toos : geboekt voor 21 juni naar ADR ? Zal jullie met open armen komen ontvangen met een lekker cocktailke ! En is dan trouwens onze huwelijksverjaardag !
Wij trakteren met champagne (je weet wel waar hé ?)
Denk dat ik nu ook eens in mijn zetelke ga hangen als de was gedaan is.
Ventje is (nog maar eens) gaan jagen, en ikke misschien een filmpje zien op tv. Heb vandaag echt geen zin om iets te doen.
Iedereen nog een heel leuke 2de Kerstdag en morgen wip ik nog wel eens binnen !
Dikke :kus: :kus: :kus: :kus: :kus: voor iedereen !!!
Goedemiddag allen…
Ik weer boven water, de 1e kerstdag weer overleefd…toch jammer mams ziek, paps ziek en schoondochter ook al grieperig…dus gevolg…veeeeeeel te veel eten. Leuke dag geweest hoor daar niet van, maar toch jammer mams slapend in de stoel, paps af en toe slapend in de stoel…maar goed iedereen verwent met kadootjes…en om 24 uur was iedereen weg…toen naar bed, kon niet slapen…pijn in mijn rug…van het vele staan denk ik op de dag voor kerst…maar hondsmoe…tot 10 uur vanochtend geslapen en wakker worden door de telefoon…hubs heeft pieperdienst, ja hoor die kon weg richting Haarlem. Damber naar het paard nadat we de hut een beetje glad hadden getrokken dus ik nu alleen…echt een kerstgevoel NOT… en die rot rug blijf ik nu ook nog voelen, lekker links onderin zo’n gevoel dat er een plank inzit waar je spieren omheen getrokken zitten.
Heb alles een beetje meegelezen…
Bloemmie meis dikke knuf jammer dat het allemaal zo gelopen is.
Tlr…ook al niet veel beter de kerst beleefd.
Voor de rest iedereen druk met eten, eten en nog eens eten…
en dan nog de werkende onder ons…meisjes werkse…ik vlijt maar maar neer op de bank…en kijken of er nog wat leuks op de tv komt…tussen alle herhalingen door.