http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/medium/Aiji57.jpg
Ze is nog zo lief en klein!!! En ik hoop nog een 2 weken en dan ga ik weer, en dan echt elke week…
http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/medium/Aiji57.jpg
Ze is nog zo lief en klein!!! En ik hoop nog een 2 weken en dan ga ik weer, en dan echt elke week…
Wat een schatje!!!
Ahhh zeker een scheetje zeg kan je nog wel wachten nu je hem ın het eggıe heb gezien
Allereerst voor iedereen een gezond, voorspoedig en vrolijk 2008
Moest best wel veel bijlezen, maar naar de mega update van jullie allemaal ben ik er weer helemaal bij…
Ik wens voor iedereen geen vervelende dingen in het komende jaar, en dat alle tranen, dipjes enz…als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Ben de laatste dagen een beetje uit mijn ritme, hubs is vrij en ik heb het gevoel dan ik alleen maar in de keuken heb gestaan om eten te maken…dus eten komt nu even mijn neus uit…
Volgende week weer gewoon aan het werk, en dan zien dat ik mijn ritme terug krijg…
Dan zal ik ook zeker weer vaker langskomen…doei doei…
sorry voor dit halve ego berichtje…:nod:
een ding wil ik nog wel even kwijt…Beps, wat een verschrikkelijk mooi klein lief ding jullie aiji…
Moet morgen weer werken van 9.30-21 uur bah
Donderdag tot 18 uur, vrijdag tot 21 uur en dan zaterdag nog tot 18 uur en dan volgende week eindelijk weer normale uren
Ik moet de hele week van 8-16.30…
@Viva: Ja he, ze is zooo lief :wub:
@TRL: Nee, maar ik ga maar gewoon de komende 5 weken(het zijn er nog ‘maar’ 5) nog minstens 3 keer heen…
En ik barst van de hoofdpijn(slaap tekort, en drank zijn wss de oorzaak) Zo maar naar bed!
Goedenavond.
Zo, daar ben ik ook weer eens. Heb zo’n beetje bijgelezen. Gelukkig niet zoveel.
@ Bloem: Toch nog leuk leuk gehad in A’foort. Ach welja, vaak als je ergens geen zin in hebt en je bent er eenmaal,blijkt het achteraf vaak wel leuk te zijn geweest. Toch goed van je, dat je gegaan was. En kiek es an dan… met 3 poezen in bed. Wie zou dat ook niet willen? :lol:
Ik was vandaag een beetje op familie bezoek geweest en de laatste aanloop hier, is net weg. Dus eindelijk ff weer ww-en.
@Damber: Was hier precies hetzelfde. Wij hebben een tijdje voor het raam naar het vuurwerk staan kijken… wat je er van kon zien, want ook hier kon je geen hand voor ogen zien. Je hoorde wat… maar zag niks.
Maargoed, voor iedereen zijn deze dagen weer voorbij en morgen weer in het normale doen, zeg maar. Ik ook weer werken. :hihi:
@Wat lief van TRL, om ook nog even langs te komen hier. :dag:
Verder weet ik het even niet meer.
Ik ga lekker slapen, ben erg moe tot morgen allemaal
@Linda: Welterusten
@Roanna::dag:
@Damber en Viva: Wat een gedoe met het vuurwerk, goed weggekomen he
@Viva: Succes morgen. Niks meer van je sollicitatie gehoord?? Mis je trouwens wel hier hoor:kus:
Bij ons was het een beetje mistig, vuurwerk was goed te zien. Vandaag lekker rustig aan gedaan. Hub is even naar zijn moeder geweest om gelukkig nieuw jaar te wensen, in de tussentijd heb ik de hut weer even glad getrokken. Vanavond met jongste dochter en aanhang gefonduet, hadden nog behoorlijk wat over van gister
@Toos: Oh, dat kom ik zo wel ff opeten hahaha
Oh, dat is al op. :dag: Toos
Ja jammer Roanna, je bent welkom hoor. Ik heb nog 20 oliebollen in de aanbieding, interesse?
Nou, moet je hier nog ff komen kijken dan. We kunnen ze wel op marktpla**s zetten. :biggrin:
Ik hoef ff geen bollen meer. :retard:
Je gaat deze maand al weg he? Wanneer ook alweer? Heb je er al zin aan?
Ik ga over een weekje of 3 weg en ja heb er heel veel zin aan. Even mn hoofd leegmaken
Het lijstje nog maar eens, speciaal voor Roanna, kan ze helpen onthouden;)
**2008
**
[SIZE=5]Toos : 24 januari - JAMAICA
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**
[/SIZE]
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 6 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
**2008 ******************