Turkisch Tea Time Deel 74..... Op naar 2008!!!

Iedereen gezellige avond, probeer er allen het beste van te maken !!

Een knallende Jaarwisseling en een goed begin 2008 !

Nog even voordat ik me op ga tutten voor vanavond!!!

De laatste berichten, dotteren is een beetje gelukt, in ieder geval voldoende om te kunnen dialyseren vandaag. Over 2 weken gaan ze het nog een keer proberen. In ieder geval mag moeders naar huis, Nance is ze nu halen, en dat is toch goed nieuws.

Wens jullie allemaal een spetterende avond

en een heel mooi begin van 2008!!!

@Roanna
op dat moment dat ik de vorige poste zat ik in Turkije, maar ben nu sinds gister terug.

aftellen is weer begonnen!!

gelukkig nieuwjaar:)

http://www.kerst.paintingfun.nl/Nieuwjaar/Gelukkig%20Nieuwjaar/52.gif

BESTE WENSEN ALLEMAAL

Ben nog net op tijd om de nachtlamp maar weer eens aan te zetten.
Verwarming om laag .

Ga toch eerdaags eens bij de redactie hier om opslag vragen.
Heb al kapitalen verdient met energiebezuinigingen :smiley:

:idea:

Een heel gezond gelukkig gezellig geweldig gezegend groots

2008

Hier lekker rustig geweest, op de knallen na dan. Op tijd naar bed(uurtje of 2-3) en natuurlijk ben ik al weer wakker!

Op naar iedereen die voornemens heeft. Ik heb er 1:

GEEN VOORNEMENS MAKEN!!!

:kus:

http://www.animaatjes.nl/feestdagen/nieuwjaar/bewegende_plaatjes/oud_en_nieuw/1739315.gif

Goedemorgen allen, al er er nog niemand momenteel. Op de late/vroege vogels na dan. :slight_smile:

Ik wil jullie ook allemaal een gezegend, liefdevol en het allerbelangrijkste… een gezond 2008 toewensen.

Ook hier lekker rustig de avond doorgekomen met een beetje buurten en weer op tijd thuis om Paul te kijken vanuit bed. Hi, hi. :wub: Af en toe even een blik hier geworpen en zag dat we nog bezoek hadden gehad hier. :o

Fijne nieuwjaarsdag gewenst.

Goeiemiddag iedereen !!!

beps : heb jij je bed wel gezien ? Zo vroeg erbij ?

EERST EN VOORAL WIL IK IEDEREEN HIER EEN SPETTEREND 2008 WENSEN !
Met gezondheid en geluk op de eerste plaats natuurlijk !

Dat het forum hier mag blijven draaien zoals het deed in 2007 en nieuwe mensen
(zoals ik er één was) hartelijk welkom mag heten !

Hier lekker gourmet gedaan met z’n tweetjes (lekker !!!), maar moesten wel een “efforke” doen om wakker te blijven tot 24u. Is ons toch gelukt ! Daarna was er vuurwerk, was heel mooi ! En dan bedje in, ventje moest om 5u eruit, de plicht riep !
Ikke tot 9u geslapen, en het voordeel van het niet op een ander gaan vieren, is natuurlijk dat je de dag erna géén houten kop hebt !

Vanmiddag wat familiebezoekjes doen, morgen nog vrije dag en donderdag begint het nieuwe "werk"jaar !

Ik wil iedereen een gelukkig en gezond 2008 toewensen!!:smile:

Groetjes mariska

En zie dat er niemand on-line is ? Iedereen wensen gaan overbrengen blijkbaar…

@Kaylo: Dat jij maar dit jaar nieuwe net zo mag ontvangen als dat jij ontvangen bent :wink:

Wat is een ‘efforke’?

@Marion: Mooi dat het redelijk gaat met de moeder van Nance. Ik blijf aan hen denken!

Ik ga de drank er maar eens uitlopen met de honden van een vriendin!
:dag:

morning, ikke nog een bietje een kater van de procuetto champie enzo… gosshhhh headache

maar goed, we wachten op het schansspringen in garmisch partenkirchen… volgend jaar ben ik er live bij dus tja… moet wel weten waar t over gaat he :wink:

moet goed, first thing first… allemaal een gelukkig nieuwjaar!! merk dat ik vrij alleennig ben in t idee van: 2007 is best leuk geweest… veel mensen verlangen naar 2008… nou okey, moet er nog een beetje aan wennen

gaaaapp ga vanmiddag naar huis, dus ff socializen enzo… :dag:

Goede middag …

Als 1e natuurlijk allemaal een gezond en heel gelukkig 2008!

Onze avond was rustig maar best gezellig. Kids mooi gespeeld, de ‘oudjes’ gekletst. Om 12 uur flink herrie gemaakt, hebben carbiet geschoten, jeetje wat knalt dat hard zeg. Voel je echt in heel je lijf. Hub nog met wat vrienden de kroeg in gedoken dus ik was vroeg thuis vergeleken met andere jaren. Heb nog heerlijk in bed de herhaling van Paul liggen kijken.

beps : een “efforke” is een kleine moeite doen :nod:

Hier zit zeker geen bevalling in op 01/01/08 ?
Tenzij vanavond, maar ikke ben er nie. Dus zal waarschijnlijk tot morgen zijn ! :dag:

Voor ik het vergeet :

Zou een sms-je willen sturen naar mijn Noorderbuurtjes, en het (gsm)nummer begint met 06-2856enz

Moet dat dan vanuit België worden 00316-2856enz…?
Bedankt !

Helemaal goed Kaylo :thumbsup:

http://www.animaatjes.nl/feestdagen/nieuwjaar/bewegende_plaatjes/wensen_nieuwjaar_oudennieuw/6u4vi4m.gif

Allereerst wens ik iedereen veel geluk, gezondheid en een geweldig 2008 toe.
Wij hebben de avond wel rustig doorgebracht samen met mijn broer en gezin, met zn allen gefonduet, was super gezellig en om 12 uur 2007 met veel lawaai eruit geknalt. Daarna nog vrienden gehad aan even aan kwamen wippen, het was uiteindelijk half 4 voor we naar bed gingen

Net alle rommel opgeruimd, kerstboom naar buitengegooit en nu even rustig. Vind mn hoofd wel even fijn, beetje duf en klein katertje