steeds dat hij het voor mij doet omdat nederland duurt schijnt te zijn :wub:
Al ben ik allang blij dat hij niet weer in een hotel gaat werken… Hij was wel gebeld door iemand van Aegean dream, maar hij weet dat ik het niet zo tof zou vinden als hij daar heen gaat… En dus doet hij het niet… :unibrow:
@Cyn
Niet alleen ’ schijnt te zijn’, het is ook duur hier. En al helemaal voor hun, het salaris daar ligt toch een heel stuk lager dan hier. Ze schrikken zich het lazarus als ze horen wat je hier alleen al aan huur moet betalen. Voor M ook beter als hij daar kan werken, is altijd beter dan seizoenswerk toch?
zo da was ff nodig zeg… poehee… ben net een half uurtje wakker…
nog nie kunnen co-oppen… we gaan t zien
@ beps krijg je een nieuwe plee? waarom hebbie mij dat nog niet verteld??
@ cyn ja dat ding is echt geweldig!! ongelooflijk ben echt helemaal verliefd op Mr. Smith
@ Marion, bij het overzetten van nummers kwam ik erachter dat ik de jouwe niet heb… kun je die even doorgeven op een of andere manier? en welk mailadres gebruik je nu?
voor de rest: sorry, ik denk wel aan jullie maar kom hier gewoon nie meer zo vaak…
Zwart en wit… zwart gemarmerde vloer en halverwege de muur ook die tegels…en dan een listel en de witgemarmerde bovenkant.
Dan in de achterwand een spiegelkast(verstopt in de muur… hihi)