Turkisch Tea Time Deel 74..... Op naar 2008!!!

Was al van zondag in de weer met voorbereidingen. Huisje netjes, boodschappen doen, hoofdgerecht al maken enz…

Maandag huisje lekker vol, was heel gezellig. Iedereen heel goed gegeten (en gedronken :p).

Schoonmama blijven slapen en gisteren op de koffie bij mijn ouders. En vandaag heb ik iets van pffffffffffffffff…

Niets hoeft en niets moet !

beps : wat een schatje is die puppy toch ! :wub::wub::wub:

Iedereen aan het werk denk ik ?

Ik heb het geluk om nog thuis te zijn tot volgende woensdag :tongue:

Ga nu eerst maar eens bijlezen in het vorig deeltje. Zal de moeite zijn waarschijnlijk. Hoeveel pagina’s ? :disgust:

Of iemand die een updateje kan (en wil) geven ? :wink:

:ninja: :ninja: :ninja: :ninja: ???

Ben aan het bijlezen in vorig deeltje, en zit nog maar op blz 53…

Goede morgen ,ehhm middag allemaal .

Kaylo,tis hier zo rustig omdat we hier 2 kerstdagen hebben helaas…Bij jullie in belgie is dat er 1 toch?

Antonie,ook goedemorgen

@Kaylo
Na dagen rennen en zorgen vandaag lekker rust voor jou. Geniet er van!

marion : dat doe ik zeker ! Maar ben nu wel aan de was :was:en de plas ! :nod:

marion : trouwens : zoek maar een foto !!! :nod:

@TRL: Dikke :kus: Naar dat het niet verlopen is zoals Kerst bedoeld is, gezellig bij elkaar zijn, en delen met elkaar…

@Kaylo: jij ook een zalig kerstfeest…

Ouders weg, ff lekker in het bos gewandeld, met een vriendin en de honden… rode wangen, maar wel lekker…

Hubbie aan de klus, ik aan het ontspannen…
Tot straks
:dag:

De poezen hebben lekker pingpong gespeeld hé ? :beef: Kindeke nog altijd niet gevonden ? Hij is nu nochtans al geboren hoor !

toos : geboekt voor 21 juni naar ADR ? Zal jullie met open armen komen ontvangen met een lekker cocktailke ! En is dan trouwens onze huwelijksverjaardag !

Wij trakteren met champagne (je weet wel waar hé ?) :wink:

@Kaylo: Nee, alles van de plaats geweest, de kasten en alles…geen Jezus meer te vinden(voor in t stalletje dan)

Denk dat ik nu ook eens in mijn zetelke ga hangen als de was gedaan is.
Ventje is (nog maar eens) gaan jagen, en ikke misschien een filmpje zien op tv. Heb vandaag echt geen zin om iets te doen.

Iedereen nog een heel leuke 2de Kerstdag en morgen wip ik nog wel eens binnen !

Dikke :kus: :kus: :kus: :kus: :kus: voor iedereen !!!

Had je dan nog een ander Jezuske dan ? :king: (in je bedje … hihihi !)

Denk dat ik het lijstje ergens gemist heb : is er iemand op vakantie ? Dacht Cyn op 24 december ?

Iedereen een goedemiddag inmiddels.

Ik heb mijn kerstmuts nu maar afgezet en maar weer eens een ander plaatje van mezelf erop gezet. :unibrow:

@Kaylo: Dat klopt. Cynthia is met de familie op zo’n bungalowpark daar in Groningen ergens.

@Beps: Lekker rustig in de hut nu? Hubs weer aan de knutsel en jij zo zeker weer even in je favostoeltje een tukje doen?

@Antonie: Ook wakker inmiddels, maar heeft nog een droge strot zeker, want zegt niet veel. :wink:

Ik vind het ook zo vervelend om te lezen dat sommigen toch weer geen goede kerst hadden. Trl: :kus:

Ik ben eerlijk gezegd ook blij, dat het bijna voorbij is.

Oke dan. Wij gaan er ook even vandoor en hopenlijk zie ik jullie vanavond nog ff.

Latersssss.

Goedemiddag allen…
Ik weer boven water, de 1e kerstdag weer overleefd…toch jammer mams ziek, paps ziek en schoondochter ook al grieperig…dus gevolg…veeeeeeel te veel eten. Leuke dag geweest hoor daar niet van, maar toch jammer mams slapend in de stoel, paps af en toe slapend in de stoel…maar goed iedereen verwent met kadootjes…en om 24 uur was iedereen weg…toen naar bed, kon niet slapen…pijn in mijn rug…van het vele staan denk ik op de dag voor kerst…maar hondsmoe…tot 10 uur vanochtend geslapen en wakker worden door de telefoon…hubs heeft pieperdienst, ja hoor die kon weg richting Haarlem. Damber naar het paard nadat we de hut een beetje glad hadden getrokken dus ik nu alleen…echt een kerstgevoel NOT… en die rot rug blijf ik nu ook nog voelen, lekker links onderin zo’n gevoel dat er een plank inzit waar je spieren omheen getrokken zitten.
Heb alles een beetje meegelezen…

Bloemmie meis dikke knuf jammer dat het allemaal zo gelopen is.
Tlr…ook al niet veel beter de kerst beleefd.
Voor de rest iedereen druk met eten, eten en nog eens eten…
en dan nog de werkende onder ons…meisjes werkse…ik vlijt maar maar neer op de bank…en kijken of er nog wat leuks op de tv komt…tussen alle herhalingen door.