Linda,succes.Ik zit nu naar mijn cluppie te kijken,maar tis nog niet best.Wel 1-0 voor…
Viva,weer opnieuw beginnen met starwars,maar dan op het giga beeld…
Cyn,zal het onthouden
Ik heb lekkel oliebollen!!! ![]()
Ikke beetje schaatsen kijken.
Beetje wakker worden.
Ga denk k zo maar buiten frisse neus halen.
Voetbal gaat ook lekker zie ik ![]()
Iedereen druk bezig met van alles en nog wat, net even koffie gedronken met mams en nu maar even de :was: wegwerken. Loop zo achter met alles door de feestdagen, het werk en het voetbaltoernooi. Toch maar eens proberen om de toko hier een beetje op orde te krijgen.
@Marion: Je haalt me de woorden uit de mond. :lol: Dit is wat ik net ook allemaal nog gedaan heb. Zelfs mezelf al gebadderd. De was hangt en de hut ook een bietje glad gestreken.
@Cynthia: Jij kunt daar thuis op Toeristiek komen? Wij toch nog niet? Als die van mij erin staat… hou ik me aanbevolen. Ik weet wel dat het zeer eenvoudig is, maar dat er sinds dit najaar veel gerenoveerd zou zijn. Wij hebben ook gekozen voor de supriorkamers, tegen een kleine vergoeding.
Morre Antonie. Slaap uut? ![]()
Sorry Roanna staat er niet in! Jullie kunnen er inderdaad niet in… Moet je inlogcodes hebben ![]()
SJONGE JONGE JONGE! Wat the **** is er aan de hand met ajax… sjemig!!!
Oh jammer. Ik had al wel zo’n idee, omdat het niet verkocht word via de reisbureau’s.
O zo ja, met inlogcode. Het wordt eigenlijk weleens tijd dat het openbaar wordt, zodat iedereen mee kan kijken. Zou ook sprake van zijn volgens een van hun eigen medewerkers die vorig jaar op de beurs stond, maar ik zie nog niks… Nouja, we hebben jou nog.
![]()
F*ck weer in de laatste minuten de overwinning weggeven tssss waar zijn ze mee bezig zeg…In ieder geval niet met voetballen…
Cyn,ik hier ook oliebollen
Roanna, ik denk niet dat het ooit openbaar gaat worden… Er wordt heel veel geld mee verdiend… De basismodule (dus alleen zonvakanties, geen wintersport en steden) kost al 4000 euro per jaar!
ikke ook oliebollen, in poedervorm. Morgen bakken… hihi
Nu een tukkie en dan eten en,…
:dag:
@Cynthia: Het zal. Ik had weleens gehoord ja dat het dure boekwerken zijn die Toeristiek. Maargoed, wat ik al zei… wij hebben jou nog!
@Beps: Kokkie gaat ook morgen bolle bakken. Lekker vet stinken hier weer. :wacko:
Nog even en dan… mag je… Veel plezier en ons niet te lang laten wachten met je verhalen he.
Daarom ![]()
Ikke nu op de site kijken van een salsa bar in Malta… en ohohoh die foto’s zijn echt te erg!!! Wat een ongeregeld zooitje haha… Nee ziet er wel leuk uit!!!
(van studiereis)
zo tis al laat geen zin en tijd om bij te lezen
dus ff egootje
of nou ja…
ik ben er wel, maar ben er niet, filmpjes uploaden voor de site…
uhm…
Bloem,geen schaatsen aan het kijken??
@TRL: hoe laat ga je weg??
Beps,half 7 rijden we richting schiphol
@TRL: :vak01: :vak01:
@Trlover,
nog anderhalf uur.
Da schiet mooi op.