Ik hoop dat de kerstdagen allemaal goed is gevallen.
Ik ben nu aan het kijken voor mijn zomer vakantie.
En mijn oog valt nu op miracle resort in ant/lara.
Maar goed ik kijk nog verder, maar dit spreekt mij wel aan.
Ik ga niet terug lezen want dan moet ik 50 pagina’s lezen. Enne …daar heb ik niet zoveel zin in.
Ik wens een ieder van jullie een goede jaarwisselling!
@ trl lekker op weg… schiphol & turkije there she comes!! leuk dat het op korte termijn geregelt kan worden
@ beps ookal onderweg
poehee… kost wat tijd maar dan heb je ook wat
ben nu halverwege… uploaden kost veel tijd, maar gaat sneller dan ik dacht en als de verbining eruit ligt, gaat ie daarna gewoon verder waar ie gebleven was, dus dat scheelt… nu 1 van de 2 uur online gezet
echt leukkkkk
@ marion, hihi… hard werken op de boerderie om op tijd klaar te zijn voor boer zoekt vrouw… hihi…
en bedankt, doe echt hard mn best om de site af te krijgen voor de 19e… of af… igg zoveel mogelijk wat ik er nog op wil hebben dat dat erop staat
wilde vandaag spandoek maken, maar de naaimachine van ma deed het niet, dus nu via via regelen…
zucht. gaat echt zoveeeel tijd inzitten, maar wel leuk
kreeg gisteren nog een leuke mail uit canada… hihi… leuk hoor
Trl is al weg, hoop dat ze het leuk heeft @Jac: Ook een fijne jaarwisseling @Beps: Vandaag geknuffelt en gekroelt met nieuwe :wub: @Bloem: Druk met site @Marion: Al klaar voor boer zoekt vrouw? @Antonie: Wat ben je stil??
Verder is iedereen vast al bezig met de bollen voor morgen.
ik heb het een beetje druk gehad dit weekeinde.
Wel goede drukte.
Gister ben ik bij een vriend geweest, zijn vrouw heeft als hobbie zingen en daar heb ik geholpen om tig c.d’s met konsertband muziek klaar te maken.
De nodige biertjes erbij en 't was zomaar weer 2 uur vannacht eer ik thuis was
Vandaag ben ik met dezelfde vriend naar de rommelmarkt hier in de buurt geweest . Hij moest doosjes voor c.d’s hebben en een andere muis.
Hebben we gevonden .
Ikzelf heb op een standje daar 7 dikke boeken van Stephen King gescored.
Net heb ik naar een van mijn favoriete programma’s gekeken, nl Top 2000 A Go Go .
En nu moet ik weer langzaam aan het idee gaan wennen dat het morgen een werkdag is
Goede avond :dag: (nou ja… voor mij is het eigenlijk middag)
Zus al op het vliegveld; Heel veel romantiek en gezelligheid gewenst met Askim
Beps helemaal uitgeslapen voor Aiji :wub:
De rest ook gelezen maar heb volgens mij een beetje last van alzdinges…
Gisteren nadat we naar de Chinees zijn geweest, zijn mijn broer, schoonzus en haar zusje spontaan gaan stappen… We zijn naar Scheveningen geweest, was heel gezellig en we zijn lekker los gegaan Heb ook goed uitzicht gehad… een uitsmijter van 2.20 m??? Hij viel iig op hahahah Vanmiddag werd ik dus pas om 2 uur wakker…
beps en ik gaan waarschijnlijk donderdag… geloof ik…
@ linda, ja heel kort mailtje van d.m hij is nu druk met de canadese afstandskampioenschappen… erg belangrijk voor het rest v/h seizoen wie waar mag schaatsen enzo…
@ antonie, idd druk zeg en 2 mannen lekker geshopt…
ik moet ook binnenkort hoesjes hebben en cd’tjes maar voel me niet echt lekker in mn vel zitten om de stad in te gaan…
was afgelopen zaterdag al erg zat, merk dat ik wat bangerig ben om naar buiten te gaan, al die mensen die me aan zitten te koekeloeren enzo… krijg t dan echt spaans benauwd… ben ook bang dat ik het helemaal verlies en helemaal door t lint ga enzo… pffff…
officieel moet ik van 0730 tot 1600 werken.
Ik mag meestal om 0830 beginnen , maar moet dan tot 1700 blijven.
Mijn enige collega die er morgen ook is zei afgelopen vrijdag dat ie mij niet voordat het licht is wil zien op het werk.
Zal dan tegen 0900 beginnen.
Afsluiten zal uiterlijk om 1500 zijn.