@ marifran, ja idd, doet me echt goed, als ik het echt nodig had dan was het nu wel
en denny m heeft een pr gereden op zn mindere afstand, de 500 meter en gaat dus cker naar wk sprint over 3 weken… me happy!!
@ marifran, ja idd, doet me echt goed, als ik het echt nodig had dan was het nu wel
en denny m heeft een pr gereden op zn mindere afstand, de 500 meter en gaat dus cker naar wk sprint over 3 weken… me happy!!
wow en krijg gewoon felicitaties uit onverwachte hoek!!
me loves usa! hahaha… owh nee, me like tyler goff :wub:
Ben weer even aangeland hier.
Zie dat iedereen op een oor ligt.
Tijd om het nachtlampje aan te doen en de verwarming lager te zetten.
Wordt een dagelijkse bezigheid voor mij dit ![]()
Maar nie zo heel lang meer waarschijnlijk…
:idea:
Goeden(morgen)NACHT…
Het is weer zover, maar logisch want ik ga vandaag naar AIJI!!!
@Marifran, ik weet nog steeds niet of het nu rood, of rood/sesam wordt. Als ik de foto’s van een van de andere honden zie, die was net zo donker/donkerder dan Aiji nu is. En die is mega rood geworden…ach we wachten af. Sesam is ook mooi hoor!
@Bloemmie: Hihi wat GAAFFF Giga van die meiden. En lekker gegeten/gekletst met bro/enzo dus toch een redelijk geslaagde avond.
@Roanna: De stoelen…ja we zijn eruit gekomen. MAAR…ik snurkend, hubbie lachend omdat ik er steeds in inslaap val. Het laatste stuk Joep hebben we in bed gekeken…nou ja WE hubbie dus, want ik ben weer meteen in slaap gevallen…
Vanmiddag maar een tukkie doen, want anders val ik vanaaf met Aiji op schoot in slaap…
Goedemorgen,
Bloem,dat is zeker lief van die meiden…Het zijn de kleine dingen die het doen he.
Beps,JAAAA vandaag mag je eindelijk naar Aiji kijken,vastpakken en knuffelen.
Turkije lover: 30 december -Kusadasi ![]()
**2008
**
[SIZE=5]Toos : 24 januari - JAMAICA
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**
[/SIZE]
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 6 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
@TRL: Ben je er klaar voor? Lekker hoor. Ff bijkletsen met Askim. Hoe reageerde hij eigenlijk? Om 21.40 de lucht in, dus je bent er nog wel ff vandaag…
Ik ga nu naar de kerk, tot straks
:dag:
Beps,hij reageerde heel verrast:D.Ga straks ff de koffer pakken hoef niet veel mee te nemen voor die paar dagen.Ben wel heel benieuwd hoe oud&nieuw daar gevierd wordt…
goedemorgen allemaal ben er ook weer reageer later vandaag uitgebreider, nu lekker douchen daarna huiswerk maken en daarna naar mijn clubje, vanavond ook weer huiswerk, hier langskomen en hp6 uitlezen (loop nog beetje achter)
@beps: veel plezier vanavond bij aiji
@tkl: veel plezier bij je askim, geniet ervan, fijne jaarwisseling
@Linda - Jouw dag vandaag ook weer goed gevuld en nu eens niet met werken. Lekker hoor! Veel plezier vandaag !
@trl
Heel veel plezier met je askim!!!
@beps
Veel knuffelplezier vandaag!

TRL - Hoe is het afgelopen met de retourticket, heb je hem al of ga je het in Turkije boeken??
Ik wens je vast gezellige dagen en een prettige jaarwisseling, zal wel een beetje anders gaan als bij ons, ben benieuwd naar je verhalen!
Even snel!
Bloem+MK: Nog happy birthday!!!
Ikke nu de volgende
Heb gister mijn verjaardagskado uitgezocht… Krijg een wit-gouden ring met briljantjes van paps en mams… Moet wel nog op maat gemaakt worden, en dan is hij zaterdag klaar!!!
Vanavond uit eten met mijn baas/collega en daarna bios… Gaan naar moordwijven denk ik… Geen will voor mij… die vind ik namelijk ook niet de moeite waard!!!
Enne LAMA… groot bordje voor der hoofd denk!!
Beps: Geniet!!! :dag:
:kus:
Oh en bijna vergeten!!
TRL: GENIET VAN JE ASKIM!!! :kus:
MK - Leuke verjaardag gehad, mooie en/of lieve kadootjes? Ben je nu klaar of mag je vandaag ook weer gastvrouw zijn. Is meestal het nadeel van weekendverjaardag, veel drukte en gezelligheid.
'K zeg altijd maar zo, als er niemand komt is het helemaal niet leuk, dan maar druk!
CYN - Mooi kado heb je weer uitgezocht. Wanneer ben jij dan ?? Lijstje is zoek.
Goeie middag Antonie! Lekker geslapen?
Heb ik iets gemist?? Ben je van plan om weg te gaan dan ?
Goedemorgen allen.
Zo, wat zijn er al veel wakker.:idea: Linda nog steeds druk zeg. Maar is er wel weer bij. ![]()
@Marifran: Ook alweer uit de veren. Och, ik zie nu pas dat het ook al 11.30 is. hih, hi. Had me eigen een keer verslapen. Was er om 9.30 pas uit!
@TRL: Lekker de koffer aan het inpakken!!Heerlijk vooruitzicht voor jou hoor! Maakt het uit hoe het daar is. Lekker met askim, lekker tegen mekaar aan en laat 2008 maar komen. Glaasje champagne erbij… romantischer kan haast niet. :wub: Alles lekker, lekker, dus. (bijbabbelen) :nod:
De rest laat naar bed en nu vast nog op een oor, behalve Beps dan, want die zit nog in de kerk. Gaat voor ons bidden en zingen! En dan… dan vanavond eindelijk naar haar hondje toe. Ben benieuwd naar de verhalen.
Zo, ik heb net even alvast de de tickets voor de vakantiebeurs online besteld en gekregen. Ja, scheelt toch € 2,50 p.p. plus dat we niet in de rij hoeven voor de entreekaarten.