Ik straks naar moeders;broer met vriendin en neef met vriendin komen ook,met zn 6en gaan we 2 flappies wegpeuzelen…nu lekker zwijmelen bij"gone with the wind op BBC 2…
@hans: jij ook veel plezier vandaag
Ikke later deze middag gourmetselen.
BBC heeft meestal wel de betere films en vooral op dit soort dagen
Moet eerlijk zeggen dat ik nooit naar de BCC kijk maar eens in de gaten gaan houden dan als er van die goede films draaien
Ja,echt van die films uit de oude doos;constant orkestmuziek op de achtergrond,drama…heerlijk
@antonie;heb je pb gestuurd…
Allemaal rustige en vooral fijne dagen…en vanavond uitbuiken…
BBC heeft rond de feestdagen altijd recente films of klassiekers.
Probleem kan zijn dat er geen nederlandse ondertitel bij zit.
Vaak zit er wel een engelse bij die je via teletekst in kan schakelen,
maakt het toch weer net iets makkelijker om te begrijpen.
Als ik ze zal kijken moeten het idd recente films zijn en geen films uit de oude doos haha
Ik ga stoppen ga naar mijn zusje toe fijne dag verder allemaal en tot later
Wij gaan ook bijna vertrekken … veel plezier allemaal!
Ik ben er nog heel eventjes.
Veel plezier allemaal.
Misschien tot vanavond als we dan nog recht kunnen typen ![]()
Goede avond!!!
Is er niemand meer die nog recht kan typen
?
Ikke kan nog recht typen. ![]()
:idea:
Ja ik kon ook nog rechttypen gisteravond, maar ik wilde gewoon slapen.
Was een gezellige middag. Wat zitten kletsen, van de kinderen een kadootje gekregen(wat helaas net bij binnenkomst op de grond viel, stukkkk) maar wel lief. Uit hun eigen knip en eigen centjes…
Het voorgerecht was een aantal amuses op een bedje van rucola…(moeder)
Tussengerecht de cesarsaladesoep…(zus) errug lekker, apart maar lekker!
Hoofdgerecht(ikke dus)
Hertengebraad----rosbief----gevulde konijnenrollade
aardappelkroketjes–figuurtjes---- en grove aardappelpuree
asperges----haricots verts----salade----uien in roomsaus
en als toet gebakken ijs op een bedje van appelchips
EN toen was ik vol en kon ik geen pap meer zeggen…
En wat zijn de plannen voor vandaag??
Wij gaan mss ff kijken voor hout…of niet.
Vannaaf gourmetselen saampjes…
Oh ja er zijn nieuwe foto’s van ons pupseltje…
Ze heeft haar oogjes nl open…ff gauw aan jullie laten zien, al is het hier nog maar 1…ondertussen(half uurtje later) waren het er 2!!
http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/Aiji31.jpg
Maar als de fokker een foto wilde nemen draaide ze weg…
Hihi, lekker eigenwijs, past goed bij ons!!!
Mn ouders slapen hier, en straks eerst maar eens ontbijten…
Pff het lijkt wel of het hier alleen over eten gaat…en dat is ook zo :lol: (not!)
Goedemorgen allemaal…al is er momenteel nog niemand. :paranoid:
Zo, zijn de 1e kerstdag voor zover ook goed doorgekomen. Lekker uit eten geweest en daarna nog gezellig even met de familie hier thuis door gekletst met een hapje en drankje erbij. Geen film of computer gezien in die uurtjes.
Tegen 22.30 uur, wilde mijn familie terug gaan naar Lelystad en dat vrouwtje staat op, om zich gereed te maken, schiet het haar toch in de rug. Oh meiden, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ze wist niet hoe ze staan, zitten of lopen moest. Ze kroop op een gegeven moment over de vloer hier. Helemaal wit weggetrokken en kermend van de pijn.
Aaangezien ze last van haar rug heeft, kwam het voor haar niet zo zeer als een verrassing, maar ze zei dat ze zoiets nog nooit had gehad. Ze wou niet blijven slapen i.v.m. huisdieren thuis, heeft een of ander pijnstiller genomen en toe ging het weer een beetje. In ieder geval om met pijn en moeite in de auto te komen. Haar rechterbeen wou niet meer. Zo’n pijn had ze daar in.
Ik vond het zoooooo zielig voor haar he! Wij konden ook zo weinig voor haar doen, dan even naar haar te luisteren en aan te moedigen en later te ondersteunen, terwijl ze zo’n verschrikkelijk pijn had. Vandaag zouden ze me ff bellen over hoe het verder gegaan was.
Wat gaan we vandaag doen? Even naar de achterhoek om de familie te bezoeken en hier en daar ff een bakkie te doen. Niks bijzonders dus!
@Beps: Wat een dot wat een foto weer.
Jullie ook nog een fijne dag met de ouders bij je thuis. Geniet met z’n allen.
Iedereen nog een fijne 2e kerstdag. :dag:
Een goede morgen allen op deze 2e kerstdag!
Was gisteren gezellig bij broer, lekker gegeten en daarna aan de pimpel. Tenminste degene die niet moesten rijden. Konden het lekker laat maken want vanmorgen mochten we ook uitslapen. En heb dat dan ook lekker gedaan want wat word je gammel van deze dagen.
@Beps
Wat sneu voor je nichtjes dat jullie kadootje kapot viel, van hun eigen geld betaald en nu hebben jullie nog niets.
Ook nog een nieuwe foto van Aiji … wat is het toch een scheetje!
@Roanna
Ook jij bent de dag goed doorgekomen. Al was de afsluiting wat minder voor het vrouwtje. Echt zielig als je met zulke pijn dat hele eind in de auto terug naar huis moet.
Vandaag naar mijn schoonouders, gaan ook nog een poosje bowlen, breekt de tijd een beetje. J. gaat daarna logeren bij schoonzus dus zal erg stil zijn vanavond. Morgenvroeg wel gemakkelijk want dan moet ik naar kantoor.
En verder wens ik iedereen een fijne 2e kerstdag!
Morgen,
Beps,wat jammer van dat kadootje zullen ze wel beteuterd zijn geweest.Maar wat een lieve foto’s van jullie puppie zeg.
Roanna,dat was dan wel ff schrikken natuurlijk.Hoop dat het vandaag beter met haar gaat.
1ste kerstdag hier goed in de soep verlopen,ik heb het nu echt gehad met de kerst…Vandaag gourmetselen bij een vriend met nog wat vrienden,maar echt zin heb ik niet…
**2008
Toos : 24 januari - JAMAICA
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
![]()
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 6 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
**Cynthia: 8 april - Maleisie !!! **
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
Toos: 21 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
@TRL
O jeetje … ook al troubles. Ook voor jou een dikke dikke :kus:
Hallo iedereen !!!
Eerst een vooral een Zalige Kerst voor iedereen (wel wat laat, maar ja …) !
En proficiat met het nieuwe deeltje !
Drukke dagen gehad hier, kom nu even zien, maar is blijkbaar een HOOP om bij te lezen. Ga dat straks rustig doen.