Turkisch Tea Time Deel 74..... Op naar 2008!!!

@Beps:
En… alweer uit de "stoelen? Ik heb ook een tijdje naar Youp zitten kijken en hij is/was best goed, maar op een gegeven moment gaat het een bietje vervelen, vind ik. Zit nu ff de herhalingen van Geer & Gor te kijken en lig af en toe dubbel Wat een leip stel.

De rest allemaal in de slaapstand? :biggrin:

@Beps
Veel plezier morgen bij jullie knuffelbeertje.

@Roanna
Een gezellige middag met je dochter en de kids gehad … en zo hoort het ook!

@Kaylo
Met een wijntje in het zetelke.

Ben net klaar met werken en ga ook de bank op. Misschien straks nog even.

Ik heb me eigen ook nog mee ff een lekker rood wijntje ingedaan. Jij ook Marion? Na gedane arbeid heb jij nu ook wel wat verdiend. Wie nog meer?

:wink:

@Marion - Tot 10.00 uur gewerkt op zaterdagavond…poeh… dat zijn nog eens tijden !! Hoe is het eigenlijk met je hand/pols , is dat al helemaal over ??

@Roanna - haha, ik had geen toetje genomen, dus zit ik maar aan een glaasje advokaat met slagroom in een kopje, is toch een soort van toetje nietwaar.
Gezellig dochter en kleinkinderen op visite van middag. Heerlijk hè, zo lekker normaal allemaal!!

@Kaylo - Zo zielig , hier zo alleen, niemand om mee te beppen. Daarom maar met pizza gaan gooien (was tie lekker?) en aan de drank !!

@Beppie - Wat een klapper van een foto weer!! Gaaf dat je zo met foto’s op de hoogte wordt gehouden van de laatste ontwikkelingen. En morgen voor het eggie!! Veel plezier! Krijgt of heeft Aiji nou een sesam kleur?

ollllaaaa
youpie klaar met schoppen en schreeuwen, dus ikke ff achter de pc…
had gewoon 20 mails… poehheee… en vanochtend ook al 26 ofzo, dusseuhm… hard werken…

maar goed
@ beps wow ze heeft blauwe oogies, kleuren mooi bij haar vachtje… ben benieuwd of het dan strax zwart/bruin wordt, amber/bruin, groen/bruin,… morgen knuppelen!!
@ roanna… oewh das wel mooi dat jullie een gezellie middag hebben gehad…

ikke ook wel…
vlaai halen was echt een crime… vreselijk, braderie in O. ppffff drama, maar goed
bij broer was t wel gezellie…
en thuis ook wel… lekker youpie gekeken net, lekker gegeten (geen nasi :smiley: )
ben best wel een beetje moe, maar goed…

rustig hier geweest

:turkey:Turkije lover: 30 december -Kusadasi :turkey:

**2008
**:jamaica: [SIZE=5]Toos : 24 januari - JAMAICA

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**:jamaica:[/SIZE]

Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 6 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

29/12 MK116 & Bloem29

10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover

Ik ook weer thuis,drukke dag gehad vandaag.

Roanna,leuk dat het gezellig was met je dochter.
Beps,nog een dagje en dan mag je lekker je puppie knuffelen.
Bloem,leuke verjaardag gehad en lekker verwend?

Hey Bloem. Ook weer terug. Ook fijn te lezen dat jij het goed hebt gehad. Zijtte gij nog een bietje verwent voor je verjaardag bij je thuis?

Het was inderdaad erg rustig hier geweest. Heb intussen maar ff wat anders gedaan en in mijn eentje wijn zitten drinken. :stuck_out_tongue:

Ik denk, da’k er ook maar eens op tiet inga. :wink:

@TRL: Jij ook back. Hoelaat ga je morgen? In ieder geval een hele goede reis alvast en geniet van de dagen bij Askim hoor! :vak01::kus:

Roanna,ik ga morgen om 21.40 uur de lucht in dus zal hier vast nog wel langs komen

Zo ik duik er ook vroeg in.Wletrusten allemaal voor degene die gaan slapen en alle anderen een fijne avond verder

@ trl toch alvast een hele fijne trip, veel plezier en geniet ervan

ikke was met kerst verwend…
alles tegelijk
elfstedentocht '85, '86 en '97 op dvd
hoes voor mn laptop en laptoptas en mooi muiske
verder nog 4 lonely planets, maar die komen nog…

owh en toen ik hier aankwam lagen er 2 verrassingen te wachten
1 super grote kaart van mn schaatsvriendin en 1 pakje met dvd (met denny M materiaal) en een verjaardagskaart van 2 meiden die ik ken van het schaatsen en het schrijven voor hun site…
vond ik ZO ontzettend lief. ken die meiden net 2 weken, hebben mn adres opgezocht, speciale envelop gekocht, pakketje gemaakt, veel port erop gedaan en op tijd toegestuurd… deed me zoooo ontzettend goed, was echt helemaal ontroerd! hihi…

Zooooooo… dat is/was niet mis dan. :thumbsup:

Volgens mij had ik dat ook al ergens gelezen. Zeker op je weblog. Nouja, mooie cadeau’s zeg!

Nou, ik ga er ook maar mee ophouden en ook eens keer op tijd naar boven. Ga ik nog even tv kijken en zeg alvast…

Hasta manana.
Selamat tidur.

Truste allemaal :dag::kus:

Owww…Bloem, dat is zeker attent van die meiden. Die hadden er wel werk van gemaakt dan. :smile: Leuk is dat dan he!

@ roanna, je cker vond het echt super, heb meteen een bedank sms gestuurd… zijn die kleine dingen!

@Marifran: Dat vind ik ook zo lekker. Advokaatje met veel slagroom. Hmmm… jammy… en dan lekker uitlepelen en dan weer een dot slagroom erop. :stuck_out_tongue: Haal ik voor de jaarwisseling weer even.

Oh… maar nu ga ik echt. :biggrin: Doeg allemaal.

Die het doen… (Was ook een liedje van) Ja eg wel. Heel lief van ze.

@Roanna - Welterusten !!

@Bloem - Lekker dat er zoveel mensen aan je gedacht hebben en moeite hebben gedaan om je te verwennen!