@Beps:
En… alweer uit de "stoelen? Ik heb ook een tijdje naar Youp zitten kijken en hij is/was best goed, maar op een gegeven moment gaat het een bietje vervelen, vind ik. Zit nu ff de herhalingen van Geer & Gor te kijken en lig af en toe dubbel Wat een leip stel.
@Marion - Tot 10.00 uur gewerkt op zaterdagavond…poeh… dat zijn nog eens tijden !! Hoe is het eigenlijk met je hand/pols , is dat al helemaal over ??
@Roanna - haha, ik had geen toetje genomen, dus zit ik maar aan een glaasje advokaat met slagroom in een kopje, is toch een soort van toetje nietwaar.
Gezellig dochter en kleinkinderen op visite van middag. Heerlijk hè, zo lekker normaal allemaal!!
@Kaylo - Zo zielig , hier zo alleen, niemand om mee te beppen. Daarom maar met pizza gaan gooien (was tie lekker?) en aan de drank !!
@Beppie - Wat een klapper van een foto weer!! Gaaf dat je zo met foto’s op de hoogte wordt gehouden van de laatste ontwikkelingen. En morgen voor het eggie!! Veel plezier! Krijgt of heeft Aiji nou een sesam kleur?
ollllaaaa
youpie klaar met schoppen en schreeuwen, dus ikke ff achter de pc…
had gewoon 20 mails… poehheee… en vanochtend ook al 26 ofzo, dusseuhm… hard werken…
maar goed
@ beps wow ze heeft blauwe oogies, kleuren mooi bij haar vachtje… ben benieuwd of het dan strax zwart/bruin wordt, amber/bruin, groen/bruin,… morgen knuppelen!!
@ roanna… oewh das wel mooi dat jullie een gezellie middag hebben gehad…
ikke ook wel…
vlaai halen was echt een crime… vreselijk, braderie in O. ppffff drama, maar goed
bij broer was t wel gezellie…
en thuis ook wel… lekker youpie gekeken net, lekker gegeten (geen nasi )
ben best wel een beetje moe, maar goed…
Roanna,leuk dat het gezellig was met je dochter.
Beps,nog een dagje en dan mag je lekker je puppie knuffelen.
Bloem,leuke verjaardag gehad en lekker verwend?
@ trl toch alvast een hele fijne trip, veel plezier en geniet ervan
ikke was met kerst verwend…
alles tegelijk
elfstedentocht '85, '86 en '97 op dvd
hoes voor mn laptop en laptoptas en mooi muiske
verder nog 4 lonely planets, maar die komen nog…
owh en toen ik hier aankwam lagen er 2 verrassingen te wachten
1 super grote kaart van mn schaatsvriendin en 1 pakje met dvd (met denny M materiaal) en een verjaardagskaart van 2 meiden die ik ken van het schaatsen en het schrijven voor hun site…
vond ik ZO ontzettend lief. ken die meiden net 2 weken, hebben mn adres opgezocht, speciale envelop gekocht, pakketje gemaakt, veel port erop gedaan en op tijd toegestuurd… deed me zoooo ontzettend goed, was echt helemaal ontroerd! hihi…
@Marifran: Dat vind ik ook zo lekker. Advokaatje met veel slagroom. Hmmm… jammy… en dan lekker uitlepelen en dan weer een dot slagroom erop. Haal ik voor de jaarwisseling weer even.