guzman issss leukkkkkkkkkk
@Roanna: Slaap lekker:slapen::dag::dag:
@bloem: dat huiswerk bedoel je ga er nu 1 insturen dus nog 6 te gaan
ja Guzman is wel leuk.
Maar voor mij maar op èèn mannier ![]()
Miere - Wat een verhaal en wat een hectiek in 2 dagen.
Wens jou natuurlijk ook een gelukkig en gezond 2008 !!
Toos -Jamaica… vooral zon, zee, palmbomen, rum en cocktails en lekkere muziek door die soepele rastamannen. Heb er even eentje voor je opgezocht, zijn wel geen rastamannen maar doet me wel aan Jamaica denken.
he bah antonie… wat doe jij weer vervelend… GUZMAN IS LEUK!!
hahahaa
maar goed, had er dus voor de kerst naar toegekund, was hier in O en ook in B… maar ja, drukkkkkk
nu alsnog op tv, gezellie… duurt dus nog wel ff voor die filmpjes erop staan…
@Antonie: Wie weet, maar ga niet voor koe spelen daar hoor. Hou het wel op alle mengsels met rum
bedankt voor deze herinnering.
Lang nie meer gehoord dit nummer.
En nog veeeeel langer nie gezien.
owh maar deze is al wat ouder… die ken ik al!
Zo weer wat opgaven inegstuurd
hard gewerkt linda
mengsels met rum uit proberen lijkt me ook wel een goe plan ![]()
C.d’tje van Bob of zijn vrienden erbij.
woow. ik wil ook wel eigenlijk ![]()
beppie heeft internet troubles, maar wilde ff zeggen dat aiji helemaal zacht, lief, puppie-achtig en lief en doepiewoupiesloepiepoepie lief en schattig is.!!
@Toos
Nog eentje om alvast in de stemming te komen
zeg maar dat wij het ook wel een leuk hondje vonden.
De groeten terug.
En we zien haar morgen wel weer .
@bloem: nu effe hard werken maar dat geeft niet nu examens in april en november 2008 en april 2009, als ik nu niet hard had gewerkt kwam november 2009 er ook nog bij,als ik stage heb afgerond en de 6 vakken hoop ik klaar te zijn in april 2009 ivp november 2009
- YouTube, Wat dacht je hiervan. 10CC is een uit de oude doos, maar is nog steeds leuk. Net als peter tosh trouwens.
Doe Beps de groetjes, ben benieuwd naar de knuffel en kroelverhalen en vooral foto’s
Marion - OOk gezellig naar de boeren gekeken ! Welke vind jij het leukst? Ik val niet op vrouwen hoor , maar dat boerinnetje vind ik leuk, heb altijd wel respekt voor die ondernemende typetjes en ze ziet er ook nog prachtig uit.
Linda - Druk, druk, druk, en hoe is het met de sportieve prestaties, kom je daar nog wel aan toe ?
Bloem - beetje tobben met de verbinding. Maar de nieuwe laptop bevalt verder wel goed??.
Eigenlijk zijn wij ook wel aan een nieuwe toe. Volgens mijn zoon zijn laptops altijd langzamer en dat nieuwe Vista programma schijnt nogal problemen te geven. Heb jij daar ervaring mee?