Turkisch Tea Time Deel 74..... Op naar 2008!!!

Heb er in ieder geval zin in, alleen … wanneer was het ook alweer:tssk:

@marifran: komende woensdag is er weer training maar ik kan niet omdat ik dan koopavond heb, volgende week zondag weer een wedstrijd en de 9e weer beginnen met trainen

En nog een gouwe ouwe van Bob :drugged:

Ik ga er mee stoppen fijne jaarwisseling allemaal en tot volgend jaar

@Marifran: let erop dat als je een klepdoos met vista koopt dat je genoeg geheugen er in hebt, bij mij zit er te weinig in en heb er problemen mee. Het duurt lang voor hij opgestart is, is traag en loopt vaak vast. Dat laatste schijnt een probleem van Vista te zijn. Ik ga er meer geheugen in laten zetten en hoop dat het dan beter gaat

@Linda: Alvast de beste wensen en tot volgend jaar

@ linda, sow lekker planning zeg, okey ik kijk ook graag vooruit, maar petje af… nu maar hopen dat je een leuke baan krijgt die bij je nieuwe studie past…

@ marifran ja internet is mega instabiel, maar de flaptop is mega!! lekker tikken, mooi, mooie optie’s, foto’s bewerken super, eigen dvd’tje en cd’tjes branden, mooie video programma…en tja, als ik dus internet hebt, dan gaat het wel

heb ook gehoord over vista, mn pa loopt er de hele tijd mee te zeggen enzo, maar ja, ik weet niet hoor, gaat toch goed? tis ff wennen met bepaalde dingen maar gaat wel redelijk

@ toos, ja ik heb dus wel een flink geheugen, snelle processor en vista business, weet niet wat vista gewoon doet, maar dit doet t wel…
leuk die sidebar, vertaalhulpje, koersconverter erin, weer, foto’s… leukleukleuk

@Marifran
Vind Klaas van boerin Agnes het leukste :smiley:

pppfff nog 2 filmpjes…!! pfff… wel mega cool om alles weer terug te zien
had een filmpje erop gezet en keek hem zelf ff af, en toen zag ik ineens dat de huldiging erbij zat…
hihi… bloos… weet ECHT niet wie die idioot met oranje hoed en denny-bord is, die mega groot in beeld komt… giggel…

@marion: doe mij maar boer frans

@ marion… JAAAAAAAAAA me tooooo… jammer dat ie een boerin zoekt, want teuhm… die mag ook wel ff bij mij langs komen

@ linda, had geschreven!!
ik vind hem een beetje… uhm… boers? normaal versier ik pas met een pot bier op? wat zijn dat nou voor uitspraken??

@Linda,

weltrusten.
prettige jaarwisseling

en tot 2008 dan maar

:dag:

Toos en Bloem - komt er gewoon op neer dat je een goeie moet kopen dus en niet de eerste de beste aanbieding.

Maar Bloem zoveel als jij er mee doet ga ik niet eens proberen hoor.
Vind wel belangrijk dat het allemaal wat sneller kan.

Mag van mij hoor :biggrin:
Truste … een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar he :slywink: !!!

Ja maar die Klaas weet zelf ook wel goed dat tie leuk is en daar gaat hij zoveel mogelijk gebruik van maken denk ik !!

Zie Agnes ook wel voor die politieagent gaan … trouwens ook een leuke jongen.

Oh, la ma, volgens mij is toch Frans de flierefluiter…ben blij dat ik niet meer hoe te kiezen. Maar is natuurlijk wel lekker ontspannnen tv-avondje

Ja Marion, dat is een leuk koppeltje !