Turkisch Tea Time deeltje 139.....lente-editie

goedemoggel…vandaag uur U…het wordt eerst een zooitje, maar het zonnetje schijnt…iedereen hier lekker vrij dus een huis vol…zoon en schoondochter komen straks doe boel versterken…hihihihii…we zien het allemaal wel, alles wordt vanmiddag bezorgd…

Iedereen een fijne dag.

Marion: ja helaas nog steeds… Maar goed vanmiddag horen we meer… Hoe is het met jou? Alweer gewend in NL?

Ik op het werk, wat druk!!

@Viva: sterkte daar

goeiemiddag iedereen

Kom ook nog maar eens binnenwaaien (letterlijk en figuurlijk dan). Wat een wind zeg ! Maar wel zonnig hier.

Heb even bijgelezen en sluit me overal bij aan hoor (gemakshalve dan …)

Raak die lekker aan het genieten is van een stralende zon, zee en dochter

Cyn deze middag uitsluitsel … hoop goed nieuws !!

Heeft er verder nog iemand nieuws over Toos ? Anders krijg ik graag een mailtje hoor

Hier op het werk geen kl…en te doen !!! Pfff … Gelukkig lang weekend. Maandag Paasmaandag, dus thuis en misschien doe ik er dinsdag ook nog bij. Begin dan pas donderdag terug …

Goede middag … nog 2 uurtjes en dan lang weekend!!!
En ik heb nieuws, het gegrond bezwaar is gisteren ingediend :), het wordt weer spannend hier.

@Viva
De hulptroepen allemaal gearriveerd nu?

@Cyn
Ach meis, het gaat hier gewoon zijn gangetje, moet wel he. De 1e weken zijn gewoon moelijker dan anders maar dat weet jij als geen ander ;).

@Beps
Druk, op het werk of met het vee ;)?

@Kaylo
Is zich aan het vervelen op het werk. Gelukkig is er WW dan nog!

Marion : al terug gewoon hier ?? :zon02:

Je, gelukkig is WW er nog. Verder kan ik nergens op … MIS MIJN FB !!! :mad::mad::mad::mad::mad:

Marion: ik weet het vrouwtje! :kus:
Kaylo: :dag: problemen met FB??

Ik zojuist arts gebeld en krijg toch weer 20 pillen anti-biotica… :frowning: Nou ja beter zo dan niks…

Druk op t werk… daarna boodschapjes voor mn B-day…
Morgen taart(appeltaart) bakken, en de hapjes ed klaarzetten(voor zover mogelijk) en dan…
werken natuurlijk(avond kort)

@Cyn: Ach als het helpt dan is het niet erg…ALS het helpt

Beps: ja inderdaad… als het maar helpt dan he!

En ik zie je zondag… wil ook appeltaart :wink:

Goedevrijdag oh eh goedemiddag lol2lol2
Zo, wij zijn ook weer wakker. National park was prachtig maar erg droog, heeft hier al veel te lang niet geregend. Gisteren heel de dag met een boot weggeweest, was ook zalig. Vandaag heb ik een soort van luierdaagje wan J. gaat duiken. Morgen gaan ze zeevissen, ook nix voor mij,
Iedereen voorbereidingen aan het treffen voor de pasen
Viva : de stoottroepen zijn gearriveerd
Roanna : spannend hoor je huisje
Marion : voor jou superspannende tijd
Beps : dubbel feest met pasen
Cyn : nog een extra kuurtje er achteraan
Kaylo : wil FB op kantoor
Gelukkig schijnt het zonnetje ook bij jullie, fijne dag verder, ik ga ontbijten :dag::dag:

Je komt maar, na 13 uur is iedereen welkom!.

Het is druk(geweest) maar nu wel even rust…

op de meeleesstand…:ninja::ninja::ninja:

Zo thuis, boodschapjes voor het weekend en mn verjaardag in huis…
PFFFF moe… uurtje langer gewerkt

Wil eigenlijk nog naar de kerk vanavond, maar als ik zo moe ben al nu, krijg ik niets mee daar en val ik in slaap…

Beps: rustig aan he!! :kus:

Goedenavond.

Zo, ik weer terug van rondje tippelen met de buurtjes. Was weer even lekker hoor. Vooral met dit weer en dat het nog zo lang licht is.

Nou, zo te zien niet veul bij te lezen. Marion en Cynthia over de LA liefdes:wub:. Beps over appeltaart bakken, schapjes gedaan en wel of niet naar de kerk. Raak, die zich zo nu en dan even laat zien vanuit de tropen en vandaag een lekker lui dagje heeft genomen. Nee, duiken doen wij niet meer he Raak? lol2 Alleen duiken we nog het bed in en daar hebben we het wel mee gehad toch!!

Marion ook nog ff gesproken, al was dat niet helemaal de bedoeling he Marion? lol2 Ze was verkeerd verbonden. Kreeg mij aan de lijn. lol2

Viva… de bios al klaar?

Nou, ik ga ff aan de koffie. :dag:

@roanna
Tippel weer achter de rug en nu aan de koffie.

@beps
Bijna jarig, alle boodschappen in huis en nu bekaf.

@cyn
Toch een verlenging van de kuur en heeft zin in appeltaart.

@viva
Zit vast voor die grote tv…

Ik vanmorgen geshopt en vanmiddag naar het tuincentrum. Alle planten waren dood, bijna dood of lelijk. Morgenochtend op verjaardag, de boodschappen moeten nog, helaas geen koopavond vanavond. En zondag naar Disney on Ice en daarna weer een verjaardag.

Meiden, niet naar de kerk geweest… ik ben zo moe… ik ga naar bed…
Tot morgen!!!
:dag: :slapen: lekker…

@Viva: Is het gelukt…

Zo meiden nou de klus is geklaard, wat een $%^&*( werk, niet te geloven, maar de tv hangt aan de muur, de kast staat eronder, alles is aangesloten incl. herman karton alle draden weggewerkt…dus plinten en zo er vanaf en weer open en alles wegwerken, nu de boel weer strak, je moet niet achter in die tvkast kijken wat zoals mijn schoondochter het zei, het is daar een dradenkerkhof, nou met recht…maar moet eerlijk zeggen het staat prachtig…mooi beeld, en makkelijk te bedienen, moet nog wel even de afstandbediening leren, maar dat komt vanzelf.

zo lekker even ego, heb wel bijgelezen hoor, Beps niet naar de kerk want is te moe, Roanna getippeld…Raak droog te droog en dan morgen een rustdagje omdat J. gaat duiken…Kaylo kan niet op facebook, Mk naar het tuincentrum, en Cynnie opnieuw aan de pillen…

:NETHERLANRoanna: 9 april t/m 11 april, weekendje Eindhoven:NETHERLAN

Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:

MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis