Turkisch Tea Time Deel 74..... Op naar 2008!!!

@Linda: vertel, ben niet nieuwsgierig hoor, maar schreef hij nog wat bijzonders?

Toos,ja klopt zou met oud&nieuw wel daar willen zijn dus nog ff kijken.

Linda,oww leuk vertel vertel

@toos: nee dat niet, maar vind t wel heel erg leuk dat ik van hem ook een kerstkaart heb ontvangen, had eigenlijk niet verwacht er eentje terug te krijgen

Nou meisjes, ik lees de rest morgen wel. Ik ga er in.

Trusteeeeeeeeeeeeeeeee :wink:

Linda…goed he. :wub::thumbsup:

Ik ga ook slapen weltrusten allemaal tot morgen en anders een fijne dag morgen

@roanna: ja he :wub:

@linda: In ieder geval een reactie terug
@Roanna: Slaap lekker en hele fijne kerstdagen, ook voor je mannetje:kus:
:dag::dag:

Ik ga er ook van tussen,Wletrusten allemaal

@Trl: Welterusten en jij ook fijne dagen!!!

Ik ga ook naar mn mandje, zal het :idea: vast uitdoen en een spaarlampje aan voor de laatkomers.
Wens jullie alvast hele fijne kerstdagen toe:kus:

@Dames en Hans natuurlijk.

Prettige Kerstdagen.

Was even weggeroepen.

Heb weer de helft gemist zie ik wel

Zal de verwarming stukje lager zetten.
Wordt nie echt koud vannacht en de meestel zullen ondertussen toch al wel slapen.

Weltrusten allemaal .

:slapen:

:dag: :dag:

zo mensen…
mijn vrolijke kerst zit erop…
geloof dat ik ook bij de club mensen van :kerst is 3x RK ga horen
heb nog nooit zo’n kl
te kerst gehad…

moest ik ff kwijt
weet wel dat het niet mijn fout is…

owh nee… telefoon… ja hoor… nog dikkere troubles…

ppffff kwart over 3, crisis lijkt bezworen voor zover dat kan…
ik barst nu van de koppijn, misselijk en hoge koorts van de stress en t janken…

slapen? heeft denk ik weinig zin…

maar goed…
op zich ben ik wel blij, als ik puur naar mezelf kijk zeg maar
vandaag dus mn laptop, mooie laptoptas, mooie laptop cover, mooie muis en 6 elfstedentochschaastdvd’s… wat een timing allemaal he?

maar ja…
na t eten, toch weer family troubels… niet leuk…
eerst 2 uur met mn pa gepraat, vervolgens naar hier gegaan en 1,5 uur mn moeder lopen zoeken… zucht…
iedereen weer in zijn/ haar eigen bedje, heb nix meer gehoord, dus neem aan dat het goed is…
das de korte versie…
de lange versie boeit niet zo…

ben wel echt mega super duper happy de peppy met mn nieuwe laptop…
zij is zooooo mooi!!
en typt fijn, doet mooie dingen, snel, mooie geluidjes, en gewoon heerlijk, van mij
noem maar iets geks… voor het eerst in 2,5 jaar tijd dat ik een lijstje met favorieten heb en mn wachtwoorden kan opslaan… jaja, het zijn de kleine dingen waar je blij van wordt he? simpele ziel, i know, maar altijd dat geklooi op tijdelijke pc’s enzo…
okey… zit hier een beetje tegen niemand aan te lullen… moet het allemaal ff kwijt, misschien beter niet hier neer zitten, maar kan ff niet anders…

Fijne kerstdagen…
(ik wilde nog ergens een kribbe met het kindeke erin, de mijne is nog altijd zoek!!)

Goedennacht ehh morgen allen.

@Bloem: :kus: :kus: :kus:

Allen ik heb niet alles gelezen… maar goed.
Gister naar de dienst geweest. Normaal wordt er een ‘spektakel’ dienst van gemaakt, maar dit keer wast eenvoudig, met een duidelijke boodschap. Verfrissend!

Nu KERST… ook niet mijn favo…alleen qua aankleding in huis dan wel!

Iedereen die vandaag visite gaat krijgen:
Hopelijk hoeven jullie niet je benen uit je billen te rennen en wordt een gezellige dag, zonder de “het moet leuk zijn, dus doen we ons best”-spanning!

Voor hen die op visite gaan:
Hopelijk een fijne dag…

Voor iedereen

Fijne kerstdagen!

Goede morgen!!
En als eerste wens ik jullie allemaal …

http://sylvialovesdrums.punt.nl/upload/kerstkaart.jpg

Marifran
Vreselijk die brand, zo heb je een groot gezin en van het ene op het andere moment ben je weer met zijn tweetjes. En als ouders gewoon niets kunnen doen en toe moeten kijken. Moet je niet aan denken.
En dan aan de andere kant het grote geluk, je zus oma geworden van 2 kerstkindjes nog wel! Gefeliciteerd.

Toos+TRL
Lekker gegourmetselt, waren wij ook van plan maar ja … het werd weer te laat met het werk achter. Maar weer een andere keer dan.

Linda
Al staat er niets bijzonders op, toch leuk dat ie de moeite heeft genomen je een kerstkaart terug te sturen.

Bloem
Och meissie toch, dat is echt kl*te in het kwadraat! Dikke dikke dikke :kus: