Turkisch Tea Time Deel 74..... Op naar 2008!!!

Ik denk met man en en misschien de kinders

@Bloem: Als ik dan een tip mag geven… ga inderdaad dan doordeweeks, want in het weekend is het vaak beredruk en als je daar momenteel niet goed tegen kan… beter niet in het weekend dan.

@Bloem,

als het even mogelijk is blijf ik ook binnen, mijn kamertje is lekker bekendt tenminste .
Als ik ga shoppen weet ik al zeker wat ik moet kopen.
Rommelmarkten of zwarte markten wil ik nog wel eens bezoeken omdat je daar voor betrekkelijk weinig geld goede dingen kunt vinden.

Boeken was eigenlijk niet mijn doel, maar 7 dikke pillen van S.King voor 7€ kon ik toch nie laten liggen :slight_smile:

@Linda,

neem je zelf de laatste dagen van het jaar geen rust van je studie.

Wou da ik ook zo’n discipline had ja

@Toos: Nouja, mochten wij ook op zaterdag gaan, een kopje koffie ergens op de beurs is altijd wel ff gezellig, met of zonder kids. Ik hou je op de hoogte. Oke!!! Nee, geen tosti Hawai hoor! :stuck_out_tongue:

@Antonie: Dat is inderdaad geen geld voor zoveel boeken. Oh en jullie mogen in ieder geval wel iets eerder weg morgen. Da’s nie gek.

Dames… en heren :unibrow:…denken jullie er ook aan… de winkels, dus ook de supermarkten sluiten over het algemeen morgen om 17.00 uur.

@Linda: Ik heb het denk ik niet helemaal meegekregen, (DDD) maar moet jij morgen nog wel werken en zo ja… tot laat moet jij dan?

@ roanna en antonie
nee idd, liever niet op zaterdag, maar tis vooral dat ik een beetje gestressed ben dat ik erg slecht tegen andere mensen kan op dit moment… ben bang dat ik iemand compleet verrot ga schelden ofzo :tssk:

heb eigenlijk wel zin in de vakantie beurs… druk aan t kijken voor istanbul en gumbet dus leuke ideetjes altijd welkom
wordt wel chaos, turkije, italia, rest v europa, dan afrika, dan nog midden oosten kijken en what the *** ook nog ff langs amerika & canada… hihi…
moeten wel zon trolly karretje meenemen voor alle gidsen

@Damber: Dat is juist het leuke van spontaan uitgaan. En dan ook nog zó’n lekker ding van 2.20 m op het oog!! Toe maar!!!
Hadden je ouders dus mooi de nieuwe apparatuur voor hun alleen die avond. :teeth:

@Bloem: Nou, neem inderdaad maar zo’n tas op wielen mee ja, na wat jij allemaal nog van plan bent! Hi, hi. Hebbie dan echt wel nodig.

@roanna: ja tuurlijk moet ik morgen werken haha, van 09.30-17 uur

@antonieq: als ik t scheme blijf volgen zal ik wss maar 1 vak examen kunnen doen, ik wil er per examenmoment 2 doen, dus nu effe doorbijten

@Roanna: Geen tosti hawaii:unibrow:, de C100* is morgen tot 6 uur open:D
@Bloem: Is verstandig om dan niet in het weekend te gaan

poehee wat is boerin agnes lekker verstandig!!!
eindelijk die vreemde canadees eruit… hihi… dont get me wrong, heb nix tegen canadezen… hihi… far from…

@bloem: ze idd erg verstandig ja mocht ze voor hem hebben gekozen dan laat je wel alles hier achter zeker omdat hij niet nr nederland terug wil

Als we wel in het weekend gaan, moeten we ook nog even langs Hans zijn standje he? :vak02:

@Linda: Zo natuurlijk is dat toch nie. Je had toch ook wel een dagje vrij kunnen hebben. Alhoewel ik wel weet, hoe moeilijk dat bij jou baas is. Maar toch nog tot 17.00 uur? Nouja, iemand moet het doen he? :dope:

Ja tuuuurrrrrlijk gaan we even bij Hans langs.
@Linda: Vind het knap hoor zoveel dicipline voor een zelfstudie.
Jongste dochter moet ook tot 17 uur werken

@roanna: ja je kent me baas ondertussen he, mis echt t plezier in het werk momentteel gesprek elders was negatief weer 2e geworden, komende week tussen t nog vele werken door maar weer druk op zoek

als jullie iets voor me zien in enschede of hengelo dan hoor ik het graag

@Linda: Heb je je cv enzo ook aleens op monsterbo**d of dergelijke sites gezet? Zo is mijn zoon aan deze baan die hij nu heeft gekomen en had zelfs meerdere keuzes op dat moment van zoeken. Is maar een tip hoor! Ik zal ook hier de advertentie’s in de gaten houden. Je weet maar nooit!

@Toos: We kunnen ook wel even langs de stand van Hawai gaan. Misschien hebben zij snelle tosti’s. :wereld: :smiley:

Hallllloooooooooooooo allemaal,
Weer een teken van leven van mij.
Ik heb vast heel veel van jullie gemist, maar ik heb me niet verveeld, hoor.
Maar eerst even iets belangrijks, Bloemmie en MK,* jullie waren gisteren jarig, ik ben dus te laat om jullie te feliciteren, :frown:. Maar ik heb er gisteren wel aan gedacht, hoor, kon alleen nog niet op het internet, zo deed ie het, en zo lag ie er dus weer uit. Maar nu werkt alles geloof ik weer. we hebben telefoon, internet, en (gewone) tv, digitaal doed het op de een of andere vage manier nog niet. Vrijdag wel, en toen weer niet, K** C***a!! Morgen weer achteraan.
Maar Poehee, wat hebben we een paar heftige dagen achter de rug. We zouden dus vrijdag verhuizen, maar 2e kerstdag 's avonds kregen we een telefoontje van de andere partij van de woningruil, zeg maar, dat ie donderdag (ja dus, de dag na kerst) heel veel hulp had, en of we dan maar niet zouden proberen om donderdag alles al over te krijgen. Ik nog een beetje op de vlakte gehouden, zo van, we zien wel hoe ver we komen. Maar donderdag stonden ze dus om 10 uur voor de deur met een volle aanhanger. Maar ik was nog niet helemaal klaar met inpakken, want dat zouden we donderdag afmaken. Dus als een gek de laatste spullen inpakken, en alles heen en weer rijden. volle kar heen, volle kar terug. Wel komisch hoor, af en toe, er liepen zoveel mensen rond, op een gegeven moment weet je niet meer hoe of wat. Bijv, hadden we donderdagavond voor het eerst hier geslapen, op een matras op de grond, (het waterbed stond nog daar, duurde een beetje lang voordat het leeggelopen was) wil ik vrijdagochtend een schone onderding uit m’n nachtkastje pakken, nergen mijn nachtkastje te vinden in die chaos hier. Stond dus tussen hun spullen, buiten onder het zeil. Haha. En heb ik hier de keuken ingericht, mis ik gewoon 2 hele dozen met serviesgoed, de een brengt het naar buiten, en de ander zet het weer terug binnen.
Maar goed, nu is alles wel zo’n beetje op z’n plaats, en we voelen ons al aardig thuis in het nieuwe huis. Maar als ik kijk wat er in 36 uur gebeurd is, twee huizen verhuist, en ook hier al alles op z’n plaats…
Natuurlijk nog niet helemaal klaar, maar wel gezellig, al.
Nou ja ik kan nog een hele tijd doorvertellen, maar daar zal ik jullie niet meer mee vervelen.

Als ik morgen geen tijd meer heb, alvast voor iedereen een hele gezellige oudejaarsavond, en niet te veel olieballen, en voor voorzichtig met dat enge vuurwerk!!
**En natuurlijk een heeeeeeeeeeeel goed 2008 voor iedereen, met heel veel geluk, voorspoed en liefde!!! **

Hele dikke knuf van Mar XXXX

Misschien hebben ze ook tosti jamaica of tosti espana

ooo booooy, wat veel bijleesstof!

@mierre: poeh das idd veel zeg in 36 uur, jij ook een fijne jaarwisseling