Vakantiebeurs is komend weekend toch?
@Toos: Vast wel.
Oh ik heb trouwens al een half pak van die roomboterkrakelingen van het kerstpakket op. Erg he? Ik heb de laatste tijd toch zo’n zin in snaaien he! ![]()
@Linda: Nee van 9 tm 13 januari
@Linda: Van 9 t/m 13 Januari 2008.:zon02:
Wij zijn een siamese tweeling :crybaby: Stereo!!! ![]()
Zeiden zij in koor:p
@ toos… uhm… jamaica… zon, zee, strand, relaxed, hangmat, cocktails enneuhmmm nog meer relaxed… klaaaaarrr
@ roanna, jammie jammie
En dat voor de DDD’s, is wel een prestatie hoor
owh leuk gavier guzman!! die vind ik leuk… op 2 fronten ![]()
Komt helemaal goed met die hangmat en de cocktails:D
hoeveel meer moet je weten dan?? ![]()
Ik zit naar RTL travel te kijken, fuiji eilanden. Ziet er mooi uit hoor
@Bloem: Hoe de likeurdispenser werkt ![]()
heb nog steeds ned 1 erop staan, geen idee wat er op is eigenlijk, wil nog effe een opgave afmaken en dan husiwerk insturen, hierna nog 6x huiswerk insturen en dan dit vak klaar, dan beginnen met samenvatten ern leren dit vak en eerste vak
Oke meisjes en een heer. Ik ga mijn WW-zakje maken en ga mijn klep dicht doen.
Ga ook nog even tv kijken en dan maar slapen met p…ke.
Weltrusten en tot morgen op de laatste dag van het jaar maar weer.
:dag::dag::kus: Allemaal.
@roanna: weltrusten wss spreek ik je niet meer morgen eerst werken en daarna komen zusje en ouders gelijk hier dus fijne jaarwisseling en tot volgend jaar
@Bloem
Een mailtje voor je verjaardag van D.M., kunnen er maar weinig zeggen denk ik. Lief van hem nu hij het zo druk heeft.
Guzman staat hier ook op en … hij mag er idd wel wezen. Zie hem eerlijk gezegd liever dan Will Smith.
@Antonie
Naar de rommelmarkt geweest, toevallig naar de vrije markt in C***k?
@Damber
Weer op stap in Scheveningen en een mooie man gespot.
@Miere
Hard gewerkt en over naar het nieuwe huis. Wens jullie ook heeeeeeel veel geluk in het nieuwe jaar.
@Toos
Eten daar heeeeeeeeeeeel veel rumbonen ![]()
@Roanna
Truste!!!
@ toos, hoeft toch niet… heb je toch een mannetje voor
@ linda, blinde gok, want ik denk dat je dat dit jaar niet meer gaat halen ![]()
@ roanna, slaap lekkkkerrrrr
Truste Roanna,
Kom nog even om het hoekje kijken, visite net weg. Vanaf vanmiddag en onverwacht hapje meegegeten.
@ marion t was geen verjaardagsmailtje hoor… het was ff antwoord op mn vraag… toevallig op mn verjaardag… maar goed, kan niet verwachten dat hij weet wanneer ik B-day heb…