zo ikke ben ook weer thuis
duurt zo lang van deur tot deur, maar goed…
@ toos, en hoe was de 100duizend klapper??
half 4… bij ons ging t licht echt uit om half 3 hoor, vond het vrij vroeg maar was helemaal uitgeput
caat heeft 2 nieuwe katjes gisteren gehaald (timing ;)) en die waren niet zo sociaal… we hebben ze ff 2 sec gezien en aanraken is helemaal uit den bozen, maar ik sliep dichtbij hun plaatsje… en de bangste de grijze zat ineens op mn kussen en de rode op mn slaapzak… was wel mooi moment, zo’n zacht baby katjes vacht tegen mn wang en amper 1,5 kilo op mn been ofzo… kraaloogjes in t donker…
ben nie zo van de katten maar na de aanval van 4 katten bij beps en nu deze moppies… vraag me af of het iets voor mij is, mis echt een huisdier, maar een hond is echt onmogelijk…
De 100duizendklapper, een hoop herrie en daarna een bende op straat. Maar gaf niet, was wel blij dat 2007 voorbij is. Ben niet zo van vuurwerk afsteken, maar heb hem zelf aangestoken. Mijn broer en ik hadden het wel even moeilijk vooral omdat iedereen ons een jaar toewenste met minder tranen en meer vrolijke gezichten
Allereerst hoop ik dat iedereen een hele fijne warme kerst heeft gehad!!
En allemaal een heel gezond, liefdevol, 2008…
Jullie zullen wel denken,… Zoo Brenniej leeft ze nog!
Maar goed,…ben even tijdje niet geweest!!!
Maar heb het zo ontzettend druk gehad!
Eerst gedoe met computer…deed het eindelijk toen toch weer niet!.. Nou ja uiteidenlijk hebben we nu een andere computer! en die doet het!!
Al dat gewerk, zooo ontzettend druk!Heerst er ook een ernstige buikgriep virus! wat mega besmettelijk is! Dus extra maatregelen nemen! Het Nora/virus…
En heb ontzettend veel nachten gedraaid om dat de vaste nachtdienst ziek was geworden!
Voor de kerst vertellen pa en ma me dat we een paar daagjes weggaan…zomaar ineens! Naar de Sneeuw… Op me werk was geregeld… met de family paar daagjes weg! De kerst daar gevierd! Dagje voor oudjaar Terug gekomen!..Metteeen weer aan het werk gegaan!
Dus alles bij elkaar… heb ik gewoon echt geen tijd gehad… Vind het echt een beetje lullig,… maar goed tis nou eenmaal ook een drukke tijd!..
En hoop dat vanaf morgen alles weer een beetje normaal gaat worden!
En ook weer normaal een bordje groente aardappels en vlees op tafel komt!
Gewoon het normale gebeuren weer!!
Hoop hier dat het met iedereen goed gaat!
Want ik ben jullie echt zeker weten niet vergeten hoor!
Heey Bloem: jaaa was indd wel leuk!.. maar ja ben echt zoo moe nu! hehe…ik heb het nooit zo druk maar de laatste tijd! maar goed tis weer allemaal voorbij!
Linda; druk met sollicitaties… en nog drukker met werk, studie en familie…
Mierre; chaos met verhuizen maar nu eindelijk een beetje ‘huis’ gecreeerd
Roanna; lekkere snoepbuien met koekjes uit het kerstpakket
Beps; problemen met internet, maar heeft wel :wub: vastgehouden, gekroeld, geknuppeld enz enz
Cris; problemen met jongens
Boer zoekt vrouw niet gekeken, dus kan er niet over meepraten hihi
Bloem; heeft een super kletsdoos, maar internet wil nog niet helemaal meewerken
Beps; :wub: wat een snoepie!!! en druk met flappen en bollen geweest
Cyn; druk maar komt nog even buurten
Marifran; wordt van 3 kanten uitgenodigd…
Marion; geen zin in oud en nieuw… en hoop dat het dotteren goed gaat…
Toos; een elektrische haard gekocht… GAAAAAAAAAAHAAAAAAF!!!
Bloem; dikke knuf… op de laatste dag van het jaar een dipdag… maar toch afleiding gehad in Amersfoort… 2 kittens die in het donker minder bang zijn en tegen je aankruipen…
Kaylo; ik wist ook niet wat efforke is hoor Bedankt voor de uitleg haha
Brenniej; pc kaduuk, nieuwe gekocht… druk op het werk en een uitje naar de sneeuw gekregen… heerlijk hoor!! Nu weer het ‘oude leventje’ oppakken…
Gisteren hebben wij oud en nieuw thuis gevierd… broer, schoonzus en buren waren er ook… was onwijs gezellig… niet de loterij gewonnen maar heb 17 euries betaald voor mijn lot ipv 27 hihi
Ook ik heb dit jaar weer ingeklonken met 1 glas champagne… blegh!! daarna naar buiten om naar het vuurwerk van m’n broer te kijken… Een paar pijlen gezien (nou ja… je moest goed kijken want het was errug mistig)… vervolgens een paar potten… 1 pot viel om en toen werden wij dus met z’n allen bekogeld… Viva en schoonzusje de tuin van de buren ingedoken en toen ik dat ook deed, verrekte ik een spier in mijn rug… HEERLIJK GEVOEL… Viva en schoonzusje hebben beide een klapding van die pot tegen hun been aangekregen en broerlief die de pot de andere kant op schopte om ons uit de gevarenzone te halen, heeft zijn broek, sokken en schoenen verbrand… gelukkig hebben we allemaal niets…
Ik ben absoluut geen held met vuurwerk (heb 15 jaar lang niet naar buiten gedurfd) en kan je wel vertellen dat ik ongeveer een half uur heb staan shaken op mijn benen. Ook schoonzusje was niet erg happy… daarna nog een keer bekogeld door het vuurwerk van de buren… dus ik heb gemerkt dat mijn hartje het nog heel goed doet… We gingen ‘al’ om 4 uur naar bed en stonden er met z’n allen om 10 uur weer naast… lekker ontbijtje gehad en daarna naar opa en oma… Oma had zich weer lekker uitgesloofd met allerlei hapjes, we konden alleen niet meer zo veel op…
Vanuıt Turkije wens ık jullie allemaal een heel gelukkig en gezond 2008.
Heb het erg naar me zin hıer en met askım gaat het ook goed.Oud&nıeuw is hier toch wel anders maar leuk om mee te maken.<niet zoveel vuurwerk hier…
@TRL: Jij ook een heeel goed en gezond maar vooral GELUKKIG 2008!!
@Brennie: Goed te zien dat je er nog bent! En ff een paar daagjes weg… ach dat willen we allemaal…(ikke niet, ik wil mn hondje!!!)
Nou goed, ff geslapen, wat gegeten(laatste avond rommelig, morgen weer gewoon)
Zo House, en dan slapen…morgen om 7 uur WEG!!! Pfff niet normaal meer zo vroeg!!
Gisteravond een gezellige avond gehad met ouders en zusje, die toch wel weer heel verrassens eindigde, ivm de zeer dichte mist hier soms nog geen meter zicht zijn mijn ouders gezellig blijven slapen mams bij mij in het grote bed en paps op de bank zusje is wel nr huis gegaan, is slechts 100m lopen