Turkisch Tea Time Deel 74..... Op naar 2008!!!

@Bloem
Oooooow meissie toch!!! Hebben we dan allemaal een dip op de laatste dag van het jaar? Hou je taai he … denk aan je :kus:

Bloem- Kom op johh!!! Neem je tijd , langzaam wakker worden, uitgebreid douchen . En dan gewoon gaan, zou zeker niet in m’n uppie gaan zitten als ik jou was. Even de uurtjes aftellen en dan morgen weer met een hele schone bladzij beginnen en mooie plannen maken, nog maar 8 weken of zo!! Er zijn er heel wat die dat ook wel zouden willen !!

Hallo… hier ben ik nog even.

Zo, de boodschapjes binnen en hier viel het wel mee met de drukte. Ondertussen heeft het deeg staan rijzen, dus gaat kokkie zo aan de gang. Ik dacht vanmorgen al, maar toen was hij het deeg aan het voorbereiden. Tja, weet ik veel? :lol: Ik koop ze net zo lief bij de bakker, alhoewel als ze van kokkie nog warm zijn…ook heel lekker zijn.

Word ook gek van dat geknal hier in de buurt en dan moet ik zo nog naar de apotheker lopen ook. Grrrrr.:mad:

@Marion: Och wat sneu dan voor Nance. Gelukkig heeft ze jullie nog ide haar opvangen en steunen. Wens haar ook sterkte namens mij, wil je? Hopenlijk komt haar moeder er weer doorheen.

En jij ook al bijna klaar in huis? Ik ook net nog ff het laatste gedaan.

@Bloem: Geen zin an? Misschien weer langs heen gelezen…(DDD) maar waar ga jij de jaarwisseling doorbrengen dan? Bij je ouders of bij vrienden? Je mag ook hier komen hoor! :slywink: Bietje ver weg he?

Wij blijven in ieder geval wel in de buurt. Waar precies weten we nog niet, omdat we ook familie hier in de straat hebben wonen waar we gewoonlijk naar toe gaan, maar die hebben momenteel ook de hut al vol met kinderen en aanhang vanuit Ierland. We zijn daar welkom hoor daar niet van, maar is te druk voor mij. Echt hoor! Ha, ha, ja ik heb daar ook last van. Maargoed, wij zien wel wat we doen. Vermaak me thuis ook altijd prima.

@Beps: En hoe Beps… wil het omhoog komen? Ik bedoel het deeg dan he! Lukt het nu wel? Oh, moet je hier nu eens ruiken… toch wel lekker!

@ roanna, ikke ga naar amersfoort… of igg dat was de bedoeling maar zit nu al 1,5 uur te janken… en waarom? ik weet t gewoon echt niet… echt niet…
zucht… heb echt geen zin in een huisvol met 20 man waarvan ik er 19 niet ken… zucht…

@Bloem: Och meid toch! Je hebt echt een hele dip he? Tja, als je denkt dat je het niet aankan, gewoon zeggen, lijkt me. Zullen ze je toch niet kwalijk nemen? Als het niet gaat, gaat het niet.

Anders een leugentje om bestwil verzinnen, als je het niet durft te zeggen tegen hen. Oh, moeilijk he? Als ik iets voor je kan betekenen… je weet het he? Mail of bel me gerust.

Sterkte ermee hoor. :kus:

Boodschappen gedaan. Ben eerst voor een elektrische sfeerhaard wezen kijken en een meegenomen. Moest natuurkijk in elkaar gezet worden, Ben er een hele poos mee bezig geweest en … hij staat. net terug van de C100*, daar was het helemaal niet druk, ook niet bij de bakker die vandaag mijn bollen en flappen heeft gebakken.
@Marion: Wens Nance veel sterkte toe
@Roanna: Kokkie al klaar met de bollen en zo
@Beps: Hoe is het met het deeg??
@Bloem: Neem een raad van mij aan, blijf niet zitten kniezen. Ook al kost het je moeite om weg te gaan en zitten de tranen hoog. Ik heb het sinds de kerst best moeilijk af en toe, maar als ik er aan toe ga geven gaat het fout.

nee kan mn vriendin gerust vertellen hoe of wat, die weet alles en begrijpt vast ookwel… en laat d;'r niet echt in de steek, want er komen nog 19 mensen…

zucht weet t echt niet, alternatief (thuis zitten) is ook zo wat…
wou dat die tranen gewoon eens wegbleven…

mn horoscoop zegt ook dat ik naar vrienden of familie moet… maar ik wil niet…

Je kunt beter nu uit een dalletje klimmen dan straks uit een diepe put

@Toos: Nee kokkie is nu druk aan het bakken, daarom moet ik nu ff lopend naar de apotheker dus…want hij is bizzy. Gelukkig zit het WC hier op loopafstand, alleen dat kl*tevuurwerk he. Nou, ik ga gewoon ff een poging wagen.

Enneh… wat jij tegen Bloem zegt… zit ook wel weer wat in! Lastig voor Bloem hoor!

Nou, ik ga ff mijn medicijnen ophalen. Zijn nu nog gratis en overmorgen niet meer dus…:hihi:

Ik moet straks ook even langs de apotheek en hier zijn ze ook behoorlijk bezig met vuurwerk. Heb het er ook niet zo op. Alhoewel, ik heb een 100duizend klapper gekocht om dit rampjaar af te sluiten en 2008 goed te beginnen

Wil alleen iedereen even een hele fijne oudjaarsavond wensen en een geweldig mooi 2008! Kijk uit met vuurwerk (ik ben er echt als de d*** voor…) eet lekker veel oliebollen en flappen, tis maar 1x per jaar oudjaar!

Lieve Bloem, t komt vast allemaal wel goed meis! Doe wat je hart je ingeeft, probeer jezelf bijeen te rapen en dan vooral veel aan de leuke en spannende dingen denken die je te wachten staan in 2008! Zet em op lieffie…XXX

Ik ga er ook van tussen, moet nog even stofzuigen en dweilen voor mijn broer met zn gezin komt.
Wens jullie een hele fijne oudejaarsavond en een geweldig 2008, geniet van de bollen en de flappen.
Enne Bloem, hou je taai meissie, het komt vast goed:kus:

Nou bollen klaar, ikke gedouched. Wilde ff slapie doen, maar die knallen doen niet goed voor slapie!!

Bollen nog langer laten rijzen, probleem opgelost
nu dus beneden, en klaar…maar niet wakker…

zo mn haartjes maar eens drogen

@Toos: Bijna dit rampen jaar om, dikke :kus:

@Bloemmie: meer dan alleen een dikke :kus: maar dat weet je

@Crazymar: Jij en je gezin natuurlijk hetzelfde gewenst.

Groetjes van mij en misschien tot ziens weer op een meeting. :dag:

Nou, hier zijn de bollen klaar en gereed voor transport naar deze en gene. Ze zien er goed uit. Heb nog nie geproefd.

Heb nu zulke koude vingers. Moet ze even warm typen. Was toch net maar met de fiets gegaan en geen handschoenen aan. Ik dacht… dat kleine stukkie. :tssk:

Bloem: Doe wat jou het beste lijkt. In ieder geval jij ook een fijne jaarwisseling thuis of bij je vrienden. Maak er wat van! Kijk vooruit en niet achterom.

Luitjes… als ik jullie niet meer spreek… allemaal een hele fijne jaarwisseling en een voorspoedig nieuwjaar. O ja, mijn broer is morgen ook nog jarig. :redface:

Ik ga nu even de bollen van kokkie proeven. Mensen… tot laters of zot ziens. :kus::dag:

owhkey ik ben al gedouchet… poehee
heb al een hele 10 minuten gehuild dus ga t gewoon proberen…
ff lekker 2 uur bussen en ikke ben bijna op de plaats van bestemming :retard:

allemaal een fijne avond en tot morgen!

Sorry dat ik zolang niet geweest ben, maar ben jullie niet vergeten. Heb teveel aan m’n hoofd. Al mijn vrije tijd gaat op aan m’n geliefde Faik. Hoop toch weer wat vaker te posten hier.

Voor jullie allemaal veel liefde, gezonheid en geluk voor 2008.

Allemaal een fantastische avond…
Mijn visite is er bijna, dus ik ga!!

Tot volgend jaar
:dag: :hihi: :dag:

Nog even vlug voor we beginnen feesten :

Iedereen een héééééééééééééééél gelukkig 2008 gewenst !

Dat het voor velen beter mag zijn dan 2007 !

Dus iedereen een goed eind en een goed begin ! :kus::kus::kus:

@marion
Balen voor Nance, maar ook voor jou. Kan me voorstellen dat jij ook met je hoofd daar zit.

@bloem
Sterkte vanavond, ik hoop dat het allemaal weer een beetje goedkomt.

@iedereen
HEEL VEEL PLEZIER VANAVOND!