goedemoggel…vandaag uur U…het wordt eerst een zooitje, maar het zonnetje schijnt…iedereen hier lekker vrij dus een huis vol…zoon en schoondochter komen straks doe boel versterken…hihihihii…we zien het allemaal wel, alles wordt vanmiddag bezorgd…
Kom ook nog maar eens binnenwaaien (letterlijk en figuurlijk dan). Wat een wind zeg ! Maar wel zonnig hier.
Heb even bijgelezen en sluit me overal bij aan hoor (gemakshalve dan …)
Raak die lekker aan het genieten is van een stralende zon, zee en dochter
Cyn deze middag uitsluitsel … hoop goed nieuws !!
Heeft er verder nog iemand nieuws over Toos ? Anders krijg ik graag een mailtje hoor
Hier op het werk geen kl…en te doen !!! Pfff … Gelukkig lang weekend. Maandag Paasmaandag, dus thuis en misschien doe ik er dinsdag ook nog bij. Begin dan pas donderdag terug …
Druk op t werk… daarna boodschapjes voor mn B-day…
Morgen taart(appeltaart) bakken, en de hapjes ed klaarzetten(voor zover mogelijk) en dan…
werken natuurlijk(avond kort)
@Cyn: Ach als het helpt dan is het niet erg…ALS het helpt
Goedevrijdag oh eh goedemiddag lol2lol2
Zo, wij zijn ook weer wakker. National park was prachtig maar erg droog, heeft hier al veel te lang niet geregend. Gisteren heel de dag met een boot weggeweest, was ook zalig. Vandaag heb ik een soort van luierdaagje wan J. gaat duiken. Morgen gaan ze zeevissen, ook nix voor mij,
Iedereen voorbereidingen aan het treffen voor de pasen
Viva : de stoottroepen zijn gearriveerd
Roanna : spannend hoor je huisje
Marion : voor jou superspannende tijd
Beps : dubbel feest met pasen
Cyn : nog een extra kuurtje er achteraan
Kaylo : wil FB op kantoor
Gelukkig schijnt het zonnetje ook bij jullie, fijne dag verder, ik ga ontbijten :dag::dag:
Zo, ik weer terug van rondje tippelen met de buurtjes. Was weer even lekker hoor. Vooral met dit weer en dat het nog zo lang licht is.
Nou, zo te zien niet veul bij te lezen. Marion en Cynthia over de LA liefdes:wub:. Beps over appeltaart bakken, schapjes gedaan en wel of niet naar de kerk. Raak, die zich zo nu en dan even laat zien vanuit de tropen en vandaag een lekker lui dagje heeft genomen. Nee, duiken doen wij niet meer he Raak? lol2 Alleen duiken we nog het bed in en daar hebben we het wel mee gehad toch!!
Marion ook nog ff gesproken, al was dat niet helemaal de bedoeling he Marion? lol2 Ze was verkeerd verbonden. Kreeg mij aan de lijn. lol2
Ik vanmorgen geshopt en vanmiddag naar het tuincentrum. Alle planten waren dood, bijna dood of lelijk. Morgenochtend op verjaardag, de boodschappen moeten nog, helaas geen koopavond vanavond. En zondag naar Disney on Ice en daarna weer een verjaardag.
Zo meiden nou de klus is geklaard, wat een $%^&*( werk, niet te geloven, maar de tv hangt aan de muur, de kast staat eronder, alles is aangesloten incl. herman karton alle draden weggewerkt…dus plinten en zo er vanaf en weer open en alles wegwerken, nu de boel weer strak, je moet niet achter in die tvkast kijken wat zoals mijn schoondochter het zei, het is daar een dradenkerkhof, nou met recht…maar moet eerlijk zeggen het staat prachtig…mooi beeld, en makkelijk te bedienen, moet nog wel even de afstandbediening leren, maar dat komt vanzelf.
zo lekker even ego, heb wel bijgelezen hoor, Beps niet naar de kerk want is te moe, Roanna getippeld…Raak droog te droog en dan morgen een rustdagje omdat J. gaat duiken…Kaylo kan niet op facebook, Mk naar het tuincentrum, en Cynnie opnieuw aan de pillen…
:NETHERLANRoanna: 9 april t/m 11 april, weekendje Eindhoven:NETHERLAN
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis