Turkisch Tea Time Deel 74..... Op naar 2008!!!

Goedemorgen allemaal,

Bloem,:kus:,jammer dat het zo gelopen is je had je er zo op verheugd.
Beps,het kindeke zal na de kerst vast wel weer tevoorschijn komen.

Voor allemaal fijne kerst…

Marion,nee wij hebben niet gegourmetseld,hadden wel allelei soorten vlees uit de over,spareribs,kippevleugels,rollade,beenham.Maar lekker was het zeker.

TRL
O … dacht dat jullie ook gingen gourmetten.

Marion,nee,dat doe ik vanavond bij me ouders.En morgen steengrillen bij een vriend.

Merry Christmas!!!

Goedemorgen allen.

Ook namens mij, een heel fijn en vrolijk kerstmis gewenst, voor jullie allemaal.

@Bloem: Al was die voor jou niet zo vrolijk begonnen met al die huistroubels weer. Gelukkig kun je je eigen nog blij maken met je nieuwe klepdoos en geeft het de nodige afleiding, maar leuk is anders. :frown: Sterkte ermee meid en hopenlijk wordt/blijft het rustig met kerst. En je weet het ook he? :kus:

@Beps: Dus een duidelijk dienst met boodschap dit keer. Hopenlijk hebben we/ze er wat aan, of doen we er wat mee. Jij ook hele fijne dagen hoor!

@Marion:Wat jammer dat jou gourgemetsel niet door kon gaan. Nouja, het is ook niet altijd feest he met een boerderie. De beesten gaan dan toch even voor. Ach, en nieuwe ronde, nieuwe kansen toch? Jullie ook hele fijne dagen, ondanks de drukke werkzaamheden, gewenst. Er komt vast nog wel even een uurtje van bezinning.

@Linda: Ook al wakker zag ik. Jij ook een heel vrolijke kerst gewenst en dat jou wens hier onder aan je handtekening toch een keer mag uitkomen.

@Trl: Jij ook lekker al bij vrienden geweest en vandaag naar je ouders. Het kan niet op! Heerlijk hoor!

Verder iedereen een fijne dag, wat jullie ook gaan doen. Probeer er van te genieten.

Zo bijna alles aan kant!!

Wat een rust hier…zie van alles online, maar niemand die iets zegt!

Allen een fijne dag (of je iets aan kerst doet of niet!) Ik ga de laatste dingen doen(aankleden, oorlogskleuren, haartjes…) rond 13.30 verwacht ik mn ouders… zus en gezin half uurtje later,…

Tot Heeeel laat of morgen!
:dag: :kus:

Beps
Nog heel even rust voordat de familie komt … veel plezier voor straks.

Hier ook nog even de laatst check bij de dieren, dan de douche in en op weg naar broer.

@bep: Veel plezier met ouders en zus ne gezin

@Marion: jij ook veel plezier bij je broer!

Ben nu nog even met de studie bezig, ga rond 14 uur naar mijn zusje toe

Goeiemiddag,

http://www.animaatjes.nl/feestdagen/kerst/plaatjes/wensen/candycaneXmas.gif

http://members.lycos.nl/warmsugarpop1/kerstkaart.gif

@Bloem: :kus:, rot voor je dat kerstavond zo verlopen is, komt wel weer goed hoor. Nu in je casa di amore en toch blij met je nieuwe klapdoos.
Wens iedereen hele fijne dagen met familie, vrienden of iedereen die je lief is:kus:

Zo, iedereen nu wel zo’n bietje wakker?

Mijn progamma ziet er ongeveer zo uit:
Na tweeen komt mijn neef met vriendin uit Leystad hier . Eerst ff bijbabbelen met een hapje en een drankje en tussen 6 a 7 uur gaan we ergens uit eten met z’n allen.

Trouwens, prachtige plaatjes hebben jullie er weer op gezet! :thumbsup:

Nogmaals…iedereen een fijne dag met of zonder kerst.:wink:

Bijbabbelen met je neef en vriendin???

**2008
:jamaica:Toos : 24 januari - JAMAICA

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

:jamaica:

Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 6 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
**Cynthia: 8 april - Maleisie !!! **
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
Toos: 21 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover

@Toos: Ik weet het. De zinspeling is niet goed. :tongue: Maar ik bedoel, lekker ff bijkletsen. Zo vaak zien we elkaar niet. Met vriendin ja, want hij is al een tijdje gescheiden en heeft nu sinds een tijd een andere leuke vriendin. ha, ha. Zodoende dus!

Doegiiiiiiiiiiiiiiii

@roanna: veel plezier met neef en vriendin, dacht ook al bijbabbelen hahahaha

@toos: hoelaat mag je weer crocken?