@cristina: hoe is het? alles goed?
@ Linda: jaaa alles fantastisch, voel me alleen wat blegh, to do with jongens. Men are the root of evil. En hoe gaatie met jou? Leeft Bloem nog?
@Miere: Eerder verhuist dan je dacht. Gelukkig dat er al wat orde in de chaos is. Wens je alvast heel veel geluk in 2008:kus:
@cristina: alles goed, leven bestaat momenteel uit werken werken en werken af en toe ook nog slapen en oh ja studeren
Moet er aan denken hoe wij over gingen naar ons nieuwe huis. Ik was net daarvoor aan mn schouder geopereerd en kon niet veel. In het oude huis stond meer als we dachten. Wat een chaos, ben trouwens nog steeds dingen kwijt.
@ cris jahoor leef nog
had al wel een vermoeden toen ik die fotos van je bekeek op facebook, je stond er wel erg twinkelend op met een exemplaar ![]()
@ miere, owh jeetje he wat een ellende!! kan t me heel goed voorstellen want ikke moest na mn scheiding ook verhuizen, niet zo heftig, maar wel alleen, alles uit het echterlijke huis, de helft naar broer die veel overnam en de andere helft naar pa&ma op zolder… poehee… wat een chaos was dat!
@ toos en roanna, mis volgens mij het een en ander… tosti’s? do i want to know? denk t niet he…
Nog een drukke week op het werk en dan eindelijk het normale rooster weer
@Bloem: Kan kloppen dat je dat gemist hebt, je zat toen in verweggiestan. In september hebben Roanna en ik in Gumbet tosti gegeten. Duurde super lang voor het kwam, ze moesten de ananas nog kappen en de tomaten nog plukken:p
En Roanna is zooo kippig, ze had een loep nodig om dr tosti te vinden. En lag niet niet aan het bord of de tosti;)
Ik ga zo ff terug lezen. Werd net van de MSN geflikkerd en moest helemaal opnieuw opstarten. :hihi:
ikke heb mn msn maar uitgezet die verbinding hier wil maar 1 ding tegelijk… dus heeeeeel voorzichtig…
ikke nie van de toati… meer broodje falafal want over 9 weken zit ik in CAIRO!! whiheee… vind het zooooo spannend!!
@toos: mss kunnen we roanna een loep voor haar verjaardag geven hahaha
Nuhhh Bloem…da wil jij helemaal nie weten van die tosti in de oranje cafe/bar in Gumbet.:lol:
@Miere: Jee meissie… ik lees… en zie het helemaal voor me. Wat een gedoe en chaos dan, maar zo te lezen heb je het alweer aardig op de rails. Gelukkig is dit nu achter de rug dan. Heel veel geluk, liefde maar vooral veel gezondheid toegewenst in het nieuwe huis en in 2008. :kus:
@Linda: Die heb ik al hoor. Dan heb ik liever een I-Podd ofzo ![]()
Heb geen idee wat ze in jamaica eten, ben heel benieuwd
Je hebt je loep nodig om de display van je i-podd te zien:lol:
@toos: was net hetzelfde aan het typen, en een handleiding die geschikt is voor iemand vd DDD
@Toos: Kun je allemaal op de vakantiebeurs te weten komen wat ze daar eten.
Oh, dat zal best kunnen van die I-Podd. Zit daar een display op dan? Ik dacht altijd dat dat de achterkant was. ![]()
@toos op jamaica hebben ze geen tosti… daar roken ze een soort gras, das de lokale specialiteit daaro…
Ik ga geen gras roken hoor.
Hoop dat ze op de vakantiebeurs meer kunnen vertellen over jamaica.