Turkisch Tea Time Deel 74..... Op naar 2008!!!

@Viva: Ja lekker he, als ze pieperdienst hebben… Jaren geleden(nu 27) hebben hubbie en ik ons verloofd op 1ste kerstdag. We hadden het plan om, om 0.00 pcies, in ‘ons hol’ (het bed) onze ringen te wisselen… Kreeg hubbie DIE NACHT(van 24 op 25 dec) pieperdienst…EN de 24ste om 21 uur opgeroepen… Thuis om 23,55…snel naar boven… dikke kusss…maar het ‘gevoel’ was er natuurlijk niet!!!
Heeft gelukkig geen effect op de rest van ons leven gehad…

Ikke nu ook nietsen…rustig aan, filmpje enzo…

Hoi allemaal,

Deze dag laat ik over me heen gaan;echt"lazy"

Turen naar een interressante film en nog een Flappy met salade van gisteren voor de boeg…home,sweet home…

Tja,gisteren…mijn neef die op zijn stuit viel toen de stoel het begaf terwijl we achter de pc zaten bij mijn moeder…

Maar lekker gegeten en weerzien…kletsen,lachen;was goed om mijn broer na 15 jaar weer te zien en was als vanouds…wie had dat kunnen denken 1 jaar geleden?

Het leven zit vol veranderingen…

@Hans: EN…vanaaf Sissy op tv…(18.10 Ned 1) Geniet van je dagje nietsen!!!

Hmm…Beps…kies toch voor Charmed 17.40 en Gordon…Harrie Potter hoeft voor mij helemaal niet…en met de Muppets heb ik niks mee

En nu terug lekker rustig … ???
hihihi …Zie morgen wel hoe het is hiere !!! Voor iedereen :dag:en :kus: :dag: en dikke :kus:

Goedeavond.

Wat een rust hier! Iedereen nog aan het uitbuiken?

Nou, ik denk dat ik ook al heel snel in het lijstje mag. We waren bij de familie vandaag en we hebben het idee maar weer eens om met z’n allen naar Spanje te gaan. Hopenlijk mag ik hier wel blijven komen na deze afwijking! :unibrow:

We hebben ook al iets uitgezocht in Calella. Morgen even telefonisch boeken, omdat de superiorkamers niet gelezen worden via internet. Enneh… niet lachen… maar we gaan weer eens een keer met de bus. Ik weet het…jullie zouden dat nooit doen, maar het is zo’n stuk goedkoper, dus ik waag het er weer een keer op. Pakken we in het najaar nog wel een lastminute richting Turkije, denk ik.

@Bloem: :wink: Ik zag dat je online was. Hoestie?

Wat een rust hier…

Hier geen rust…de kat is weg…Lala(zo heet ze) is vanmorgen het huis uitgelopen, en normaal is ze meerdere malen per dag weer binnen, maar sinds 12 uur is er niets geweest…EN als je haar roept hoor je haar altijd wel…Nu ook niet!!!
Ik maak me zorgen, loop de hele tijd te huilen, echt… Gewoon bang dat het helemaal mis is…

Nou goed ik ga maar wat tv kijken…
:tear: :dag:

Och Beps…meid toch! :kus: Kan me voorstellen dat jullie ongerust zijn. Ik duim voor je dat ze terug komt.

Meiden…na uren roepen zoeken en janken, net naar bed gegaan. Kwam hubbie naar boven gerend(ook hij maakte zich zorgen, is helemaal niet zo’n stresser)

ZE IS WEER THUIS!!!

Schichtig, angstig, terughoudend,…maar mankeerd zo op het eerste gezicht niets!!!
Pfff nu lekker slapen!

Dan is er vast wat gebeurd, maarja ze is weer thuis. Effe lekker troosten misschien? Beps :kus: voor het in de stress zitten en voor zo weltrusten. :dag:

goedenavond

heb ff bıjgelezen kıjken of ık het allemaal onthouden heb

@ beppıe: wat vervelend dat de poes vandaag weg was gelukkıg ıs ze nu weer terug., hopelıjk ıs snel weer op haar gemak. en wat een schatje ıs jullıe pup!

@ bloem - vervelend dat je kerstavond zo verlopen ıs hopelıjk zıjn de kerstdagen verder rustıger en fıjner voor je geweest heel veel sterkte

@ trl- ook bıj jou was kerst nıet leuk hoop dat je ondanks dat je er geen zın ın had vandaag toch nog gezellıg

@ vıva- wat rot dıe pıjn ın je rug hopelıjk trekt het snel weer weg beterschap er mee

@ lında- leuk dat je een kaartje terug hebt gehad!

@ marıfran- zus oma geworden van 2 kerstkındjes:D ook jıj gefelıcıteerd

@ roanna - lekker reısje geboeken naar spanje! en met de bus… gelıjk heb je als het zoveel scheelt ın prıjs

en toen was ık het toch kwıjt sorry ıedereen dıe ık vergeten ben

Goede avond :dag: Merry X-mas (hoe bedoel je… een beetje laat)

Seray, bedankt voor de update… sluit ik me helemaal bij aan… ga nu lekker bankhangen… Fijne avond!!!

damber, graag gedaan:) fıjne avond en ook jıj nog een fıjne kerst(avond):smiley:

Good evening!!!
Ook weer thuis aangekomen, kind logeren, dus een stille boel hier. De 2e kerstdag ook weer bijna achter de rug, morgen gelukkig weer alles normaal tot nieuwjaar.

@Viva
Een ziekenboeg bij jullie de 1e kerstdag. Jammer zeg, heb je je zo uit lopen sloven en dan heeft de helft geen honger. En nu zit je zelf in de lappenmand met je rug. Rustig aan hoor en beterschap ermee :kus:!

@Kaylo
Lekker in het zetelke gezeten of toch maar door blijven rennen?

@Hans
Luie dag vandaag, genieten van Charmed en het laatste flappie.

@Beps
Paniek in de tent want Lala was vermist. Gelukkig is ze er weer en mankeert ze niets.

@Roanna
De kerstmuts al opgeborgen voor dit jaar, in de vakantiestemming nu. Morgen boeken voor Calella en dan weer in het lijstje. En ja hoor … tuurlijk mag je nog langs komen ook al ga je ‘vreemd’. We kunnen je hier niet missen hoor.

@Damber
Veel plezier op de bank … verwen Viva wel een beetje nu he!

@Seray
Ook weer op de thee vanuit Turkije. Geniet nog maar lekker van je laatste dagen daar.

Ik is ook weer thuis,vandaag gezellig gehad en lekker gegeten.Beter dan gister in ieder geval…

Beps,in de stress,maar gelukkig is de poes weer terug.
Viva,lekker een par dagen uitrusten en rustig aan doen,en misschien een lekkere massage voor je rug.
Roanna,met de bus naar Spanje,is vaak wel gezellig met de bus en voor je het weet ben je er.
Bloem,hoe is het met jouw??Je bent zo stil…
Seray,nog steeds in Turkije,lekker hoor.

Ik nu me bedje opzoeken,want morgen moet er weer gewerkt worden.

TRL
Fijn dat je het vandaag wel gezellig hebt gehad, maakt misschien een beetje goed van gisteren.

Ga ook het bed in, morgen weer naar kantoor dus vroeg eruit.

Truste allemaal!!

Goedemorgen,

Valt niet mee om er weer zo vroeg uit te komen,maar tis gelukt.
Iedereen die vrij is fijne dag en voor de werkenden onder ons,werk ze.

**2008
:jamaica:Toos : 24 januari - JAMAICA

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

:jamaica:

Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 6 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
**Cynthia: 8 april - Maleisie !!! **
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
Toos: 21 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover

Hihi, vergeten te posten vanmorgen…

Was om 5.20 op, lekker geslapen. Bijna 8 uur, dus het was blijkbaar nodig
Ook hier moeite met opstarten, maar ja het moet!!

Prima plekje, dus kom regelmatig langs!

Goede morgen allemaal.

Kerstdagen weer achter de rug.

Nu maar weer aan het werk dan.