Ik werd al vroeg uit bed gebeld, post kwam een pakje brengen. Ik ga zo mn boodschappen halen, zal wel waanzinnig druk zijn vandaag
Ik ben begonnen met de flappen en bollen dus tijdelijk niet aanwezig…
@Toos: Suc6 wij waren er om 8 uur en toen al druk
:dag:
Wat een poepie beps!!!
Succes met de flappen en bollen.
Goedemorgen op de laatste dag van het oude jaar.
@Beps: Ohhhhhhh… wat een lief beestje. Zo snoezig om te zien. Nog even…en dan is ze bij jullie.
Kokkie is nu ook druk doende met de bollen en straks nog even naar de winkel op goed geluk dan maar. Ik heb niet meer zoveel nodig dus… Daarna ff de bollen rondbrengen naar de liefhebbers…:biggrin:
Mijn zoon en vrouw liggen met griep op de bank, maar zouden wel een paar bollen lusten. Dochter met kids gaat naar andere familie met ook kids om daar de wisseling mee te maken en daar waren ze hoorde ik net, ook al druk doende met de bollen en flappen aan het bakken.
Verder wens ik iedereen alvast een hele fijne laatste dag op het werk of thuis. De andere wensen komen denk ik vandaag nog wel, want we zijn nog niet echt weg vandaag.
Doegggggggggggggggg :dag:
Goeie morgen!
Beps - mooie foto’s. Zo lief… net of je haar kunt voelen en ruiken:wub:
Bloem - Helemaal blij naar bed, was even een geduld werkje, maar toch gelukt!
Succes allemaal met werken of met bakken , kopen en happen van de ballen en flappen!
Weet nog niet wat we gaan doen vanavond, ben aan 3 kanten uitgenodigd, misschien gewoon verdelen in ieder geval niet samen thuis, ik word altijd een beetje weemoedig van oudjaar, ben liever onder vrienden of familie.
Alvast een gezellige jaarwisseling gewenst !
even rondkijken hier.
Zie dat iedereen bijna druk is met de oliebollen.
Heb net ook met de koffie olliebollen op, aardige collega had er een paar meegenomen.
Nu weer druk aan 't werk.
Nou ja …druk ![]()
Ik heb de flappen(appel en ananas) klaar…oliebollenbeslag staat te rijzen…
Nu aan de koffie…:hihi:
Beps : :wub: wat lief!!!
Ikke echt heel heel heel druk… Geen tijd dus!
Sorry :dag:
Ik ook!
Goede morgen op de laatste dag van 2007 …
@Beps
Mooie foto … wat een scheetje!!! J. is er ook al helemaal verliefd op.
Druk bezig met bollen bakken.
@Roanna
Kokkie ook al aan de bollen!!
@Antonie
Nog druk aan het werk vandaag.
@Marifran
Wie van de drie … jullie gaan er in ieder geval op uit vanavond!
En hoe gaat onze avond verlopen? Heb er nog geen flauw idee van en heb er ook helemaal geen zin in. Zijn bij vrienden uitgenodigd, vieren het al jaren met de club, en zouden daar eigenlijk heen gaan. Maar straks wordt de moeder van Nance met spoed gedotterd. Ze is nierpatiënt en moet 3 x per week aan de dialyse. Nu zijn er de laatste tijd problemen met de chunt en is het dialyseren al dagen niet meer gelukt omdat de chunt verstopt zit of er niet voldoende druk in de bloedvaten zit. Hopelijk gaat het dotteren lukken anders moet ze ook nog geopereerd worden, met de nodige risico’s. Hoe of wat was nog niet duidelijk, of een nieuwe chunt of een noodoplossing. Want er moet gedialyseerd worden vandaag. Spannende uren. Denk dus dat ik de avond met Nance door ga brengen want laat haar niet alleen zitten op oudjaarsavond als haar moeder in het ziekenhuis ligt.
goeiemiddag iedereen !
Kom vlug even piepen !
TRL : wel wat laat, sorry, maar geniet in elk geval van de jaarwisseling met je askim ! :wub: :nod: :kus:
De rest moet ik nog bijlezen, zit aan pagina 47, pfffffffffffffff… Wat zijn jullie kletswijven !!! hihihi !!!
Beps : blijkbaar is Aiji gearriveerd ? Leuk, puppie in huis !
Beps : heb de foto gezien ! Wat een schatje ! Dat knuffel je toch gek !
En wie staat op nummer 1 ongeduldig te trappelen ???
**2008
**
[SIZE=5]Toos : 24 januari - JAMAICA
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**
[/SIZE]
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 6 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
Zie dat Aiji in februari komt ?
Ben nu even terug weg, soep opwarmen !
@Kaylo: Ja op woensdag de 6de…we kunnen nu helemaal niet meer wachten!!!
Maar de komende maand gaan we er vaak heen, dus veel knuffelen!
@Marion: Wens Nance sterkte van mij!! Ik zal aan haar denken, en aan haar moeder. En nee, ze mag niet alleen zijn op oudjaarsavond. Kan ze niet naar jullie toekomen?
Nou hier ff stress, de bollen lukken niet… Vreemd deeg, dus maar ff overnieuw en ander deeg…
@Beps
Zal haar goed doen, lief van je!
En … ze komt ook naar ons toe dan.
gaaap mogguh
@ marion, wat ben je toch ook en goede vriendin!! wens er maar sterkte
@ beps ja poepoiedoupiewoepiesnoepie is t
de rest allemaal druk…
zucht, k moet eigenlijk ook wat doen, maar heb echt geen zin! ppfffff wil gewoon lekker thuis blijven ben niet echt in de stemming in een feest
hellupppp wa doe ik nouwwww?
@Bloem
Ben vandaag al vrij actief geweest, tenminste vergeleken met de laatste weken. Heb in ieder geval de benedenverdieping al bijna gedaan, nog even de stofzuiger en dweil er doorheen en dan vind ik het denk ik een heel eind goed voor vandaag. Even een tosti naar binnenwerken, de douche in en nog wat boodschappen.
ppfff ik ben net wakker van het vuurwerk in de straat
heb echt geen zin, heb al ge-smst dat ik later kom want trek het ff allemaal niet meer…